از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تجمع شیعیان آمریکا برای بازسازی قبرستان بقیع

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ابنا ، همچون سال‏های گذشته امسال هم در سالگرد تخریب قبرستان بقیع (که در سال 1304 ق. رخ داد) شیعیان ایالات متحده اعتراضاتی را سازماندهی کرده‏اند.
در این راستا، شیعیان و رهبران سازمان‏های شیعی سراسر آمریکا روز جمعه آینده در مقابل سفارت عربستان سعودی در واشنگتن گردهم خواهند آمد تا اعتراض خود نسبت به تخریب و عدم بازسازی کامل "جنت البقیع" را بار دیگر اعلام کنند.
این گردهمایی در روز جمعه 26 شهریور ماه (17 سپتامبر) بین ساعات 2 تا 5 بعد از ظهر در مقابل سفارت عربستان سعودی در واشنگتن برگزار خواهد شد.
این تجمع از سوی «مؤسسه بقیع» سازماندهی شده است که ائتلافی از شهروندان آمریکایی مسلمان است که مقید به صلح و آرامش هستند و هدفشان واداشتن دولت آمریکا به محکوم نمودن و اقدام مقتضی در واکنش به اقدامات خشن و سرکوب کننده رخ داده در عربستان سعودی و پشتیبانی مالی این کشور از این دسته اقدامات در سرتاسر جهان است.
علاوه بر این، این موسسه درخواست بازسازی کامل جنت البقیع و فراهم آمدن امنیت کامل برای زائران این مکان مقدس را بر طبق قانون آزادی دینی و امنیت شهروندان آمریکایی را دارد.
بقیع که آرامگاه چهار امام معصوم(ع) و بسیاری از شخصیت‏های اصلی و مهم جهان اسلام و از مراکز مقدس شیعیان و مسلمانان جهان است هم‏اکنون به نماد بزرگ‏ترین بی‏عدالتی حکومت عربستان سعودی نسبت به شیعیان محسوب می‏شود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

بازسازی قبرستان بقیع

تجمع شیعیان آمریکا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی