از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

استقبال از بایکوت تجاری انجمن سلاح آمریکا

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

چندین شرکت آمریکایی مزایای خود برای اعضای انجمن سلاح آمریکا (ان‌آر‌ای) را قطع کرده‌اند و همزمان کارزارهای اجتماعی برای تحریم شرکت‌هایی که از بایکوت ان‌آر‌ای خودداری کرده‌اند در حال گسترش است.

این جنبش جدید در پی تیراندازی در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس فلوریدا شکل گرفت که طی آن نیکلاس کروز، دانش آموز اخراجی این مدرسه، ۱۷ نفر را به رگبار بست و همین تعداد دانش آموز را هم راهی بیمارستان کرد.

ابرشرکت‌های ماشین اجاره‌ای آمریکا نظیر اینترپرایز و هرتز، روز جمعه رسما اعلام کردند که دیگر به اعضای انجمن سلاح آمریکا تخفیف ویژه نخواهند داد.

انجمن سلاح آمریکا (ان‌آر‌ای) قوی‌ترین نهاد مبلغ آزادی سلاح در آمریکاست و سالانه میلیون‌ها دلار صرف تبلیغات و رایزنی با سیاست‌مداران در زمینه راه‌کارهای رونق‌بخشی بازار سلاح می‌کند.

چند شرکت خدمات دزدگیر و دوربین‌های مداربسته خانگی چون سیمپلی‌سِیف هم در تصمیمی مشابه امتیازاتی که برای این انجمن در نظر گرفته بودند را حذف کرده‌اند

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی