ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

کیف پول سعودی !

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

 جهان در آستانه یک تحول فکری قرار گرفته، و آن این است که تازه فهمیده: نه کیف پول انگلیسی نه کیف پول آمریکایی، بلکه همه نامردمی ها و نابخردی ها و مراتب سقوط بشری، از کیف پول سعودی است. وقتی بی بی سی که یک صفحه مخصوص: کودک آزاری دارد ولی هیچگاه از قتل عام: کودکان فلسطینی و یمنی و عراقی، چیزی نمی نوشت ما فکر می کردیم: لابد خبر ندارد یا در این کشورها خبرنگار ندارد! و یا اگر سازمان ملل با تمام شواهد موجود، هیچگاه عربستان را درلیست سیاه قرار نمی داد، بلکه حتی رئیس کمیسیون حقوق بشر هم معرفی می کرد! مردم دنیا تصور می کردند: شاید عمدی در کار نباشد و سازمان مللی ها، در برج عاج نشستند و از هیچ کجا خبر ندارند، و الا اگر خبر داشتند کاری می کردند!

اما حالا معلوم شد همه اینها، زیر سر دلار کثیف نفتی آل سعود است. امروز حتی دبیرکل اعتراف کرد : حذف نام عربستان سعودی از: لیست ناقضان حقوق بشر دردناک بود، ولی چاره ای نداشتیم چون سازمان ملل، در خطر بی پولی قرار داشت. و این یعنی کلیه برنامه های سازمان ملل، تابع کیف پول سعودی است! و اگر روزی آل سعود تهدید به عدم پرداخت کند، سازمان ملل با خطر نابودی کامل روبرو است. و به عبارت بهتر سازمان ملل، در اجاره آل سعود است! اگر آمریکا یا انگلیس تاکنون پز می دادند، اکنون معلوم شد که آنها هیچکاره بودند، زیرا پز عالی با جیب خالی بود! لذا شورای امنیت سازمان ملل، و دیگر ارگان های آن هم تابع همین سیاست هستند، و فرانسه و امریکا و انگلیس در واقع: دکور شورای امنیت می باشند!

وقتی فمینیست های جهان، برای حقوق زن، جامه درانی می کنند و یقه خود را پاره می کنند، جای تعجب بود که چرا اصلا نامی از آل سعود، در این همه غوغای آنها نبود. آل سعودی که به زنها اجازه رانندگی نمی دهد، و هرکدام از شاهزاده ها، هزاران زن رسمی و غیررسمی دارند! زنان را مانند کاغذ زباله، پس از یکبار مصرف دور می اندازند. دنیا دچار توهم شده بود :ه یعنی آل سعود چنین کارهایی نمی کند، و آیا از دید فمینیست ها پنهان بوده؟ یا فمینست های بیچاره از آن خبر نداشتند! ولی حالا معلوم شد سگ بازی بوده است! یعنی یک استخوان از طرف آل سعود، به سمتی پرتاب می شد و: فمنیست ها به ان سو پارس می کردند، بدون اینکه بدانند عامل اصلی ضدیت با زنان، همان استخوان پرت کننده است، که با زرنگی تمام به آنها آدرس اشتباه می داده، و آنها را به جای دیگری کیش کیش می کرده است.

وقتی در طول عمر اسرائیل، حتی یک گلوله از طرف ارتش عربستان، به سوی اسرائیل شلیک نشد، همه فکر کردند که آل سعود، اخته است و ارتش ندارد! و الا یک گلوله که ارزشی نداشت. اما با حمله به بحرین و یمن معلوم شد: تمام زراد خانه های جهان، در دست آل سعود بوده و اگر، هرکدام از کارخانه های اسلحه سازی جهان، سفارشی از آل سعود دریافت نمی کردند، به معنی نابودی انها قطعی بود.    وقتی آمریکا به عراق حمله کرد و: در افغانستان نیرو پیاده کرده، همه گفتند آمریکا آتش افروز است، و جهان را به سوی جنگ و نابودی می کشاند. ولی وقتی معلوم شد بودجه تمام این لشکرکشی ها را، آل سعود نقد و به چندین برابر پرداخت کرده، دنیا از خوابی که فرورفته بود بیدار شد. و همکار دزد و شریک قافله را شناخت. کسی که خود را شریک مردم خاورمیانه و دوست اعراب، و رئیس مسلمانان خطاب می کرد، ولی از پشت به آنها خنجر می زد، و انها را تشویق به ارتباط دوستانه با اسرائیل می کرد. شاید هیچکس ندانست که چرا روسیه، ناگهان جبهه مقاومت را ترک کرد، تا دوباره داعش حملات خود را به حلب و دمشق افزایش دهد، ولی این کار معجزه آسا! فقط از دلار های نفتی آل سعود ساخته بود، تا جاییکه پوتین را واسطه آشتی: بین ایران و آل سعود تبدیل کرد. در حادثه یازده سپتامبر، همه انگشتان به سوی ایران نشانه رفت، بدون آنکه کسی بداند القاعده، یک شرکت بزرگ بازرگانی امنیتی و عمرانی است، که با سهام جرج بوش و شاهزاده سعودی در حال کار است، و انفجار آنجا فقط برای از بین بردن: اسناد مالی و بدهکاری خاندان سعود و جرج بوش بود. بعد هم که اسناد آن پیدا شد، و قرار شد منتشر شود، باز دیدیم این معجزه کیف سعودی! کار خود را کرد و از انتشار آن 28صفحه، جلوگیری نمود.   همه کسانی که برای دموکراسی دل می سوزاندند، برای یکبار هم نشد از خود بپرسند: چرا در عربستان انتخابات برگزار نمی شود؟ شاید آن موقع دلیلش را نمی دانستیم، ولی حالا میدانیم که آن دموکرات ها، از کیف سعودی بی نصیب نبوده اند.

کیف پول سعودی

钱包阿拉伯!

 世界是一个心理转变的边缘,它实现的:既不是钱包,也不钱包美式英语,但所有的人性和人类的愚昧和远秋天,钱包阿拉伯。当英国广播公司一个特殊的页面:虐待儿童,但从来没有屠杀:也门和伊拉克和巴勒斯坦的孩子,而不是我们认为我们写道:也许不知道或没有在这些国家的记者!或者,如果联合国与所有可获得的证据,从来没有黑色的名单是不是沙特,甚至没有人权的介绍了委员会的主席!世界心想:也许不是故意和联合国的工作,坐在象牙塔,不知道哪儿冒出来,如果​​他们的工作云裳知道!

但事实证明一切,沙特石油的头脏污美元。今天,甚至秘书长坦言:从侵犯人权者的名单中删除沙特阿拉伯是痛苦的,但我们没有选择,因为联合国是在贫困的风险。这意味着,联合国所有程序,钱包阿拉伯!如果有一天沙特威胁到不付款,联合国正面临着彻底毁灭的危险。和联合国换句话说,沙特的房子是租!如果美国和英国已经熟了,事实证明,他们是万金油,因为烹饪是优秀的空口袋!联合国安理会和其他器官也受到同样的政策,美国,英国和法国,位于:装饰安理会的!

当全世界的女权主义者,妇女的权利,他的衣领撕破它的衣服,他们想知道为什么不提·沙特的,这一切是他们的鸣叫。沙特妇女不允许开车,各诸侯的,成千上万的妇女有正式和非正式!女人喜欢废纸,然后丢弃一次性的。是妄想的世界:中沙特王室没有做这样的事情,并从女权主义观点隐藏?或差的女权主义者是不知道它!但是现在游戏已经被证明是一只狗!也就是说,从沙特王室骨,被扔在一旁:女权主义者在这个方向进行了吠叫,不知道反女性的主要原因,骨质流失是一样的,他们挂羊头卖狗肉,以错误的地址数据,你必须在其他地方驱赶他们。

当以色列的生活,甚至从沙特军队的子弹,射向以色列,所有人都认为沙特王室,阉割是不是军队!否则,不值得一颗子弹。但攻击变成了巴林和也门:世界上所有武库,在沙特王室手中,如果,世界上任何的武器工厂,沙特王室的习俗没有得到,意味着破坏是明确的。

当美国入侵伊拉克和阿富汗的纷纷登陆,都在告诉美国的燃烧弹,并带领世界走向战争和破坏。但是,当它的现金变成了所有的广告系列的预算,沙特的房子,并交了好几次,世界从郁闷梦中醒来。和同胞大篷车小偷和合作伙伴的认可。谁是他在中东伙伴和朋友,阿拉伯人和穆斯林称为头,但刀走到他们身后,并鼓励他们到他与以色列的友好关系。也许没有人知道在阿勒颇和大马士革的增加,为什么俄罗斯,阻力突然离开,要重新ISIS的攻击,但是这是奇迹!只有沙特石油美元进行了改造,在某种程度上,伊朗和沙特之间普京介导的和解转身。

 九月十一时,所有的手指对伊朗指出,神不知鬼不觉的基地组织,安全和发展是一个大的商业公司,乔治·W·布什和沙特王子在操作股票,爆炸只摧毁:财务文件和沙特和美国总统乔治·W·布什的借记房子。然后我们发现的文件,并且是被释放,打开袋子阿拉伯看到这个奇迹!他的工作和的28页的出版物,可以防止。

所有这些谁扔民主心脏,这一次不是问自己:为什么选举不是在沙特阿拉伯举行?也许是因为我们不知道的话,但现在我们知道,民主党被剥夺基辅阿拉伯。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی