از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

فراخوان مؤسسه کشوری مهد قرآن از حافظان کل قرآن عضو

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

اقدام برای تکمیل بانک اطلاعات
با هدف تکمیل بانک اطلاعات، از حافظان کل قرآن عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن جهت تأسیس مجمع حافظان کل قرآن، ثبت نام در سایت  مؤسسه به آدرس  www.ayeh.ir آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن آقای محسن خیری معاون هماهنگی و امور استانها، تعامل و ارتباط دو سویه ، تبادل تجربیات و اطلاعات ، بهره‌مندی از ظرفیت های علمی ، آموزشی، پژوهشی را از ضرورت های ایجاد مجمع حافظان کل برشمرد و تصریح کرد سازمان دهی صدور کارت شناسایی برای حفاظ کل، ارتقاء سطح آموزشی حفاظ و تأکید بر حفظ جامع و کاربردی قرآن از دیگر اهداف تأسیس این مجمع می باشد .
بنا بر این گزارش آقای خیری یادآور شد تمامی حافظان کل قرآن عضو مهد قرآن اعم از کسانی که تا کنون در آزمون های سراسری حفظ کل "ترنم وحی" شرکت کرده و یا تاکنون دراین آزمون حضور نداشته‌اند و نیز کلیه حافظانی که گواهینامه حفظ کل دریافت نکرده‌اند و همچنین حافظان کل دارای مدرک و گواهینامه قبولی حفظ کل در ترنم وحی تا بیستم بهمن ماه با مراجعه به سایت مؤسسه به نشانی www.ayeh.ir  در بخش ثبت نام، اطلاعات تکمیلی خود را وارد نمایند .
شایان ذکر است مؤسسه کشوری مهد قرآن اولین مؤسسه آموزش قرآن کشوری مردم نهاد پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که در سال 1371 توسط حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فومنی الحائری در کشور تأسیس و طی 25 سال خادمی به ساحت مقدس قرآن در 23 استان و بیش از 50 شهرستان دارای دفتر و شعب فعال در امر آموزش جامع قرآن با محوریت حفظ، مفاهیم و معارف اهل بیت علیهم السلام می باشد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

مؤسسه کشوری مهد قرآن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی