From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

دولت فاشیست فرانسه، باید از بین برود.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

به نظر می رسد که اکنون باید تاریخ، منتظر زایش جدیدی از سوی جوانان فرانسوی باشد. جوانان فرانسه اعم از رنگین پوست و گلیست ها و غیره بدانند که: حکومت نظامی هر دولتی یعنی پایان راه آن، و اگر خوب مبارزه نکنند ممکن است: به سرنوشت امریکایی های پس از نهضت 99درصدی دچار شوند. و تا مدت تاسف چنین فرصتی را بخورند. آن ها با این کار حتی میتوانند آمریکا ر اهم، از افسردگی بیرون بیاورند.

البته ماهیت دولت فرانسه از ابتدا، امنیتی و نظامی بود و مردم در هیچک زاویه ای از زندگی خود، امنیت نداشته اند ولی آن ها، با توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی و: ترتیب دادن قهوه خانه های روشنفکرانه و مجالس لهو و لعب ،توانسته بودند نسل گذشته را فریب بدهند، و آن ها باخیال آزادی و زندگی در مهد نمدن! دوران خود را سپری کردند. آن ها فقط در کافه ها و پارتی های شبانه  دور هم می نشستند، و به تاریکی ها و ظلم ها فحش می دادند! وکار دیگری از دستشان نمی آمد، مگر اینکه به همدیگر تجاوز کنند و یا: با همدیگر هماغوش شوند تا این درد را فراموش کنند!.

اصولا فحش دادن را در فرانسه ، فلاسفه و عقلا اختراع کردند! شاید تابحال این فکر نیافتادید: که چرا فحش می دهید؟ اما عقلا و فیلسوفان و دانشمندان فرانسه میدانند: چرا فحش می دهید و از این بابت هم خوشحال هستند که شما ناسزا می گویید، و انتقاد می کنید و فحش می دهید! اما کار دیگری نمی توانید بکنید! زیرا خودشان فحش های بالاتری را ذخیره دارند، تا مانند تیر و تفنگ به سوی شما شلیک کنند. و آن انگ زدن هایی است که تمامی ندارد! از ایددالیست یا خیالپرداز بودن، تا واپس گرایی و اخیرا هم انتساب به داعش و غیره!

وقتی در انقلاب 1798 فرانسه مردم به: خیابان ها ریختند و شورش کردند، و نهایتا زندان باستیل را گشوده، و زندانی ها را آزاد کردند، جمهوری های بعدی از ترس: اتفاق اقتادن دوباره این حوادث، به فکر فرو رفتند. آن ها نمی خواستند هدف حملات مبارزان باشند، و یک روزی ببینند که مردم، دسته جمعی به سراغ آن ها آمده اند. از جامعه شناسان زیادی برای این کار دعوت کردند، تا بتوانند انرژی موجود در انقلابیون را، تخلیه و آن را آرام کنند. و از آنان موجودی خنثی بسازند.

   بسیاری از فلاسفه و سیاستمداران فرانسه، قتل عام انقلابیون را پیشنهاد دادند و تئوری معروف: انقلاب فرزندان خودرا می خورد را، مطرح و گفتند اشکالی ندارد که انقلاب، فرزندان خود را بخورد و از بین ببرد! اما دولتمردان دیدند که: توانایی این کار را ندارند، و انقلابیون پر انرژی تر از همیشه بوده، و روبه افزایش هستند. تا اینکه نظریه جدید اخته کردن! یا سترون نمودن انقلابیون در دستور کار قرار گرفت، و آن ین بود که یک تغییر کوچک رفتاری به آنان بدهند، و آن ها را از کف خیابان ها به کافه ها بیاورند، تا در آنجا شعار بدهند و آنقدر بر سر یکدیگر بزنند، تا از هوش بروند!

آنها توانستند فحش دادن یا ناسزاگویی به دولت را، به پرخاش بر علیه یکدیگر تبدیل کنند، و برای تضمین این فحاشی، تجاوز به عنف را هم اضافه کردند. لذا در همان موقع دستور دادند تا قانونی تصویب شود. براساس این قانون، لباس پوشیدن برای زنان منع شد، و هر زنی شلوار بپا می کرد و: یا روسری به سر می انداخت دستگیر و زندانی می شد. این روش برای سهولت تجاوز به: عنف بود تا افراد کاملا درگیر مسائل داخلی، جنسی وشخصی و خصوصی  شوند، و از پرداختن به سیاست و انتقاد از دولت دست بردارند.

  اکنون فرانسه به این بلوغ رسیده، تا بیماری اصلی خمودگی و افسردگی جوانان غرب را تشخیص دهد، و با آن مبارزه کند. به نظر ما جوانان غرب لازم نیست زیاد هزینه کنند، و در جاهای پر خطر عقاید خود را ابراز کنند، و یا دست به اعتراض بزنند. کافی است به همین پارتی های شبانه بروند، و پارتی آن ها را به هم بزنند، و یا مراکز فساد وفحشا را تخریب و به آتش بکشند.

این عمل باعث می شود تا، آن ها بجای پرداختن به حفاظت از پارتی ها، در لاک خود بیشتر فرو بروند، و نیروهای نظامی خود را در اطراف مناطق حساس افزایش دهند، و این امر یعنی چند برابر شدن هزینه های نظامی، که چون در آمد کافی برای ادامه آن ندارند، لذا در کوتاه مدت باعث شورش نیروهای امنیتی شده، و رژیم فرانسه و همه رژیم های فاشیستی غرب را نابود می کند.

法国法西斯政府,必须消除。

看来,现在我们到今天为止,等待新一代的法国青年。法国青年,包括颜色和戴高乐派,因此知道戒严在它的结束每一个国家,如果你不打可能是99%的美国人的命运,从运动受到影响。并长期感叹吃的机会。他们甚至可以是美国最重要的是,抑郁症了。

但它不是安全性,毒品和酒精的分布和组织智力咖啡馆和轻浮聚会,所管理的法国政府,军事和安全,以及人民在您的生活中没有一个角度的性质,是最后一代欺骗,他们引入在幼儿园一个假想的自由和生命!你所花费的时间。他们只是围坐在咖啡馆和夜间派对,黑暗和压迫侮辱!否则他们不会工作,除非他们侵略对方或与对方怀里就忘了痛!

基本上咒骂法国哲学家和知识分子发明的!也许没有想过因为你骂?但法国知识分子和哲学家和科学家知道为什么你咒发誓,你感到高兴,并批评和诅咒你!但是其他的事情可以做!因为他们必须拯救更多的侮辱,比如弓和枪打你。而污名化这还不是全部!理想主义者和富有想象力的存在,给落后,最近由于伊希斯等等!

当1798年革命的法国人:街头反抗,终于打开了巴士底监狱,囚犯释放,恐惧的下一个共和国:本Aqtadn再次发生这种情况下,思维去了。他们并不想攻击的战斗机,有一天看到有人来一起做。社会学家乐于这样做,以能源革命,卸载和平静。并让他们空挡。

   许多哲学家和政治家在法国革命者的大屠杀提供和著名论断:革命吃它的孩子问,他们不介意的革命,他们的孩子吃和销毁!但有关部门调查发现,有能力做的工作,而革命党人比以往任何时候都更有活力,并不断增强。直到阉割的新理论!或消毒的革命党人提上议事日程,而正是这一点使他们的行为,一个小的变化,并把它带到街头,酒吧,他们在那里每个呗等,直到他们的智慧!

他们发誓或侮辱反对政府,变得有攻击性对抗对方,并确保意淫,他补充说强奸。因此,同时下令批准的法律。根据这一规则,礼服女性被禁止,任何一个女人站在裤子,要么扔头巾被警方抓获。该方法为便于强奸:强奸已全面介入国内问题,性和个人及私人,并从事政治,停止批评政府。

  法国目前拥有的成熟,原有疾病和抑郁症,长西青年认识,并与它战斗。我们不需要高成本的西方青年,并在高风险地区,以表达自己的意见,或者抗议。只要到了晚会,党是破坏或毁坏和烧毁腐败和卖淫的中心。

这使得它,而不是处理当事人的保护,他们去进一步的炮弹,他们的部队在敏感地区增加,这意味着军事开支增加了一倍,在当足够的收入来继续这样做在短期内骚乱的安全部队,而法国政权和所有的法西斯政权摧毁了西方。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی