از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

قرار بود از اتاق‌های آمریکا در هرات و اربیل سلاح به ایران بیاید

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

اغتشاشگران به نام ملت به ملت خیانت کردند/ روحانیت همراه با کارگران و مردم است / اصل اعتراضات به حق بود

اغتشاشگران به نام ملت به ملت خیانت کردند/ روحانیت همراه با کارگران و مردم است / اصل اعتراضات به حق بود







خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه در فتنه اخیر آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان برای حمایت از اغتشاشگران مسابقه گذاشته بودند، گفت: اغتشاشگران با غارت و اهانت به اسلام به نام ملت خیانت به ملت کردند.

العالم ایران سیاسی

آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، با بیان اینکه تقواست که ما را در جهاد نجات می‌دهد و مردم در حوادثی که در این چند روز در کشور گذشت، عمق فتنه‌ها را می‌شناسند به بیان 8 نکته در باره فتنه روزهای اخیر پرداخت و اظهار داشت: نکته اول این است که آنچه این روزها در کشور می‌گذرد جلوه‌ای از عقده‌گشایی آمریکاست چرا که دنیای استکبار در جبهه‌های مختلف شکست خورده، داعش دست پرورده خودشان بود و گفته بودند آزادی موصل 10 تا 30 سال طول می‌کشد اما با کمک ایران 8 ماهه این کار انجام شد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آنها می‌خواستند اسرائیل جدیدی در منطقه درست کنند که ایران این اقدام را ناکام گذاشت، ادامه داد:‌استکبار پول‌های بسیاری خرج کرد تا عراق و سوریه به عنوان خط مقدم مقاومت شکست بخورد اما نشد. لذا آنچه امروز انجام می‌شود جلوه‌ای از عقده گشایی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: قصه این است که پول را عربستان داده و طراحی را آمریکا داشته و قرار بود از اتاق‌های آمریکا در هرات و اربیل سلاح به ایران بیاید و در بهمن ماه کار را تمام کنند، یکی از تفاله‌های طاغوت گفته بود ما 22 بهمن ایرانیم، من به تفاله‌ها می‌گویم تا ابد جایتان ایران نیست و اگر بیایید مردم در اولین قدم قلم پایتان را می‌شکنند و چوبه‌های دار را آماده می‌کنند.

وی با بیان اینکه شروع اغتشاشات از اعتراضات بود و این اعترضات در اصل به حق صورت گرفت، افزود: معترضان مالباختگانی بودند که می‌گفتند مؤسسات اعتباری یا مجوز داشته یا نداشته که اگر داشته شما ضامن هستید که البته می‌گویند ما 98 درصد پول‌ها را بازگرداندیم، اگر مجوز نداشته چطور 5 سال پیش روی شما کار کردند در حالی که اگر کسی بدون مجوز از شهرداری اقدام به ساخت خانه‌ای کند با لودر آن را خراب می‌کنند. از این رو اعتراض مردم ناحق نیست.

آیت‌الله خاتمی اظهار داشت: مردم شعار مرگ بر گرانی می‌دهند، کیست که از گرانی خوشش بیاید، کارگری می‌گوید چندین ماه است که حقوق نگرفته‌ایم. تا اینجای قصه کسی نگفته ناحق است؛ اصل 27 قانون اساسی تشکیل راهپیمایی بدون حمل سلاح و عدم اخلال امنیت را مجاز می‌دانند و باید مجوز بگیرند، لذا باید حرف مردم شنیده شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه نباید در این شلوغی‌ها حق گم شود، افزود:روحانیت و مراجع همراه محرومین و کارگران و افرادی که مشکل معیشت دارند، هستند؛ خواهش می‌کنم اینجا دیگر بازی جناحی درنیاورید،‌مردم آزادی می‌خواهند صدای آنها شنیده نمی‌شود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

هرات و اربیل سلاح به ایران بیاید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی