From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

رکود مضاعف، ننیجه امید به برجام.

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

امید واری به نتیجه اجرای برجام، تاکنون رکود مضاعف را به اقتصاد ایران تحمیل کرده، که بسته های ضد رکود هم نمی تواند حاصلی داشته باشد. پس وای به روزی که خود برجام اجرا شود! زیرا واقعیت برجام چیزی دیگری است، و تصورات برخی از آن چیز دیگر، از این رو، وقتی که اجرا شود تازه خود را نشان می دهد.

همه  ما به داستان حضرت یوسف ع آگاه هستیم، و میدانیم ایشان در تعبیر خواب خود توانست: نظر مثبت ساقی فرعون را جلب کند، و از او خواست که پیش فرعون: برای آزادی اش وساطت کند. در اینجا بدون توجه به اراده حق تعالی، از یک مشروبخوار حاجت خواست، و لذا خدا کاری کرد که او فراموشی بگیرد، و یوسف همچنان در زندان بماند.

این البته نه به معنی این است که: فعل حرام صورت گرفته، یا خدای نخواسته برجام خواهان کافر هستند، نه اتفاقا آن ها همگی نیت های خوبی داشتند، و آن خدمت به ملت و اسلام بود. ولی فقط یک لحظه خدا را فراموش کردند، و آب خوردن مردم را هم به برجام وصل کردند. هر جا کم می اوردند می گفتند: این برای تحریم های ظالمانه است! ولی حالا ببینند که چقدر کم اوردند، فقط یک قلم در نفت، پرمدعاترین عنصر در مخمصه ای گیر کرده که: قیمت نفت از سی دلار در بشکه هم کمتر شده! یعنی حتی هزینه های استخراج را هم نمی پوشاند: باش تا صبح دولتت بدمد، کاین هنوز از نتایج سحراست.

    یعنی هنوز ایران وارد بازار نفت نشده، اینقدر قیمت ها پایین آمده وای به روزی که: چهار میلیون بشکه در روز هم، به این بازار بیشتر تزریق شود. طبیعتا قیمت از این هم پایین تر خواهد رفت. البته این غصه ندارد! زیرا شعار دولت از ابتدا، اداره اقتصاد منهای نفت بوده است. ولی فرق است بین شعار تا عمل! از زمان مصدق هم چنین شعاری می دادند، ولی چه کسی توانسته این کار را بکند؟ فقط تحریم بود که این کار را بر ما تحمیل کرد. مخصوصا در برخی سال های جنگ، نفت را مجانی هم نمی خریدند! ولی جنگ تحمیلی به این بودجه ها وابسته نبود! دولت فعلی هم اگر دنبال آن است که: در امد نفت بالا برود و فروش آن هم زیادتر شود، امری ناشدنی است لذا باید: بودجه را بدون اتکا به نفت بنویسد.

البته بودجه مردم بدون اتکا به نفت است، یعنی هیچکس در ایران گرسنه نمانده، تا بگوید چون دلار بالا رفته یا: قیمت نفت پایین آمده! بلکه این اقتصاد یک اقتصاد مقاومتی است، که کمترین نسبت را با نقت دارد. برعکس دولتمردان که، همیشه خواب قیمت بالای نفت و فروش زیاد آن را می بینند، و وقتی بیدار می شوند افسردگی می گیرند! و انتقام خود را بر سر پتروشیمی در می اورند.

اینکه مکانیزم اقتصاد مقاومتی عملی چیست، باید آن را مطالعه کرد. ما مطالعه کردیم ولی از انتشار ان معذوریم، تا دشمن از ان سو استفاده نکند.  فقط برای تحقیق بیشتر علمای اقتصادی دولت! چند سوال را مطرح می کنیم: آیا تعداد مشاغل پروانه دار بیشتر است، یا بدون پروانه؟ آیا تعدا کارمندان بیشتر است، یا تعداد کارگران؟ آیا مشاغل زیر زمینی بیشتر است، یا مشاغل خود اظهار؟ و آیا ثروت های نظامی بیشتر است، یا ثروت های تاریخی و باستانی؟

این موارد باصطلاح کیس استادی! به ما ثابت می کند که: اقتصاد ایران در دست دولت نیست، و مرز بندی آن به قدری درشت است، که از کار یکدیگر سر در نمی اورند!مردم راه خود را می روند، و دولت هم راه خود را می رود. دولت چشم به خارج و دلار و نفت  دارد، ولی مردم هرصبح یک بسم الله می گویند، و کرکره مغازه را بالا می کشند! وحشت آن ها از بی پولی یا بی مشتری ماندن نیست، بلکه با کمال تاسف وحشت آنان از آمدن: ماموران دولتی در لباس بیمه و مالیات، عوارض و حق آب و برق و انشعاب فاضلاب و..است.

     لذا تا موقعی که دولت به راه مردم نیاید، و با خدا نباشد و به ناخداها و کدخداها تکیه کند، همیشه دچار بی وفایی به عهد شده، و با خزانه های خالی مواجه خواهد بود. ولی وقتی مانند مردم، وقتی کرکره اداره را بالا می زند بگوید: از تو حرکت از خدا برکت، آن وقت اقتصاد مقاومتی شروع می شود. اقتصاد مقاومتی را در قوطی عطار باید یافت نه در ذهن بیمار!

رکود مضاعف، ننیجه امید به برجام

双底衰退,因此希望能Brjam。
希望Brjam的结果,已经实行了经济双底衰退,抗衰退包不能什么都不是。祸到一个谁Brjam跑! Brjam因为现实是另一回事,并认为一些其他的事情,所以,当你运行你的新节目。
我们都知道约瑟的故事,因为我们是的,我们知道他可以解释他的梦想:法老的管家画一个积极的意见,问他法老面前:释放他插手。在这里,无论神,郁郁葱葱的大自然的意志,所以意志,神没有忘记他,约瑟夫不得不留在监狱。
当然,这并不意味着非法行为做,或上帝保佑,是异教徒Brjam想,没有办法的办法他们都好意,并服务于国家和伊斯兰教。但是,只有片刻忘记了神,人的饮用水被连接到Brjam。只要至少他们说:这是制裁!但现在我看到一点也不只是一个笔油,自命不凡卡住成分的困境,石油价格已经不到三十美元一桶!这还不包括开采成本:直到天亮吹你的政府,卡宴依然是神奇的效果。伊朗还没有进入市场,因此价格已经下降只是等待,直到每天400万桶,给予该市场进一步。当然,价格会更低。当然,这不担心!因为从开始时的状态座右铭,一直管理经济少油。但是,言论和行动之间的区别!由于摩萨德还高喊,但谁可以做到这一点?只是制裁,它强加给我们。特别是在一些战争,不买无油!但战争是不相关的预算!目前的政府,如果它正在考虑出售其石油收入上升较大,这是不可能的,因此,必须编写预算不依赖于石油。
当然,预算不依赖于石油,这意味着没有人在伊朗是不是饿了,于是他爬上随着美元或油价有所回落!但经济是经济实力雄厚,比例最低的油。相反,政治家谁一直梦想着高油价和高的销售看出来,当他们醒来的抑郁症!而他们对石化报仇呀。
什么是电阻经济的实际机制,应该研究。我们研究,但无法将其释放到敌人另一方面不使用。只有经济研究的学者的状态!我们问了几个问题:是的就业人数是行货,还是无照?是员工人数较多,或者职工人数?多做地下作业,或者他们的工作说?而无论是军人的命运,或历史和考古的财富吗?
这就是所谓的高手的情况下!证明给我们的经济是不是在政府手中,而界限是如此之大,每个工作头不行。人走你的路,和政府去你的方式。了望和美元贬值和石油,但人们每天早晨说比斯米拉赫,和百叶窗,大吃!他们怕缺钱或缺乏客户忠诚度的,但不幸的是,他们担心即将到来的:国家工作人员装扮成保险和税收,责任和权利,以水,电,下水道分支。 .ast。因此,只要政府不来的人,而不是神,依靠队长和市长,一直欺骗了约,库房将是空的。但是,当这样的人,滚动起来,当他的办公室说神的举动祝福你,然后启动经济的实力。经济实力在杂货店罐不应该在病人的心!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی