ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

پلمپ پاساژ ناایمن رشتی ها در بازار تهران

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

به دستور مقام قضایی و توسط شهرداری منطقه ١٢صورت گرفت :

پلمپ پاساژ ناایمن رشتی ها در بازار تهران و آغاز فاز دوم برخورد قاطع با پاساژهای ناایمن

بامداد امروز به دستور مقام قضایی ، با حضور عوامل شهرداری و در معیت نیروی انتظامی ، پاساژ رشتی ها در بازار بزرگ تهران پلمپ گردید .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١٢ تهران ، پیمان حسین محسنی ، شهردار این منطقه با اعلام این مطلب گفت : اهمیت ایمن سازی و رفع خطر املاک ناایمن در منطقه ۱۲ در اولویت فعالیت های کاری مدیریت شهری است و بر همین اساس و برابر اخذ دستور مقام محترم قضایی و پس از ارایه اخطارهای مکرر و بی توجهی کسبه و مالکین پاساژ رشتی ها ، بامداد امروز همکاران شهردای با اطلاع قبلی به محل مراجعه و نسبت به اجرای دستور قضایی اقدام نمودند .

محسنی ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۲ با جدیت نسبت به فرآیند رفع خطر و ایمن سازی با هماهنگی مقام قضایی و دیگر دستگاه های ذیربط اقدام خواهد نمود و در راستای حفظ جان و مال شهروندان از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد داشت .

وی در پایان از مالکین و کسبه محترم املاک ناایمن خواست که با رعایت دستورالعمل ایمنی و مقاوم سازی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، در اسرع وقت ، قبل از وقوع حوادث جبران ناپذیر ، نسبت به رفع خطر و ایمن سازی اقدام نمایند

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی