From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

هپاتیت بیماری نیست!

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

بیماری های عفونی از جمله ایدز و هپاتیت، منشا ویروسی ندارند بلکه از: جهش کوروموزم های نسل های گذشته، به وجود می آیند که این نسل ها، در اختلاط  چند نژاد با یکدیگر هستند

دکتر ماهین در هفتمین کنگره آزمایشگاهی ( بیماری های عفونی ) و بالینی شرکت کرد، و سوال مهمی را مطرح نمود:

وجود هپاتیت در ایران، یک بیماری نیست بلکه از اختلاط کورموزوم های: نژاد زرد و سفید است، یعنی وجود نژاد زرد در برخی مناطق ایران، که از زمان حضور مغول ها و چینی ها، در ایران منشا می گیرد، با امتزاج نژاد سفید که بومی ایران هستند، باعث شده تا کرموزوم های نسل های قبلی، آشکار شده و بدن میزبان ، با آن بصورت آنتی بادی برخورد کند.

لذا آنتی ژن های موجود در خون، که از قدیم هم بوده و به زردی معروف است، ریشه در همین اختلاط و امتزاج داشته، و مبارزه میان کروموزم های: غالب و مغلوب است. البته در بسیاری از موارد به :مرگ میزبان هم منجر شده ، ولی بیشتر اوقات به صورت ویروسی مقاوم، در بدن انسان ها باقی مانده و: به نسل های بعدی هم منتقل شده است.

به علت فراگیر بودن این امتزاج، معمولا زردی در دوران کودکی، بیشتر خود را نشان می دهد، و با روش های ساده آن را درمان، یا مخفی می کنند. مانند خواباندن کودک در نور مهتابی ، اما این کار مثل مو بور شدن برخی کودکان، در خانواده های ایرانی است که اغلب مو مشکی هستند.برخی  در دوران کودکی، دارای موهای بور و زرد، مانند اروپایی ها هستند ولی، به مرور مشکی و یا قهوه ای می شوند! حتی مو قرمزی هم، متولدین زیادی در ایران دارند.

این ها همان مخفی ماندن کروموزوم های: نسل های قبلی است که عده ای معتقدند، از نژاد کاسپین ها هستند، آن ها که در اطراف دریای مازندران زندگی می کردند،  به اروپا مهاجرت می کنند، ولی برخی از آثار آنان هنوز هم، در تولد کودکان ایرانی خود را نشان می دهد.  در بررسی هپاتیت هم معلوم شده که: استان گلستان بیش از دیگر استان ها،  دارای این ویژگی است.

مثال دیگر این موضوع به: بیماری ایدز بر می گردد، اختلاط نژاد سیاه با سفید در افریقا، باعث شده تا این کروموزوم ها، در بدن سیاهپوستان به شکل آنتی بادی، مطرح و بیماری جدید آن بنام ایدز نامگذاری شود، حوزه واگیری یا گسترش آن هم، این موضوع را اثبات می کند. در واقع نظم طبیعت یا قانون خداوندی، برای حفظ نژاد ها از تبدیل آن به دیگری جلوگیری می کند، و کسانی که سعی دارند خون خود را عوض کنند، به این بیماری دچار می شوند.

برای درک بهتر موضوع، به بیماری سارس  و ویروس ابولا هم اشاره می شود. بیماری سارس یا سندروم تنفسی حاد، با بروز ناگهانی یک نوع ذات الریۀ آتی پیک، با عامل ویروسی از خانوادۀ کرونا ویروس ها می باشد، که از یکی از ایالات جنوبی چین آغاز شده! و با شیوع در منطقه ی شرق آسیا، به بیش از 30 کشور جهان منتقل شده است. در چند ماه سبب ابتلاء 5000 نفر و بیش از 300 مرگ گردیده است. ویروس از طریق تماس نزدیک با: افراد آلوده و همچنین مدفوع فرد آلوده  منتقل می شود.

بیماری ابولا (Ebola) یک بیماری ویروسی است که از سوی ویروس ابولا ایجاد می شود. این ویروس از خانواده فیلوویروس ها است،

 بیماری ابولا اولین بار در سال ۱۹۷۶ در یکی از: استان های سودان و نیز منطقه ای در نزدیکی زئیر، جایی که هم اکنون جمهوری دمکراتیک کونگو واقع شده است، پیدا شد.بین ژوئن تا نوامبر آن سال ، ۲۸۴ نفر به این بیماری مبتلا شدند که در نهایت ، ۱۵۱ نفر، جان خود را از دست دادند.طی سالهای بعد، این ویروس به دیگر کشورهای آفریقایی هم، البته فقط آفریقا درگیر نشده و: بیماری پای خود را از آفریقا نیز بیرون گذاشته است.

میتوان گفت : سارس نتیجه کرموزوم های غالب سفید، در نژاد زرد است درست برعکس هپاتیت، و ابولا هم برعکس ایدز می باشد.

البته در کل تئوری بیو تروریسم  را هم نباید نادیده گرفت. این تئوری هم می گوید که: چهار بیماری فوق نوع جهش یافته: بیماری ها و ویروس های عادی مثل: سرما خوردگی است که در آزمایشگاه های نظامی، ایجاد شده و برای مرگ دشمنان طراحی گردیده است . بیوتروریسم از قدیم بوده ، چه آن هنگام که اجساد عفونی و مردار را، با منجنیق به اردوگاه دشمن پرتاب می کردند، یا مردار وبا  را در سرچشمه های آب می ریختند! تا زمان ما که انواع و اقسام ویروس ها، کشت می شوند تا سریعتر دشمن را نابود کنند!

肝炎是一种疾病!

传染病如艾滋病和肝炎,病毒来源,但不是在过去几代的突变染色体,来到这一代,多种族混在一起

马欣博士在实验室第七次代表大会(传染病)和临床,并提出了一个重要问题:

有肝炎在伊朗,是不是一种疾病,而是染色体的组合:黄色与白色人种,黄色人种出现在伊朗的一些地区,因为蒙古人和中国,来到与白色人种的混合天然伊朗,引起上一代,检测和宿主的染色体上,它不会使抗体。

血液中的,这是从古代和黄疸称为抗原,有他们在immixture根,染色体,显性和隐性之间的斗争。然而,在许多情况下,导致宿主的死亡,但大部分的抗病毒的,主体仍然是:被传递给下一代。

由于混合,通常在童年黄色,他最节目,简单的方法的普遍性治愈它,或含糊不清。就像一个孩子倒在月光下,但确实像一些儿童金发,伊朗家庭谁往往是黑头发。一些童年,拥有金色的头发和黄色,像欧洲人,但是,他们是黑色或褐色!即使是红头发,大出生于伊朗。

这些染色体保持隐藏:上一代,其中有人说,里海比赛是那些谁住围绕里海,迁移到欧洲,但其中一些仍处于诞生伊朗孩子们的表演。在肝炎,它已成为明显的是,全省超过其他省份,有这个功能。

这是另外一个例子:艾滋病是,混合黑白色人种的非洲,已经导致了染色体,黑色的机身形成抗体,并提出了新的疾病称为艾滋病命名,现场流行病学和传播它再次,这是证明。事实上,自然界的秩序,或上帝的律法,以保持它转动,以防止其他种族和那些谁是试图改变他们的血液,他们的病。

为了更好地理解这个问题,SARS和埃博拉病毒可以被提及。急性呼吸道综合征,或SARS,非典型肺炎Alryە,与冠状病毒的突然出现是家庭,这是中国开始了南方省份之一的病毒!而在东亚地区的患病率,已转移到全球30多个国家。在5000年几个月内,超过300人死亡是由于感染。通过与感染者的粪便和传播的人密切接触的病毒。

病埃博拉(埃博拉)是由埃博拉病毒的病毒疾病。该病毒是一个家庭斐洛的病毒,

 埃博拉病首次于1976年在苏丹的省,扎伊尔,刚果,它位于现在的民主共和国附近的区域,被找到。六月至二零零四年十一月间,284人被感染,最终,151人丧生。年后,病毒到其他非洲国家,不仅在非洲,疾病离开了非洲。

我们可以说:SARS导致染色体显性白,黄种人则恰恰相反,肝炎,艾滋病和埃博拉病毒是相反的。

当然在生物恐怖主义的理论不应该被忽略。该理论指出,上述四种类型的突变疾病:常见疾病和病毒一样在军事实验室,创造和设计的敌人死亡感冒。生物恐怖主义是旧的,或感染者和尸体的时候,用弹弓投掷敌人阵营,或腐肉的水泼来源!直到我们有各种病毒,成长如此迅速消灭敌人!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی