ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

سمینار آموزشی- کاربردی موسیقی در فیلم در خانه سینما برگزار می شود

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ق.ظ | ۰ نظر

ساعت 13 تا 18 روز چهارشنبه 4 بهمن ماه کانون آهنگسازان سینمای ایران میزبان جمع کثیری از آهنگسازان، کارگردانان، تهیه کنندگان و... سینمای ایران خواهد بود تا در سمینار یک روزه آموزشی -کاربردی «موسیقی فیلم در سینما» تجربیات خود را به تعامل بگذارند.

در این سمینار که با حضور هنرمندانی چون کیومرث پوراحمد، فردین خلعتبری، خسرو سینایی، آریا عظیمی نژاد، میگل میرا، پیمان یزدانیان، رامین صدیقی و... برگزار می شود علاوه بر سخنرانی ها، جلسات پرسش و پاسخ با حضار بر پا خواهد بود.

حضور علاقمندان سینما و موسیقی فیلم در سمینار آزاد است و برای شرکت در این برنامه می توانند راس ساعت مذکور به تالار زنده یاد سیف الله داد خانه سینما واقع در خیابان بهار جنوبی، کوچه سمنان، شماره 29 مراجعه نمایند.

همچنین به گزارش ماهین نیوز

شورای مرکزی جدید انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در اولین نشست خود با انتخاب مسوولیت های داخلی این تشکل صنفی فعالیت خود را آغاز کرد.

 در این جلسه جواد طوسی به اتفاق آراء در سمت ریاست شورای مرکزی انجمن ابقا شد و جعفر گودرزی به عنوان نایب رییس و خزانه دار و زهرا مشتاق به عنوان منشی و مدیر روابط عمومی انجمن انتخاب شدند.

همچنین رضا درستکار مدیریت کمیته فرهنگی و الهام حسامی نیز مدیریت کمیته بین الملل را به عهده گرفتند.

در این نشست علاوه بر بررسی مسایل مربوط به ثبت رسمی انجمن، طرح پالایش اعضا، فعالیت مجدد کانون فیلم و چگونگی امکان برقراری مسایل رفاهی اعضاء مورد گفتگو قرار گرفت.

در مجمع عمومی اخیر انجمن جعفر گودرزی، خسرو دهقان، جواد طوسی، اصغر نعیمی، رضا درستکار، زهرا مشتاق و الهام حسامی به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی و کامران ملکی به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند. در این مجمع همچنین سپیده ابرآویز و انسیه نجفی اعضای علی البدل شورای مرکزی و ذبیح الله رحمانی نیز علی البدل بازرس انجمن شدند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

موسیقی در فیلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی