From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

شکر نعمت لازم است

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

既要欣赏的祝福

3.4亿公里沙漠到1648000平方公里,这是一个神圣的债券,而不是一个被祝福的迹象。因此,我们应该全部是在安全方面。沙漠在伊朗,它是一个警告或:马克危险或祝福的。

你不能说一切都很好,因为我们喜欢!不喜欢什么坏事。新旅游学,沙漠徒步生态旅游的一个领域涉及:因为晚上它是一个美丽的空间,月亮和星星在里面,其中还有更加美丽。非常安静,是接近地平线,沙漠所有的美女们。

沙漠本身就是一种幸福。而且必须按照他们自己的工具来处理。这意味着,当我们去树林里,不污染它,否则它将不火,或把它拿出来的木材。应包括在沙漠沙子和碎石,就看自己不作为的痛苦等。

    这需要一个人的角度纠正。例如,在残疾人的情况下,普通的角度来看,觉得可惜,或者帮助他们,而且在许多情况下,它是仇恨和疏远自己。这是一个残疾儿童的父母生气!他们中许多人都在他们的残疾儿童的方式,有的是在寄宿学校,培养他们被分配到护士。

  但残疾人人口增长及其影响力的文化和社会的器官,引起他们对变革的态度。所以,现在我们知道:人的世界协会残疾人,奥运会和残奥会,而且在很多方面,他们有出色表现。或:古代波斯电影开始提倡离婚,但是现在离婚的孩子到处都是,没有人能不能很好的离婚,离婚的孩子,或创建谈话。

    沙漠在伊朗,有不同的EGP。美国人在不太遥远的过去,在内华达州的沙漠,他们感到困惑和秘密的核废料埋在里面!许多人可能已经知道许多出没的沙漠地区:核废料及其对农业的影响:畜牧业地区有。

      许多科学家即将到来的暴风雨或地震在日本和美国知道有这样的工作成果。现在,世界正站在炸弹。这里有核弹头和炸弹本身可能部署导弹,部署在原地,如沙漠,垃圾,埋葬了。导弹和​​原子弹,其中的一些网站,超过八十岁。这么多旧,墙壁:墙壁原子就足够了。

        另一个方面是一种位异常。许多这些疑问,以前没有沙漠!所谓的盐漠在伊朗,以前是湖泊如湖Orumieh或分心。慢慢干燥,遗体的盐。或甩沙漠说:以前的森林却充满砍树,在那里的人已经把它带到了这一天的无节制使用。

西微细粉尘,往往有同样的命运。环境破坏在伊拉克和沙特阿拉伯的影响,所有的沙漠已经成为了森林环境。因此,要摆脱的细尘,逆向工程和重新种植树木。格罗夫斯和恢复。

   第三个方面出现在这里,和规则树。树木的重要性,导致轻视没有树木或停水。理论上增加绿化空间,这是提出的直辖市。正好相反理论,绿地遭到破坏,几十年前。在建筑与摩天大楼的时代,环境恶化被认为是一种荣誉!和所有设施和发明基于环境恶化进一步假设。

    现在则相反,是指树木和尊重人想到树崇拜世界,复兴古老的时代,这么多的绿色空间。树崇拜的一个缺点,这是不可取的沙漠。树木的崇拜有两种选择:一棵树,善良与邪恶没有树。和沙漠的树木并没有那么糟糕。

    而神的祝福,一切都是一种幸福。树有其自身的意义:沙漠本身是很重要的。树正在准备向沙漠,由于森林是准备抛弃。这取决于意志和人的努力。人的意志,迁移或迁移。也就是说,如果美丽的森林之一,是不开心是沙漠,平原和沙漠和山区迁移。或者相反,那些谁沙漠或平原和沙漠被用尽了,可以到山区和森林。

后者的意志,改变居住地,即:不是迁移到扭转,扭转到同一个区域。这是神对人的意志:是或适应您的环境或环境,采取协调。

شکر نعمت لازم است

340میلیون کیلومتربیابان برای یک کشور  1648000کیلومتر مربعی، ممکن است یک ودیعه الهی باشد، نه یک وسیله کفران نعمت.  لذا باید در همه موارد جانب احتیاط را رعایت کنیم. بیابان در ایران، شاید یک هشدار باشد و یا یک: علامت خطر و یا اصلا یک نعمت.

نمی توان گفت که همه چیز را، چون ما دوست داریم خوب است! و هرچه را دوست نداریم بد است. در علوم گردشگری جدید، کویر نوردی همچون رشته ای از طبیعت گردی، مورد توجه است:زیرا شبها چه فضای زیبایی دارد، و ماه و ستاره ها در آن جا، زیبا تر دیده می شوند. سکوت بی نهایت و نزدیک بودن افق، همه از زیبایی های کویر هستند.

کویر به خودی خود یک عمت است. و باید با آن مطابق ابزار خودش برخورد کرد. یعنی همانطور که وقتی به جنگل میرویم، نباید آن را آلوده کنیم ، یا در آن آتش درست کنیم و یا چوب های آن را از بین ببریم. در کویر هم باید به شن ها و ماسه ها، با دیده احترام نگاه کنیم نه به صورت: یک عذاب و امثال آن .  

    البته طول می کشد تا دیدگاه بشر اصلاح شود. مثلا در مورد معلولیت آدم ها، دیدگاه معمولی، احساس ترحم و یا کمک کردن به آنان و: در بسیاری از موارد انزجار و دوری گزیدن از آن ها است . پدر مادر هایی هستند که: از داشتن فرزند معلول ناراحتند! بسیاری از آنان فرزند معلول خود را بر سر راه می گذارند، و برخی از آنان در مدارس شبانه روزی، پرورش آن ها را به پرستاران واگذار می کنند.

  اما رشد جمعیت معلولان و نفوذ آن ها، در ارگان های فرهنگی واجتماعی، باعث شده دیدگاهها نسبت به آنان عوض شود. بطوری که الان ما می دانیم: معلولان اتحادیه جهانی، بازی المپیک و پارا المپیک دارند و: در بسیاری از عرصه ها درخشیده اند. یا: درگذشته تمام فیلمفارسی به تبلیغ طلاق می پرداختند، ولی الان که بچه های طلاق در همه جا هستند، دیگر کسی نمی تواند از خوب بودن طلاق، و یا ایجاد بچه های طلاق حرف بزند.

    کویر در ایران نیز، جنیه های مختلف دارند. در گذشته نه چندان دور آمریکایی ها، در ایران آنجا را با صحرای نوادا اشتباه گرفته بودند، و زباله های اتمی را مخفیانه در آن دفن می کردند! اکنون شاید خیلی ها ندانند که بسیاری از: نقاط کویر آلوده است و :زباله های اتمی اثر خود را درکشاورزی و: دامداری منطقه گذاشته است.

      بسیاری از دانشمندان آمدن، طوفان و زلزله در ایران یا: ژاپن و یا آمریکا را نتیجه همین کار ها میدانند. زیرا دنیا اکنون روی بمب اتم ایستاده است. در جاهایی که امکان استقرار موشک، با کلاهک هسته ای بوده خود آن بمب ها را، مستقر کردند و درجاهایی مثل کویر هم، زباله های آن را دفن کرده اند. موشک ها و بمب اتمی برخی از این سایت ها، بیش از هشتاد سال عمر دارند. که همین مقدار برای فرسوده شدن دیواره ها و: جداره های اتم ها کافی است.

        جنبه دیگر کویر ها غیر طبیعی بودن آن است. یعنی بسیاری از این کویر ها قبلا کویر نبودند! میگویند کویر نمک در ایران، قبلا دریاچه بوده مانند: دریاچه ارومیه یا پریشان و.. کم کم خشک شده و: نمک های آن باقی مانده است . یا کویر لوت را می گویند: قبلا جنگل بوده ولی استفاده بی رویه و قطع کامل درختان آنجا، توسط بشر آن را به این روز در آورده است.

ریز گرد های غربی ایران، اغلب همین سرنوشت را دارند. یعنی در اثر تخریب محیط زیست در عراق و عربستان، همه محیط جنگلی به بیایانی تبدیل شده است. لذا باید برای رهایی از ریز گرد ها، مهندسی معکوس کرد و درختان را دوباره کاشت. و نخلستان ها را احیا کرد.

   در این جا جنبه سوم ظهور می کند، و آن حاکمیت درخت است. یعنی اهمیت دادن به درخت ها، باعث بی اهمیت شدن بی درختی، یا بی آبی است. تئوری افزایش سرانه فضای سبز،که توسط شهرداری ها مطرح می شود. درست درنقطه مقابل تئوری نابودی فضای سبز، در چند دهه پیش است. زیرا در عصر ساختمان ها و آسمان خراش ها، تخریب محیط زیست یک افتخار محسوب می شد! و تمام امکانات و اختراعات بر اساس: تخریب هرچه بیشتر محیط زیست استوار بود.

    اکنون برعکس شده یعنی: آنقدر به درخت و فضای سبز احترام می گذارند که: انسان تصور می کند دنیای درخت پرستی، عصر باستان دوباره زنده شده است. یکی از ضرر های درخت پرستی، همین نامطلوب بودن کویر است. یعنی درخت پرستی دو گزینه دارد: داشتن درخت، خوب است و نداشتن درخت بد. و چون کویر درخت ندارد، پس بد است.

    در حالیکه در نعمت خداوند، همه چیز نعمت است. درخت اهمیت خود را دارد و: کویر برای خود مهم است. کویر آمادگی درخت دار شدن هم دارد.همانطور که جنگل آمادگی کویر شدن . و این به اراده و همت بشر بستگی دارد. اولین اراده بشری، کوچ یا هجرت است. یعنی اگر انسانی از جنگل زیبا، ناراضی بود میتواند به صحرا ، دشت و کویر یا کوهستان هجرت کند. یا برعکس کسانی که از کویر یا: دشت و بیابان خسته شدند، میتوانند به مناطق کوهستانی و جنگلی بروند.

حالت دوم اراده، سکونت و تغییر است یعنی: به جای هجرت به مناطق معکوس، همان منطقه را معکوس می کنند. یعنی خداوند به بشر اراده داده: تا بتواند یا خود را با محیطی وفق دهد یا، محیط را باخود هماهنگ کند.   

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی