From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

حزب الله ایران خواستار تلاش دیپلماتیک برای بازسازی قبرستان بقیع شد

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

"حزب الله ایران" با صدور بیانیه‌ای از وزارت امور خارجه خواست که با پیگیری جدی و درایت سیاسی، مساله "بازسازی قبرستان بقیع به عنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های امروز جامعه دین داران" را پی‌گیری کنند.
به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از ایرنا در بیانیه حزب الله ایران  آمده است: وضعیت فعلی قبرستان بقیع و مظلومیت چهار امامی که در نهایت عزت در این قبرستان بی‌شمع و چراغ مدفون می‌باشند، دل هر شیعه و عاشق خاندان عصمت و طهارت را به درد می‌آورد. این بیانیه می‌افزاید: این مساله امروز به یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و دغدغه‌های دین داران تبدیل شده و لازم است دستگاه دیپلماسی کشور با جدیت و درایت سیاسی نسبت به حل این موضوع از طریق اقدامات دیپلماتیک تلاش کنند.
حزب الله ایران در ادامه بیانیه خود، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت  امام جعفر صادق (ع)، اقامه عزای آن حضرت را از مصادیق بزرگداشت شعائر دینی دانست و از ملت ولایت مدار ایران اسلامی خواست، شب و روز شهادت آن حضرت را به عاشورایی دیگر تبدیل کنند. این حزب، در ادامه بیانیه با تاکید بر این که تنها راه عبور از مرحله عقب افتادگی، تاکیدات چند ساله مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و نهضت نرم افزاری است، به حوزه‌های علمیه توصیه کرد با استفاده از نظرات مراجع عظام تقلید و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، با بازنگری در سیستم آموزشی مدارس علوم دینی کار آمدی و کاربردی کردن این مدارس را مطابق با نیازهای روز جامعه بشری در دستور کار مدیران اجرایی آن قرار دهند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

بازسازی قبرستان بقیع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی