در راه اعتلای ایران

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

در راه اعتلای ایران

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

آماده باش نیروهای برف روب در اولین بارش برف زمستانی

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

نیروهای ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک با استعلام وضعیت جوی، از سه شنبه 26 دی ماه به طور آماده باش در سطح معابر و بزرگرا ه های شمال تهران مستقر شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : بارش برف از ساعات اولیه صبح امروز چهارشنبه – 27 دی ماه - در ارتفاعات شمال تهران آغاز شد و شهرک ها و نواحی شمالی منطقه را سفید پوش کرد.
نوربخش تصریح کرد: همزمان با شروع بارش ها، کلیه نیروهای ستاد برف روب با تجهیزات و ماشین آلات کامل اقدام به برف روبی و شن پاشی در بزرگراه ها و معابر اصلی نمودند که اولویت با نواحی شمالی منطقه بود.
وی گفت: شهرک های شمال منطقه از جمله شهرک های قائم(عج) ، محلاتی ، نفت و محلات ولنجک، سوهانک، بخش های شمالی محله های نیاوران ، امامزاده قاسم(عج) و... بیشترین حجم بارش برف را نسبت به دیگر نواحی منطقه داشتند به همین دلیل نیروهای ستاد برف روب با استقرار در این محدوده ها اقدام به برف روبی و شن پاشی در معابر نمودند.
این مقام مسئول تصریح کرد: با سرعت عمل نیروهای ستاد برف روب بزرگراه های اصلی و معابر شریانی درجه اول و پر تردد منطقه در اولویت قرار گرفت و عملیات برف روبی با سرعت در آنها اجرا شد و در حال حاضر کلیه معابر باز است و تردد در آنها انجام می شود.
وی تصریح کرد : با توجه به امکان بارش مجدد در پایان هفته، نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور خواهند داشت .

همچنین نشست شهردار منطقه 12 با دبیران شورایاری محلات سیزده گانه

نشست شهردار منطقه 12 با دبیران شورایاری محلات سیزده گانه این منطقه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، در ابتدای این نشست صمیمانه ، شورایاران به بیان دیدگاههای خویش در بحث مدیریت شهری پرداخته و مسائل معضلات محلات خویش را بیان نمودند.

در ادامه پیمان حسین محسنی شهردار قلب طهران در سخنانی به موضوع کاهش اعتبارات 96 و اهمیت مدیریت منابع و بودجه در ارائه خدمات به شهروندان اشاره و بر اهمیت بحث نگهداشت منطقه بر اساس اولویت ها تاکید کرد.

وی در آستانه حادثه پلاسکو به اقدامات منطقه 12 در ایمن سازی املاک ناایمن با نگاه بر حفظ جان شهروندان و در عین حال تقویت فضای اقتصادی قابل اعتماد برای آنان اشاره کرد و بر نگاه ویژه ، فرا منطقه ای و ملی به موضوع ایمنی تاکید نمود.

وی منطقه 12 را منطقه ای مهم در بحث گردشگری و موضوع بافت فرسوده خواند و گفت : با همین دید و رویکرد شهردارمحترم تهران در حال اتخاد تدبیر مناسب در قلب طهران است.

محسنی در ادامه مشارکت مردم در اداره امور محلات را مهم برشمرد و از شورایاران به عنوان بازوان توانمند شهرداری خواست تا کاستی های محلات را شناسایی و در رفع آن با مدیریت شهری همکاری نمایند.

شهردار منطقه 12 در پایان بر همکاری مدیریت شهری با شورایاران در بحث مدیریت بحران ، ارائه آموزشهای لازم به شهروندان ، به روز نمودن نقشه ها و اماکن تخلیه امن اضطراری و در نهایت دستیابی به آرامش کامل در محدوده قلب طهران تاکید نمود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

اولین بارش برف زمستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی