از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

انتقال سفارتخانه کشورهای اسلامی به قدس

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ق.ظ | ۰ نظر
عضو مجلس سنای اردن در گفت‌وگو با خانه ملت:

پیشنهاد اردن انتقال سفارتخانه کشورهای اسلامی به قدس است/ اجازه پیش دستی به آمریکا ندهیم

سرویس سیاسی
عضو مجلس سنای اردن ما پیشنهاد دادیم تا سفارت کشورهای اسلامی به قدس منتقل شود، گفت: می‌توانیم با اجرای این شیوه ثباتی در فلسطین ایجاد کرده و اجازه ندهیم آمریکا در این زمینه پیش دستی کند.
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۰

ساخر دوودین عضو مجلس سنای اردن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از قدس به تل آویو، اظهار داشت: دولت اردن اظهارات غیرقانونی ترامپ را محکوم می‌کند.

عضو مجلس سنای اردن با اشاره به اینکه ترامپ تصور می‌کند دستورش برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اقدامی اخلاقی است، بیان کرد: اما اقدام رئیس جمهور آمریکا خلاف قانون و مشی روابط بین‌الملل است.

وی افزود: قصد آمریکا برای انتقال سفارت خود از تل آویو به پایتخت کشوری دیگر در قوانین بین المللی غیر فقابل پذیرش است.

ساخر دوودین تروریسم در منطقه را عاملی برای ایجاد اختلاف میان کشورهای اسلامی ایجاد شده است، متذکر شد: برخی با حمایت از تروریسم و ایجاد فتنه به دنبال تشدید اختلاف میان کشورهای اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه معتقدیم کنفرانس‌های اسلامی باعث می شود نقطه نظرات کشورها به یکدیگر نزدیک شود، ادامه داد: باید راهکارهای عملی در این کنفرانس‌خت ارائه شود تا موقعیت کشورهای اسلامی بهبود یافته و تثبیت شود.

عضو مجلس سنای اردن با بیان اینکه ما پیشنهاد داریم تا سفارتخانه کشورهای اسلامی به قدس منتقل شود، گفت: می‌توانیم با اجرای این شیوه ثباتی در فلسطین ایجاد کرده و اجازه ندهیم آمریکا در این زمینه پیش دستی کند./

  • سید احمد حسینی ماهینی

انتقال سفارتخانه کشورهای اسلامی به قدس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی