در راه اعتلای ایران

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

در راه اعتلای ایران

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

نرخ ۳ هزار درصدی بازگشت سرمایه‌ در استارت‌آپ‌ها

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

خبرگزاری فارس: نرخ ۳ هزار درصدی بازگشت سرمایه‌ در استارت‌آپ‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مهدی فرهادنیا امروز در نشست خبری اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران که در اتاق اصناف ایران برگزار شد، گفت: حوزه‌های کسب و کار که در  این نمایشگاه حضور دارند، نوظهور هستند و قطعا این حوزه‌ها در توسعه کسب و کار کشور نقش خواهند داشت.

وی به آمار بازگشت سرمایه براساس اعلام بانک جهانی اشاره کرد و افزود: نرخ بازگشت سرمایه در بخش کشاورزی 30 درصد، صنعت 50 درصد، خدمات 100 درصد، مواد مخدر 200 درصد است.

مدیر پروژه اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران بیان داشت: اما نرخ بازگشت سرمایه براساس اعلام بانک جهانی در حوزه تحقیق و توسعه 3 هزار درصد است، یعنی صاحب یک کسب و کار اگر در یک صنعتی از حوزه‌های زیر مجموعه کسب و کار خدمات مدیریتی، فرانچایز گونه‌ای از کسب و کار که برپایه آن به شرکت اختیار داده می‌شود که تولیدات و فرآورده‌های شرکت دیگری را بفروشند و در مقابل آن مبلغی دریافت کند که به آن مبلغ فرانچایز می‌گویند) یا استارت‌آپ‌های مدیریتی سرمایه‌گذاری کند، به ازای هر 100 هزار تومان در 5 سال باید 3 میلیون تومان بازگشت سرمایه داشته باشد.

فرهادنیا با بیان اینکه  ما در ایران در حال پوست اندازی از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش‌بنیان هستیم، اظهار داشت: نمایشگاه توسعه کسب و کار به این وضعیت اقتصاد کمک می‌کند و برپایی نمایشگاه مذکور در تهران هم با حضور سه حوزه خدمات مدیریتی، حوزه خدمات فرانچایز و استارت‌آپ‌های مدیریتی است.

براساس این گزارش: نمایشگاه کسب و کار تهران از 21 تا 24 دی ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

  • سید احمد حسینی ماهینی

استارت‌آپ‌ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی