از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

گلزار شهدا گل باران شد

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

  به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گلزار شهدای انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم در شمال تهران ، گلباران  و با گلاب غبارروبی و عطر افشانی شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک شهرام پاشایی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: این برنامه به منظور تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم  با همکاری بنیاد شهید انقلاب اسلامی ، اداره ایثارگران منطقه یک ، نواحی 7 و 8 و... در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر و مرقد مطهر صالح ابن موسی الکاظم (ع) برگزار شد .
وی گفت: گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر بعد از بهشت زهرا(س) بیشترین شهید را در خود ماوا داده است که در آیین گلباران، این قبور مطهر غبار روبی و با شیشه های گلاب شستشو و عطر افشانی و با اهدای   شاخه های گل گلباران شد . 
پاشایی برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر، دیدار با خانواده های معزز شهدا، قرائت فاتحه به روح و روان شهیدان و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و نهضت حسینی که پیام آور پایداری و استکبار ستیزی است را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

گلزار شهدا گل باران شد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی