From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

ظهور و ثبوت مفهوم کوثر

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

کوثر در لغت به معنی زیاد؛ و از ریشه کثرت و کثیر است. اما معنی کاربردی آن در قران کریم، یک خط کشی ، یک موضع گیری و سنت شکنی، و یک راز سر به مهر 1400 ساله است. آن روزی که پیامبر اسلام، آخرین کودک و فرزند ذکور خود از دست داد، دوستان برای دلسوزی گفتند که: حتی آسمان هم گرفته و غمگین شد!

دشمنان برای شماتت، بهانه خوبی پیدا کردند و: بر اساس رسم آن زمان گفتند: پیامبر جانشین ندارد و، فرزند ذکور ایشان از دنیا رفته! و ابتر است. در این جا بود که خداوند، کلمه کوثر را در مقابل ابتر برگزید، و برپیامبر خود سوره  کوچکی نازل کرد، و فرمود دشمن تو ابتر هست، زیرا خداوند به تو کوثر عطا فرموده است.

شاید آن موقع کسی نمی دانست یعنی چه؟ و شاید دوستان فقط به خاطر نازل شدن وحی، کوتاه آمدند و ادامه نسل حضرت رسول را، از دخترش پذیرفتند. اما دیری نپایید که اولاد فاطمه، به زاره زهرا یا نسل رسول معروف شدند.البته دشمنان بیشتر این موضوع درک می کردند، و می خواستند جلوی این نسل را بگیرند.لذا دست به حذف فیزیکی و: کشتار آنان زدند.

اما اولاد حسن و حسین ع ، در مقابل تمام این توطئه ها ایستادند، و زیاد تر شدند. در حالیکه تاریخ می نویسد: از امام حسین ع فقط یک فرزند، بعد از عاشورا باقی ماند، اما همین یک نفر نسل رسول را ادامه داد! و فرزند ایشان زید شهید، با تحرک بالا به: همه سرزمین ها مهاجرت کرد .

اکنون بعد از 14 قرن، سادات زیدی و سادات حسنی، بالاترین رقم جمعیت: یکدست جهان را تشکیل می دهند. در یمن، با رفع طلم و ستم وهابیون، می بینیم که قبیله های بزرگی، خود را سادات زیدی و حسنی می دانند.

در بلوچستان ایران و پاکستان، و قوم هزاوه افغانستان، ادعا می کنند که زید ابن علی،  در افعانستان شهید شد!  بدنش در آن جا دفن است، و سرمبارکش در شهر: میامی خراسان ایران می باشد!

در کردستان ایران و عراق ،اغلب کردها باترس از وهابیون، نسب خود را که به امام حسین و امام حسن می رسد، مخفی نگهداشته بودند.  علویان سوریه و ترکیه، بتازگی جان گرفته اند و: خود را نشان می دهند. آن ها از ترس گروه های تکفیری، تاکنون نتوانسته بودند: هویت خود را علنی کنند. همینطور فاطمیون و اسماعیلیه درمصر و سودان آفریقا.

   این ها همه یک طرف! باتوجه به اینکه نسل سادات، از سوی فاطمه زهرا س، دختر پیامبر ادامه یافته، لذا میتوان کسانی را هم که از مادر سادات؛ بدنیا آمده را هم ، در این نسل قرار داد. یعنی ناگهان اینهمه جمعیت، باید دوبرابر هم بشوند. یعنی ما با توجه به  سوره کوثر، فرزندان حضرت زینب و سکینه و ام کلثوم و .. را هم، باید دراین شمار آوریم. و این مفهوم کوثر است، که بعد از 14 قرن ظاهر می شود.

آن هاییکه از زیاد بودن امامزاده ها، در ایران و عراق و شام و عربستان و... ناراحت هستند، و یا انهمه بفاع متبرکه را جعلی دانسته، و یا خرافه گرایی و عتیق فروشی آنان گل می کند، بدانند که همین ظلم و ستم آن ها بوده که: حکام جور را تشویق به: از بین بردن نسل رسول می کرد! طبیعتا اگر امروز سیصد ملیون شیعه، داشته باشیم وجود صد هزار بقعه در: قرن سوم موضوع دور از ذهنی نیست. مخصوصا که نسل سادات رضوی ، موسوی و حسینی در ایران فراوان است.

یا آن ها که سعی می کنند، با نژاد پرستی این موضوع را، عربی یا غیر ایرانی نشان دهند، نمی دانند که عرب و عجم در اسلام، فرقی ندارند و با این حال، چه کسی می تواند تکذیب کند که: پیامبر و اولاد رسول، از نسل حضرت اسماعیل هستند، که ایشان عرب نبود، بلکه  پدرش او را بدستور خدا، به عربستان برد

科萨的处理

科萨的字面意思是很多,而且是多重性和频繁的根源。古兰经,一个延长线,一个立场,打破传统,和一个秘密波斯日期梅尔1400年的现实意义。先知穆罕默德的一天,最后一个孩子,失去了自己的儿子,体贴的朋友说,连天空很伤心!

嘲讽敌人,找到了一个很好的借口:当时的习俗说他没有继承人,他的儿子死了!和截断。正是在这里,上帝选择的话科萨被困在前面,小章送他的先知,并表示截断是你的敌人,因为耶和华你的神吩咐科萨。

也许没有人知道又是什么?也许是朋友,只是因为暴跌的启示,短代来到先知穆罕默德,养女。但时间不长,法蒂玛的后裔前,先知出名要Zareh Z或产生。据了解,当然,更多的敌人,他希望得到的这一代人面前。因此,物理去除和杀死他们回来。

但伊玛目哈桑和侯赛因的后代,站在所有这些阴谋的前面,是更大的。而伊玛目侯赛因的历史写,因为只有一个孩子留阿修罗之后,但是这一代继续使者!宰德和他的儿子沙希德,所有土地的高流动性移民。

现在,经过14世纪以来,萨达特萨达特和穆巴拉克扎伊迪,最高的人口,构成一个统一的世界。在也门,瓦哈比修复TLM和压迫,我们看到一个大的部落,你萨达特和穆巴拉克Zydy知道。

在俾路支省,巴基斯坦和伊朗,阿富汗Hezaveh人,声称宰德·本·阿里被烈属,在阿富汗的!其中,他的身体被埋葬,有福的城市:迈阿密呼罗珊,伊朗!

伊朗和伊拉克库尔德地区,瓦哈比的库尔德人经常支墩,他们的祖先伊玛目侯赛因伊玛目哈桑看来,都秘而不宣。叙利亚和土耳其的阿拉维派,最近死了:他的表演。他们担心逐出教会团体,失败:他的身份被公开。 。也Fatmyvn和伊斯梅利亚埃及和苏丹,非洲

   这是一个党!由于萨达特一代,法蒂玛扎赫拉,先知的女儿继续,让妈妈可以把这些萨达特,都出生在这一代那里。但突然的人口,他们必须做两倍。我们考虑第科萨,扎伊纳布和Umm库勒苏姆和.. S的儿子,就应该把这个号码。这个概念是科萨,谁出现在14世纪之后。

其高电子邮件从神社,伊朗,伊拉克,叙利亚,沙特阿拉伯和其他人心痛,所有的圣洁博鳌亚洲论坛是无中生有,或迷信之间的鲜花和老卖给他们,因为他们知道同样的暴政这是那种州长鼓励:消除使徒的一代!当然,如果今天300万什叶派穆斯林,也有成千上万的纪念碑在第三世纪,不远处的头脑。尤其是一代S.拉扎维,伊朗的侯赛因·穆萨维和丰富的。

还是那些谁尝试,种族主义,阿拉伯和伊朗出现,阿拉伯和AJAM问题不知道伊斯兰教,无论然而,谁也不能否认,先知和先知的后代,以实玛利,阿拉伯人的后裔,他不是她的父亲下令神取的王国。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی