From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

جنگ و: ورزش

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

جنگ  و: ورزش  

بسیاری از متفکران قرن حاضر، برای فریب مردم، دست به دامن ورزش شدند. آن ها سال ها تبلیغ کردند که: ورزش سفیر صلح است، اما واقعیت این بود که: ورزش سفیر گلوله بود! آن ها می گفتند که ورزش باعث می شود تا: کسانی که در دو طرف جبهه های جنگ هستند، در استادیوم در کنار هم باشند! اما دروغ می گفتند، آن ها اسرائیل را بازی می دادند ولی، از فلسطین خبری نبود. و هرگاه ورزشکار های ایران هم، از بازی با اسرائیل امتناع می کردند، توبیخ می شدند و: امتیاز منفی می گرفتند.وقهرمانی را ازدست می دادند.

   تاریخ جام جهانی به عنوان: نماد ورزش دو قرن گذشته، پر است از حمله و کشتار مردم مظلوم در: فلسطین و لبنان ، سوریه و عراق  و بحرین. گویا اصلا جام جهانی را، برای پوشش تبلیغاتی قتل عام شیعیان درست کرده بودند! زیرا تنها گروهی که باید قتل عام می شدند، این ها بودند! آنهم در اوج زمانی که: جام جهانی به فینال خود نزدیک تر می شد. و همه رسانه ها موظف بودند: فقط جام جهانی را پوشش دهند.

آن ها حتی به کودکان  و: نوجوانان شیعه که مشغول دیدن: جام جهانی در پای تلویزیون های فقیرانه بودند، رحم نمی کردند! اصلا قابل نمی دانستند! در حالیکه کودکان و نوجوانان فلسطینی، و عرب و مسلمان با عشق ستاره های فوتبال، زندگی می کردند.

   همه تیم های فوتبال مسلمانان، با هر شگردی حذف می شدند: یا: با: نا داوری یا با دیر رسیدن، یا لغو گذرنامه به بهانه تروریست بودن. فقط باید پایشان به جام جهانی نمی رسید. اگر هم می رسید، باید سیاست را از: ورزش جدا می کردند! بله، آن هایی که در اول مقاله، ادعا می کردند ورزش باعث صلح است. اینجا می گفتند وارد سیاست نشوید!

حالا وقت آن رسیده که بگوییم، طبق فرموده قران کریم، سلاح خود را بردارید و از: اسلام و مسلمین دفاع کنید. الان وقت دفاع است. دیگر بهانه جام جهانی هم تمام شد. و آلمان قهرمان جهان شد. و دروغ های یهودیان برعلیه آلمان هم فاش شد. یکی از شگرد های استعمار، این بود که: سلاح را از دست جوانان گرفت و:به آنان باد داد!البته اول تفنگ آن ها را گرفت. و تفنگ بادی داد. بعد هم آن را گرفت و: توپی پر از باد تحویل داد. الان جوانان ما دنبال چیزی می دوند که: در داخل آن فقط باد است!

خودشان تبلیغ ستاره های فوتبال می کنند، و خودشان هم توپ پر از باد به: دست جوانان مسلمان می دهند. و بعد هم خودشان، آن ها را به خاک و خون می کشند. الان همین جوانان ساده اندیش مسلمان، در میان آتش و خون :داعش  و هابیون، در عراق و افغانستان ، پاکستان ولبنان در حال تماشای فوتبال هستند! به این امید که شاید فوتبال، آن ها را نجات دهد !

اما نمی دانند که: دوست داشتن آن ها، ارزشی ندارد. اصلا خود آن ها ارزشی ندارند! فقط نفت شان، به درد استعمارگران می خورد. هنوز در عراق، فتنه داعش تمام نشده، فتنه کوموله در آب نمک است! منتظرند اگر داعش نتوانست عراق را نابود کند، مسعود بارزانی این رسالت را به دوش بکشد.تا نفت آن ها به اسرائیل برسد.

خدایا عراق و مردم آن را از شر مثلث شوم اسرائیل و آمریکا و انگلیس نجات دهند

战争与体育:战争杯 

本世纪的许多思想家,欺骗人民,他们是在行使上升。他们提倡了多年,运动是和平的使者,但现实是,子弹是驻运动!他们说,这是体力那些谁是在战场上的两侧;该体育场将在身边!但是他们撒谎,但他们发挥了以色列,巴勒斯坦人没有。而当伊朗与以色列运动员打他们拒绝,并斥责:均为阴性。并且已经失去:总冠军。 

    世界杯历史上作为运动在过去两个世纪的象征充满攻击和杀害无辜的人民在巴勒斯坦和黎巴嫩,叙利亚,伊拉克和巴林。代表在世界杯上,什叶派穆斯林的大屠杀的媒体报道是正确的!因为他们是待宰的唯一群体,这些人!然而,当该峰:世界杯决赛更接近。有义务所有媒体只覆盖了世界杯。 

即使是那些儿童和青少年谁搞的什叶派:世界杯在电视机前,他们是穷人,没有怜悯!不知道了!而儿童和青少年巴勒斯坦,阿拉伯和穆斯林热爱足球明星,住了。 

    所有的穆斯林橄榄球队,每个技术被排除:或:借:不利判决或迟,或撤销护照上恐怖主义的借口。这不只是脚在世界杯上。如果它似乎是独立运动的政策!是的,那些在第一篇文章,声称有权行使和平。他们不陷入政治在这里! 

现在是时候说,古兰经,抓住你的武器和捍卫伊斯兰教和穆斯林。现在是时候了。世界杯结束其他原因。德国是世界冠军。和谎言对德国的犹太人被披露。殖民主义的一个策略是,武器逝去的青春,并给他们的风!但它是第一炮。和:枪。就在这时:集线器膨胀交付。现在,我们的年轻人在寻找:某事在其中运行仅仅是风! 

宣传他们的足球明星,他们的充气球进的年轻穆斯林的手。然后自己加血,杀死他们的土壤。正是这种天真的年轻穆斯林,在血与火:短跑和瓦哈比,阿富汗,伊拉克,黎巴嫩和巴基斯坦正在看足球!足球,也许是希望这将节省! 

但不知道:我爱它,不值得。它只是不值得!只有他们的油:,疼痛殖民者那里。不是在伊拉克,不是短跑煽动叛乱,阴谋Komoleh在盐水!短跑不是等待你去摧毁伊拉克,马苏德巴尔扎尼,而这使命的负担。已经达到:,其石油以色列。 

伊拉克及其人民的上帝摆脱三角形拯救以色列和美国和英国。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی