ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ارایه خدمات شبانه روزی مدد سرای ازگل به کارتن خواب ها

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدد سرای ازگل با توجه به شرایط جوی و مشکلات حاصل از برودت  هوا، به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت : مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با هدف  ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی اقدام به جمع آوری و انتقال  کارتن خواب ها و بی خانمان  محدوده ی منطقه یک به مدد سرای ازگل نموده است.
وی گفت : با توجه به پیش بینی های وضعیت جوی مبنی بر برودت و کاهش دمای هوا و جهت پیشگیری از حوادث احتمالی و امدادرسانی لازم به افراد کارتن خواب و بی خانمان، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با همکاری شهرداران نواحی دهگانه ، شهرداران شب نواحی و گشت های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اقدام به هدایت آسیب دیدگان اجتماعی به مددسرای ازگل می کند.
کارگران تصریح کرد: درحال حاضر این مددسرا با گنجایش هر شب حدود ۵۰ نفر ، در حال خدمت رسانی به مددجویان است و تا اطلاع ثانوی ۲۴ ساعته خدمات لازم را به افراد فوق ارایه می دهد.
معاون شهردار منطقه یک به ضرورت توجه به جمع آوری آسیب دیدگان اجتماعی اشاره کرد و گفت : با همکاری شهرداران نواحی ده گانه ی منطقه یک، عوامل 137 ، مرکز خدمات اجتماعی و... با توجه به وضعیت خاص اقلیمی و جغرافیایی شمال تهران و سرمای هوا، عملیات گشت زنی در معابر به طور مرتب انجام می شود تا هیچ شهروندی بر اثر سرما دچار مشکل نشود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

مدد سرا

کارتن خواب ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی