From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

منطقه خاورمیانه منطقه ای وهابی!

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

عربستان عملیاتی را آغاز کرده تا منطقه خاورمیانه را به منطقه ای وهابی تبدیل کند

 این عملیات "شخم زدن زمین" نام دارد و قرار است عربستان در هر یکی از کشورهای منطقه از طریق یکی از گروه هایی که با آن ارتباط دارد،‌ کل آن کشور را تسخیر کرده و آن را به کشوری وهابی  تبدیل کند

 اهرم فشار و بازوی فعال عربستان  در عراق تکفیری ها  است. آنان قرار است بعد از اشغال کامل عراق ، این کشور را به کشوری ضد شیعی در منطقه تبدیل کنند.این طرح عربستان از عراق کلید خورده از همین رو مقدار زیادی پول و سلاح برای تکفیری ها ارسال شده است این امر در تایید ادعاهای مطرح شده توسط "دفتر اطلاع رسانی جنبش سلفی لبنان" است زیرا آنان می گویند:چون ایران در کشورهای مختلف از جمله یمن از طریق حوثی ها و لبنان از طریق حزب الله چنین سرمایه گذاری کرده است.پس آن ها نیز باید چنین کاری کنند هدف آنها بی ثبات کردن کشورها و سپس اشغال و تکفیری  کردن آن ها است. برنامه آن ها پایان دادن به تمام ادعاهای ایران در برتری در منطقه است.آن ها سعی دارند به سرعت عراق را از وجود شیعیان پاکسازی کنند و کلیه مساجد آن ها را تخریب نمایند. آنان اولین هدف خود را از بین بردن شهر کربلا و حرم امام حسین ع اعلام کرده اند.

بر اساس اطلاعات ماهین  نیوز از ستاد تکفیری ها در الانبار اطرافیان صدام همگی متحد شده و فرماندهی این عملیات را به دست گرفته اند. نقشه کربلا و حرم دیگر امامان شیعه بر روی دیوار اتاق جنگ نصب شده و قرار است با اعزام گروهی به عنوان پیشتازان شهادت جهاد انتحاری را در اطراف حرم شدت بخشند و بعد با کمک سلاح های پیشرفته از بالا به شهر حمله کنند. عوامل آن ها در داخل شهر کربلا نقاط حساس را شناسایی کرده اند . آن ها فقط سعی دارند دولت عراق را مجبور کنند که ایرانی ها را از کربلا بیرون کند. براساس صحبت های تلفنی با نوری مالکی وعده  داده اند که اگر از ایران کمک نخواهد او را بر جای خودش نگهدارند.

مناطق شمال عراق و نقاط مشترک با ترکیه از لحاظ امنیتی در حالت بهتری قرار دارند و داعش می تواند بدون حمله آن جا را تصرف کند.لذا اهمیت حمله به جنوب بیشتر است. آن ها به دولت عراق فشار آورده اند تا از قبول هرنوع کمک از ایران حتی در قالب انسان دوستانه و یا کمک های مالی و یا باز سازی جلوگیری کند و سهمیه زیارتی را قطع نماید.

برخی اطلاعات حاکی  از آن است که با کمک هوشیار زیباری و برخی دیگر از اعضای دولت و ریاست جمهوری عراق اطلاعات ارتش ایران را به گروه داعش واگذار نمایند. ضمنا از خروج منافقین و یا افسران اطلاعاتی آمریکا و نیز شرکت های امنیتی جلوگیری به عمل آمده و از انان خواسته شده در قبال ماندن در عراق به داعش کمک کنند.

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی