از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

خبرنگاران واقعی ۵۰ درصد تخفیف می‌گیرند

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ق.ظ | ۰ نظر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما محسن پورسیدآقایی گفت : با توجه به اینکه سال‌های گذشته بی‌نظمی‌های قابل توجهی صورت گرفته است و در برخی موارد افرادی که هیچ ارتباطی با این حرفه شریف خبرنگاری نداشته‌اند آرم طرح ترافیک گرفته‌اند، امسال مشغول تدوین آیین‌نامه‌ای هستیم که روند شفاف‌تری را تجربه کنیم.
وی افزود : برای سال آینده با توجه به تصمیم گیری‌های جدید برای ارایه آرم طرح ترافیک به خبرنگاران کمیته‌ای تشکیل خواهد شد که از صنف خبرنگاران، مدیران رسانه‌ها و وزارت ارشاد در آن شرکت دارند و قرار است این کمیته با همکاری سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران آئین‌نامه‌ای را تدوین کند که مشخص می شود چگونه خبرنگاران واقعی از تسهیلات موجود استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه تنها 3 درصد از کل سهمیه آرم طرح ترافیک‌ جدید در اختیار شهرداری قرار دارد ، تاکید کرد : کمیته با تعیین مشخصات مورد نظر خبرنگار واقعی ضوابطی را تعیین خواهد کرد که مشمولان می‌توانند با استفاده از تخفیف 50 درصدی آرم طرح ترافیک سال آینده استفاده کنند اما هنوز آئین نامه مذکور تدوین و شرایط آن اعلام نشده است.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی