From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

لیست سیاه ایران اعلام شد.

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

آمریکا و اسرائیل در: لیست سیاه!

لیست سیاه ایران اعلام شد.

در این لیست سیاه فقط دو کشور وجود دارد: اول اسرائیل چون کشور نیست، و یک اشغالگر نامشروع است. دوم آمریکا که هر روز، دشمنی بیشتری می کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار: سفرا و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، در سراسر جهان طی سخنانی، مواضع جمهوری اسلامی ایران را، دوباره یاد آوری نمود.ایشان طی سخنانی گفتند: ارتباط با همه کشورها در دستور کار است. فقط دو کشور از نظر ما قابل اعتماد نیستند و آن آمریکا و اسرائیل است.

در توضیح این بیانات داهیانه باید گفت:

چون هردو کشور روش یکسانی در: مواجهه با اسلام و ایران دارند: و آن تحمیل جنگ یا مذاکرات دروغین است!

مذاکرات با غزه که تمام می شود، مذاکرات با ایران شروع می شود! و متناوبا این مذاکرات ادامه دارد . این تناوب در ادامه مذاکرات، نشان می دهد که هدف از مذاکره، آن طور که طرف ایرانی یا غزه ای، ساده اندیشانه تصور می کنند، نیست. یعنی آمریکا و اسرائیل نمی خواهند: به صلح برسند و یا حتی به سخنان: روشن وتکراری گوش بدهند. بلکه هدف آن ها کسب اطلاعات، و فروش آن به یکدیگر است.

آن هایی که به ‍ژنو می ایند، هدفشان پیدا کردن مراکز نظامی و: ساخت موشک  و یا به قول خودشان، ساخت بمب اتمی در ایران است. و آن هایی که به مصر می آیند، هم همین قصد را برای غزه دارند. و می خواهند در این رفت و آمد ها، اطلاعاتی درز کند که از آن، برای فروش اطلاعات به قیمت های بالا، استفاده کنند.

اما هر دو درست خالی بر می گردند! البته نه اینکه کاملا خالی هم باشد . همینکه اطلاعاتی را کسب کردند،مذاکره را تعطیل و ادامه آن را به اینده موکول می کنند! و بعد با تحلیل این اطلاعات، دست به عملیات می زنند. ولی ناگهان می بینند این اطلاعات هم، مثل قبل همه دروغ و اشتباه بوده است.

در ایران بجای یافتن بمب اتم، به آب سنگین دست پیدا می کنند! و در غزه بجای انهدام پایگاه موشکی، بیمارستان ها را از بین می برند!

وقتی باز مطمئن شدند که رکب خورده اند، و دست هایشان خالی است. دوباره تقاضای آتش بس می کنند! و میانجی های جدید می فرستند، و دور های مذاکرات طولانی تری، را در خواست می کنند!

آن ها امیدوارند غزه ای ها، در مصر بیایند و: جالال و جبروت فرعون مصر را ببینند و: برای لحظه ای هم شده، کلماتی به زبان جاری کنند که از آن ها بوی: اطلاعات  و نشت خبر به مشام برسد.

در ژنو نیز با نشان دادن: حوری های زیبا و هتل های جاذبه دار گردشگری، امیدوارند وقتی مذاکره کنند گان ایران، ریش خود را می زنند، یا شلوار لی به تن می کنند! و با دوست دختر های فرنگی شان گرم می گیرند،  و یا احیانا یکی از رانندگان و یا محافظان آن ها،لبی تر می کنند و سرشان گرم می شود،کلمه ای به زبان بیاورند و: اعتراف کنند که ایران در حال ساخت بمب اتمی است!

اما خوشبختانه هربار فقط کمی، خوش خیالی می کنند! و بعد می بینند که چطور سنگ روی یخ شدند. اما آن ها دست بردار نیستند. بالاخره از ماندن در خانه و پول آب و برق را دیدن، و سر بچه ها داد زدن که بهتر است؟ هر مذاکره اگر برای مردم دنیا اب نداشته باشد، برای آن ها که نان دارد؟ 

美国和以色列:黑名单! 

伊朗被列入黑名单。 

只有两个国家黑名单上第一,因为以色列是不是一个国家,一个非法占领。美国的每一天,为更多的敌人。 

在与最高领袖的会议:在演讲中,伊朗的大使和代表世界各地,伊朗的立场,Nmvd.ayshan再次提醒他们与议程上的所有国家相关的话。就在我们两个人是不可靠的,而美国和以色列。 

在解释这些话是这么说: 

因为这两个国家在处理与伊斯兰和伊朗同样的方法:实行战争,谈判是假的! 

加沙会谈到所有与伊朗开始谈判!或者,谈判仍在继续。这种旋转继续谈判,表明对伊朗方面和加沙地带会谈的目标,简单的认为他们不是。这是不是美国和以色列要实现和平,或以字:清Vtkrary听。相反,对获取信息的目的,并把它卖给对方。 

这些谁前来日内瓦,旨在发现和军事中心:建立一个火箭,还是在他自己的话说,核弹在伊朗。和那些谁前来埃及,他们也将前往加沙。并且被泄露这些信息高价,每天卖出的旅行信息。 

但两者都只是空的!不,这完全是空的。一旦收到您的信息,谈判和关闭更多的则是延期!分析数据后,操作失败。但突然间看到同样的信息,同样的谎言和虚假的。 

而不是寻找原子弹在伊朗,获得重水!而是摧毁导弹基地的加沙,摧毁医院! 

当他们确定的伎俩已经被打开了,他们的手是空的。他们要求停火了!并发送新的界面,并且远久的谈判,因为他们想要的! 

他们希望加沙地带,埃及的到来:塔拉巴尼和埃及法老交付的,而看一会儿,说出的话的气味当前语言:达到空气中的信息和新闻泄露。 

此外,在日内瓦车展:美丽的人鱼与旅游景点和酒店,希望当他们谈论伊朗,他的胡子他们,或者他们是穿着牛仔裤!欧洲女朋友是热的,他们,或者他们的司机和保镖之一,更多的唇和加热它们,并把一个词:承认伊朗正在制造核弹! 

幸运的是,每次只是一点点,自满是!然后看看石头是如何在冰上。但他们并没有停下来。最后,公用事业赚钱足不出户,看,孩子们会变得更好?如果没有水的世界的人,因为这是面包每次谈判?

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی