ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان تخفیف 33 درصدی

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

کلیه معاونت ها و ادارات نیروهای شهرداری منطقه یک آماده تسریع و تسهیل در روند درخواست متقاضیان تخفیف 33 درصدی عوارض ساختمانی هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس حبیب ا... تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: در راستای شعار "تهران شهر امید، مشارکت و شکوفایی"و نظر به ضرورت وصول مطالبات و تامین درآمدهای شهرداری تهران و با توجه به مصوبه اعطای تسهیلات تشویقی33 درصدی جایزه خوش حسابی پرداخت نقدی عوارض ساختمانی, معاونت مالی و اقتصاد شهری و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک آماده ارائه خدمات لازم برای سرعت بخشی در روند درخواست متقاضیان این تسهیلات هستند.
وی افزود: مودیانی که درخواست صدور پروانه ساختمانی و یا پایان کار ساختمانی ویا تمایل به پرداخت کلیه عوارض ساخت و ساز ملک خود را دارند،چنانچه از تاریخ 26 دی ماه تا پایان اسفند ماه سالجاری نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند از 33 درصد تسهیلات تشویقی شهرداری تهران بهره مند می شوند.
تاجیک اسماعیلی با اشاره به حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک به همراه مدیران آن حوزه در نواحی ده گانه منطقه جهت بررسی پرونده های شهرسازی خاطر نشان ساخت: این اقدام به منظور تسریع و تسهیل در رسیدگی به وضعیت پرونده های شتخفیف 33 درصدی هرسازی صورت گرفت و مدیران این حوزه تعیین تکلیف پرونده ها را در دست اقدام قرار دادند.
شهردار منطقه یک اظهار امیدواری کرد با توجه به تخفیف 33 درصدی تسهیلات تشویقی پرداخت نقدی عوارض ساختمانی، شهروندان و متقاضیان از این شرایط ویژه استفاده کنند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

تهران

شهردار منطقه یک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی