از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

اولین استارت آپ گردشگری شمال تهران:

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر


مشاور شهردار منطقه یک تهران در اولین استارت آپ گردشگری شمال تهران:
توسعه گردشگری شهری فرصت های کارآفرینی را ارتقا می دهد

گردشگری شهری و صنعت توریسم با استفاده از ظرفیت های بالقوه شهر تهران برای ارتقاء فرصت های کارآفرینی طرحی، برنامه ریزی و توسعه می یابد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک  دکتر محمود منیعی مشاور عالی شهردار منطقه یک در نخستین رویداد استارت آپ ویکند گردشگری شهری شمال تهران که در مرکز علوم وستاره شناسی برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این  استارت آپ ویکند گردشگری شهری که با شعار «رویاهایت را شهری کن  »  با هدف گسترش گردشگری در حوزه شهری طراحی و برنامه ریزی شده و  با مشارکت گروه های کارآفرین، مدیریت شهری، سرمایه گذاران، فعالین حوزه گردشگری و فناوری های نوین توسط ستاد گردشگری شهرداری منطقه یک برگزار شد.
مشاور شهردار منطقه یک و دارنده جایزه تهران با بیان ظرفیت‌های بالقوه شهر تهران در حوزه گردشگری و صنعت توریسم افزود: در راستای افزایش گردشگری شهری و توریسم اقدامات شایسته ای در شهرتهران رقم خورده است و در این استارتاپ نیز تلاش کردیم یک رویداد تخصصی در حوزه گردشگری شهری با محورهای  ، گردشگری سلامت، اکوتوریسم، گردشگری مذهبی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری شهر تهران برگزار کنیم.
سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز در این گردهمایی گفت: این رویداد سه روزه ضمن آموزش اصول مهم کارآفرینی، با تشکیل کارگاه‌های عملی تیم‌سازی و پرورش ایده ، مشتاقان کـارآفرینی در حوزه گردشگری را گرد هم آورد تا با اشتراک‌گذاری ایـده‌هایشـان و تشکیل تیم‌ها به راه‌اندازی مدل‌های کسب‌ وکاربپـردازند.
وی تصریح کرد: تهران  شهری با جاذبه های گردشگری فراوان و نیز فرصت های کارآفرینانه است  و حوزه گردشگری شهری یکی از حوزه های پر فرصت به شمار می رود که  ایران جزء 20 کشور اول در زمینه را ه اندازی کسب و کار است که  امیدواریم با حمایت از این رویداد ها بتوانیم در توسعه هرچه بیشتر کسب و کار های نوپا گامی مهم برداریم.
کارگران افزود :در پایان مراسم افتتاحیه 30  ایده در حوزه گردشگری شهری مطرح شد که از میان آن 6 ایده برتر به بخش عملی این رویداد وارد شدند و گروه ها در طی 54 ساعت به پیاده سازی ایده خود پرداختند که از جمله این ایده ها می توان به راه اندازی رستوران اقوام ایرانی، اجرای چالش در مراکز گردشگری،ویدئو مپینگ ، ون های گردشگری و... اشاره کرد.
  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی