ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

کنگره ملی پزشکی کوهستان فردا هم ادامه دارد

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

از شما دعوت می شود در نخستین کنگره ی ملی پزشکی کوهستان که در تاریخ  4 اسفند سال 1396 در سالن همایش های سالن رازی در تهران برگزار می شود، شرکت فرمایید.  این کنگره که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برگزار می شود، فرصت مناسبی جهت افزایش تبادل اطلاعات علمی و عملی بین پزشکان، متخصصان رشته های مختلف به ویژه پزشکی ورزشی و طب اورژانس و کلیه ی صاحب نظران علاقمند به بحث پزشکی کوهستان  خواهد بود. 
موضوعات مورد بررسی، شامل اختلالات مرتبط با ارتفاع، سرما و سایر آسیب های شایع در ارتفاع خواهد بود. همچنین چالش های موجود در زمینه ی امداد و نجات ارتفاع و هماهنگی های لازم بین اعضای تیم درمانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 
علاوه بر سخنرانی های علمی توسط متخصصین صاحب نظر در این رشته، کارگاه های مختلف در زمینه های اقدامات حیاتی مقدماتی، بی حرکت سازی و روش های حمل مصدوم و ... جهت افزایش مهارت های عملی شرکت کنندگان کنگره برگزار خواهد شد. با توجه به این که یکی از اهداف مهم این کنگره، افزایش سطح اطلاعات و مهارت های مربیان و ورزشکاران می باشد، شرکت در این کنگره را به کلیه ی علاقمندان و صاحب نظران ورزش در ارتفاع توصیه می کنیم. 
دبیران علمی اولین کنگره ی ملی پزشکی کوهستان
دکتر هاله دادگستر، دکتر بابک مهشید فر / دانشگاه علوم پزشکی ایران 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی