از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

آماده باش نیروهای 137 تهران برای رفع آبگرفتگی معابر

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

نیروهای سامانه مدیریت شهری 137 با هدف تسریع در خدمات رسانی به شهروندان به صورت آماده باش در نواحی ده گانه شهرداری منطقه یک مستقر هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : با توجه به تماس شهروندان با سامانه مدیریت شهری 137 و اعلام نقاط آبگرفتگی ، اکیپ های عملیاتی این سامانه در نواحی مستقر و با حضور در محل های اعلامی اقدام به رفع آبگرفتگی معابر و هدایت آبهای سطحی می نمایند.
وی گفت: در هر ناحیه با توجه به وسعت آن بین 3 تا 5 نفر نیرو در سامانه های 137 مستقر هستند که در برخی نواحی نیز نیروهای شیفت شب حضور دارند و به درخواست های شهروندان رسیدگی    می کنند.
نوربخش تصریح کرد: در دو روز 27 و 28 بهمن در حدود 19 پیام از سوی شهروندان در این سامانه ثبت و به نواحی مربوطه ارسال و پس از ثبت بلافاصله توسط نیروهای مستقر در سامانه در جهت رفع آنها اقدامات لازم اجرا شد.
نوربخش در ادامه افزود: با توجه به فصل بارندگی و خطر ریزش خاک ، سقوط درختان و... شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد با شماره  137 تماس بگیرند تا اقدامات لازم با حضور نیروها انجام شود و  با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهپایه بودن منطقه یک و احتمال شسته شدن سنگ و شن از کوه به هنگام بارندگی ها، وسایل نقلیه خود را در مجاورت مکان های خطرساز از جمله مسیر کوه و زیر درختان پارک ننموده و از ریختن نخاله ها و ضایعات ساختمانی و زباله های خانگی در داخل رودها و کانال ها خودداری نموده که موجب گرفتگی جریان آب نشود . 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی