ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

دعوت از اعضای هیات مدیره سازمان استان‌‌ها

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر
دعوت از اعضای هیات مدیره سازمان استان‌‌ها برای حضور در دومین همایش جایزه دادمان

اعضای هیات مدیره نظام مهندسی استان‌های سراسر کشور برای حضور به دومین همایش جایزه دادمان با رویکرد تقدیر از چهره‌های ماندگار و برترین‌های راه و شهرسازی دعوت شده‌اند.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی اکبری، مدیر هماهنگی برگزاری همایش با اعلام این خبر اظهار نمود: دبیرخانه همایش در راستای نگاه ملی و همه‌جانبه با ارسال نامه‌هایی به روسای سازمان‌ها از ایشان و هیات مدیره سازمان استان‌ها دعوت نموده در این همایش حضور به هم رسانند. در نامه مذکور از این بزرگواران خواسته شده اسامی اعضای محترمی که قصد حضور در همایش مذکور را دارند به دبیرخانه همایش اعلام شود تا دعوتنامه این افراد صادر شده و در زمان مناسب به دست ایشان برسد.
وی افزود: همایش جایزه دادمان نگاهی برابر و همسان به تمامی بخش‌های راه و شهرسازی دارد و از آنجایی که بسیاری از متخصصین فعال در حوزه راه و شهرسازی عضو سازمان نظام مهندسی هستند، حضور اعضای هیات مدیره‌ سازمان‌ها می‌تواند مشوق خوبی برای این متخصصین جهت شرکت در دوره‌های آتی جایزه دادمان باشد. همچنین از آنجایی که این همایش توسط مرکز متخصصین راه و شهرسازی به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد برگزار می‌شود، حضور پررنگ سازمان نظام مهندسی به عنوان یک مجموعه غیر دولتی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
دومین همایش جایزه دادمان، ۱۶ اسفند ماه سال جاری در سالن اجلاس سران و با حضور مقامات و متخصصین شاخص راه و شهرسازی برگزار خواهد شد و طی آن، چهره‌های ماندگار و برترین‌های این حوزه لوح و تندیس جایزه دادمان دریافت خواهند نمود.
  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی