ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

نیروهای انسانی شهرداری با آموزش های لازم کار آمدتر می شوند

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

شهردار منطقه یک تهران گفت: ارائه آموزش های تخصصی از مهمترین برنامه ریزی ها برای توانمند سازی و ارتقاء کار آمدی نیروهای انسانی شهرداری است که در اولویت برنامه های توسعه منابع انسانی این منطقه قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مهندس حبیب ا... تاجیک اسماعیلی در جلسه شورای تحول اداری که با حضور دکتر ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی شهرداری تهران، معاونان ، مدیران و شهرداران نواحی در این منطقه برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت : یکی از مهمترین و ضروری ترین موارد توانمند سازی و توسعه منابع انسانی ، آموزش نیروها و انطباق آنها با دانش روز است که به عنوان اولویت کاری در حوزه منابع انسانی منطقه یک سعی در آموزش و قرار گیری نیروها در حوزه های مربوطه بر اساس تخصص آنها داریم.
وی گفت : در حال حاضر نیروهای زیادی جذب سیستم شده است بدون اینکه ماموریتی برای آنها تعریف شود و وجود انبوه نیروهای انسانی در برخی حوزه ها جلوی تلاش سایر نیروها را می گیرد و آنها را وازده    می کند.
شهردار منطقه یک افزود: نیروها باید در پست ها و ماموریت هایشان آموزش لازم را ببینند و نیروها به ادارات غیر مرتبط نباید منتقل شوند و با استقرار آنها  در بخش های مرتبط می توانیم کارایی سیستم را بالا ببریم.
شایان ذکر است  در این جلسه طی حکمی از طرف دکتر ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران مهندس حبیب ا... تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک به عنوان رییس شورای تحول و ارتقای سرمایه های انسانی منطقه منصوب شد.
گفتنی است در این حکم معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد شهردار منطقه یک در راستای اجرای سیاست های توسعه منابع انسانی منطبق بر سند راهبردی تلاش کرده و رویکردهای نوین شهرداری تهران را برای رسیدن به تهران – شهر امید، مشارکت و شکوفایی  و اعتلای سرمایه های انسانی به پیش ببرد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نیروهای انسانی شهرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی