از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

گلبانگ انقلاب نواخته شد

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر


به مناسبت  سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  گلبانگ انقلاب در مدارس شمال تهران نواخته شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در مراسم زنگ انقلاب که با حضور دکتر سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات و مدیران ادارات این  شهرستان در  مدرسه دخترانه شاهد یاس نبی منطقه یک  برگزار شد اظهار داشت: اهمیت ترویج و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید به ویژه نوجوانان اهمیت مضاعفی دارد چرا که آنها به عنوان گردانندگان آینده این کشور باید با ارزش‌های انقلابی تربیت و عجین شوند.
وی گفت: مدارس یکی از مهمترین جایگاه های فرهنگی و آموزشی است و هر ساله با فرارسیدن ایام ا... دهه فجر دانش آموزان به صورت خود جوش و با شور و نشاط برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری ، تفریحی و... را در محوطه مدرسه برگزار می کنند .
کارگران با اشاره به برنامه های اجرایی در سطح منطقه یک خاطر نشان ساخت : در حال حاضر برنامه های فرهنگی از جمله  برپایی نمایشگاه عکس روزهای انقلاب و روز شمار آن،  بر پایی ایستگاه های فرهنگی ، مسابقات کتابخوانی، ویژه برنامه های دهه فجر و جشن های انقلاب، پردیس  فرهنگی منطقه در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن  و... از 12 تا 22 بهمن ماه در محلات، نواحی ده گانه منطقه ، مدارس و... در حال اجراست. 

  • سید احمد حسینی ماهینی

گلبانگ انقلاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی