از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

استفاده از انرژی های تجدید پذیر در شهر تهران نهادینه می شود

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر


 با برپایی دوره های آموزشی
استفاده از انرژی های تجدید پذیر در شهر تهران نهادینه می شود
 
با برپایی دوره های آموزشی آشنایی با سیستم های فتوولتائیک برای کارشناسان خدمات شهری و محیط زیست مناطق  شهرداری، استفاده از انرژی های تجدید پذیر در شهر تهران نهادینه می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس آسیه اقدسی مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: با هدف فرهنگ سازی و آشنایی هر چه بیشتراز نحوه استفاده انرژی های پاک، در سال جاری بیش از 15 دوره آموزشی برای کارشناسان خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ، دانش آموزان، دانشجویان و... برگزار شد.
وی گفت: بیش از 140 نفر از کارشناسان مناطق 14،10، 7 و 2  شهرداری تهران و تعداد 145 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف ، دانشجویان دانشگاه علم وصنعت، فعالین انجمن معماری ایران و... با حضور در مرکز انرژی های تجدید پذیر بوستان نیلوفر با موضوع انرژی های نو و آشنایی با کاربرد و چگونگی استفاده از تجهیزات ساخته شده در  این مرکز آشنا شدند.
اقدسی خاطر نشان ساخت : در این دوره ها از اساتید و مربیان برجسته استفاده می شود و شرکت کنندگان به منظور آشنایی  بیشتر به صورت بصری و پخش ویدیو های آموزشی، جهت استفاده هرچه بیشتر از انرژی های پاک آموزش داده می شوند.
مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری این منطقه تصریح کرد: این آموزش ها با محوریت آشنایی با انرژی های خورشیدی، باد و زیست توده، تکنولوژی های بازیافت پسماند شهری و پروژه های شاخص شهرداری در این  زمینه، آشنایی با تکنولوژی هیدروژن و پیل های سوختی و استحصال انرژی از آب و امواج در مرکز تحقیقات و آموزش انرژیهای تجدیدپذیر برگزار شد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

دوره های آموزشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی