از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

طرح فضاهای محلی ،محور اصلی جشنواره مشکات است

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

ارائه طرح های خلاقانه مطابق با فضاهای محله ای محور اصلی آثار منتخب در جشنواره امسال مشکات خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، بی نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری منطقه یک در جلسه توجیهی ثبت آثار مشکات 96 با بیان این خبر اظهار داشت: برنامه های پیشنهادی باید مطابق با شاخص های ارزیابی و دستورالعمل ها ی ابلاغی باشد و هر ناحیه طبق نیازها و نظرات شهروندان برنامه های خود را در خصوص جشنواره مشکات اجرا نماید.
وی گفت: برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی در سطح محلات باید به منظور ایجاد رغبت و نیاز در شهروندان صورت پذیرد تا با مشارکت بیشتر آنها ، جشنواره امسال پربار تر از سال های گذشته برگزار شود.
مدیر اداره آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: محورها و قالبهای جشنواره مشکات، برگزاری کارگاههای آموزشی–ترویجی مشکات، ایده ها و نظرات اجرای برنامه های مشارکتی، خلاقانه و... باید به شکلی باشد که بتوانیم از ایده ها و طرح های پیشنهادی شرکت کنندگان در جهت رفع مشکلات شهری بهره ببریم.
سیاوشی  با اشاره به نحوه ثبت آثار و ذخیره آنها گفت: نرم افزار ثبت آفلاین در اختیار تمامی نواحی و محلات منطقه یک قرار گرفته است تا ثبت آثار با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

جشنواره مشکات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی