ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

اعلام آمادگی برای بازسازی قبرستان "بقیع"

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر
ستاد بازسازی عتبات عالیات طی بیانیه‌ای به مناسبت هشتم شوال، سالروز تخریب بقیع برای بازسازی قبور این قبرستان اعلام آمادگی کرد. 
در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: 

هشتم شوال یاد‌آور سالروز یورش وحشیانه عمال کورباطن وهابی به قبرستان بقیع، مدفن ۴ ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت است. در هشتم شوال ۱۳۴۳ هجری قمری یعنی حدود ۹۰ سال پیش وهابیون با تسلط بر مدینه از آنجا که استمرار رابطه شیعیان شیفته اهل بیت از طریق تجمع و عرض ارادت به امامان معصوم را خطری عظیم برای تفکرات دشمنان اسلام به ویژه استعمارگران دین ستیز که در قالب مکتب بی‌پایه و اساس وهابیت به میدان آمده بود می‌دانستند، بر آن شدند تا با حمله به قبرستان بقیع و تخریب صحن و سرای پیشوایان نور و رحمت به زعم باطل خود مانع نفوذ و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) که در تعالیم شیعه متجلی بوده شوند. 

لذا با بغض و کینه علاوه بر تخریب و یکسان کردن گنبد‌های قبور امام حسن مجتبی(ع)، امام زین‌العابدین(ع)، امام محمد باقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) با خاک آثار منقوش بر روی سنگ‌ قبر‌ها را نیز از بین برده و باعث شدند در طول ۹ دهه، شیعیان جهان هر بار که به زیارت بقیع می‌روند با قلوبی شکسته و چشمانی اشکبار لعن و نفرین خود را نثار حکام ددمنش وهابی کرده و نابودی آنان را آرزو می‌کنند. 

حال که به لطف خدا و بیداری جهان اسلام و سقوط عمال وابسته به استکبار جهانی و شروع شمارش معکوس برای نابودی مابقی رژیم‌های سر سپرده فراهم گردیده، ستاد بازسازی عتبات عالیات که بعد از نابودی دیکتاتور عراق با بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه به زیباترین شکل چشم جهانیان را خیره نمود بی‌صبرانه منتظر است تا با پاک شدن سرزمین وحی از حاکمان وهابی آل سعود؛ به لطف خدا و کمک‌ عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت و با بهره‌گیری از وجود متخصصین و هنرمندان متعهدی که مهمترین انگیزه‌شان باورهای دینی و عشق به اسلام و ارادت قلبی به عترت پیامبر عظیم‌الشان می‌باشد با آمادگی کامل به بازسازی قبور مطهر امامان پرداخته و در کوتاه‌ترین زمان یا بازسازی صحن و سرای ائمه هدی گل لبخند را بر لبان همه علاقمندان به خاندان رسالت بنشاند. 
  • سید احمد حسینی ماهینی

اعلام آمادگی

بازسازی قبرستان بقیع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی