از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

دوچرخه سواران، میدان ولیعصر (عج) تا میدان نیاوران را رکاب زدند

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

به مناسبت روز هوای پاک، همایش دوچرخه سواری با حضور رکاب زنان از میدان ولیعصر(عج) تا میدان نیاوران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : آسمان آبی ، زمین پاک نیاز هر شهروند برای داشتن محیط زیست سالم و بدون آلودگی است.
وی افزود: دوچرخه سواری یکی از راهکارهای موثر برای کاهش آلودگی های زیست محیطی است و با توجه به اهمیت آن به عنوان ورزشی که هم به عنوان وسیله حمل و نقل سبک شهری محسوب می شود و هم در تأمین سلامت جامعه مؤثر است ،باید  نهادینه کردن فرهنگ دو چرخه سواری در اولویت برنامه های زیست محیطی قرار گیرد.
کارگران تصریح کرد:  این هم پیمایی با حضور دوچرخه سوار در آخرین جمعه دی ماه به مدت 6 ساعت و مسافت بیش از 14کیلومتر ازمیدان ولیعصر(عج)  آغاز و تا میدان نیاوران انجام شد و در پایان  دوچرخه سواران از کاخ موزه  نیاوران بازدید کردند.  
گفتنی است این همایش با همکاری اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه یک، هیات دوچرخه سواری شمیرانات ،باشگاه دوچرخه سواری جامین،گروه دوچرخه سواری پایتخت و با حضورنایب رییس هیات شمیرانات ودبیر پیشکسوتان دوچرخه سواری منطقه یک برگزار شد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

روز هوای پاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی