از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ورشکستگی جهانی

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

انزوای سیاسی، فرایند نهایی ورشکستگی اقتصادی می باشد. لذا باید دید که چرا آمریکا و دیگر کشورهای تابعه، برای اجرای برجام هیچ تعهدی احساس نمی کنند، آیا دلیل آنها خرید زمان برای برد کردن در این توافقنامه است؟ یا اینکه اشتباه می کنند و: با هر قدم برای جلوگیری از اجرای برجام، یک گام به سقوط نزدیک تر می شوند؟ شناخت اینکه چه کسی اشتباه می کند، امری لازم و ضروری است. زیرا همه خود را صاحب سبک می دانند و: آینده را برای خود می خواهند. اما تفاوت در این است که نمونه های آماری و: یا جامعه نمونه چگونه انتخاب می شوند. در ایران و همه کشورهای دنیا، اغلب کارخانجات کوچک و بزرگ در حال ورشکستگی هستند، اما آیا همه آنها از یک صنف یا از یک نوع هستند؟ و میتوان بر همه آنها قانون واحدی را تعبیه، یا برای تفسیر انها استفاده کرد؟

ابتدا باید بدانیم که نمونه ها بر چند گونه هستند: مانند نمونه وزین یا هسته ای، که معمولا در روزنامه نگاری و امور غیر متخصص، از این استفاده می شود مثلا وقتی می بینیم یکی از: کرد ها، لباس گشاد پوشیده می گوییم پس: همه کرد ها لباس گشاد می پوشند. ولی همانطور که عقل یا منطق به ما می گوید: این استدلال سست ترین استدلال ها است، و ما برای تقویت تئوری خود باید: نمونه های بیشتری انتخاب نماییم، مثلا وقتی می بینیم که جلال طالبانی رئیس جمهور قبلی، یا رئیس جمهور جدید عراق هیچگاه لباس گشاد نپوشیده اند، یا فقط در سفر های محلی از آن ستفاده می کنند، تئوری ما را دچار چالش می سازد. مخصوصا اینکه بدانیم وی، رئیس دوره ای اتحادیه عرب هم هست!

شاید اگر تعداد نمونه ها بیشتر شود، نتایج دیگری هم به دست آید و به جایی برسیم که: اصلا تئوری اولیه از بین برود. در مورد کارخانجات در جهان هم همینطور است. تعدادی از این کارخانجات باید از بین بروند، نگهداری آنها مانع صنعتی شدن یک کشور می شود. مانند کوره پز خانه ها یا صابون پزی های سنتی! لذا از بین رفتن آنها و بیکار شدن افراد آن، دلیلی بر ورشکستگی کلی نیست، بلکه دلیلی بر پوست انداختن صنعت و: نو شدن اقتصاد است. یعنی همانطور که مار و ماهی، با رشد خود، پوست می اندازند، این دلیل بیماری یا مرگ خود آنها نیست، بلکه این پوست های جدا شده دیگر، کارایی خود را از دست داده و اگر: در بدن مار باقی می ماندند او را  دچار چالش می کردند.

در بدن هر انسان هم میلیاردها کارخانه وجود دارد: که هرکدام یک ماده ای را تولید و به چرخه غذایی سلولها وارد می کنند. هیچ فرقی ندارد که شما آنزیم یا سرم را، در کارخانه سطح شهر تولید کنید و: یا لوزالمعده در بدن ما تولید کند! چرخش و سرعت این تولیدات، رشد بدن و طول عمر انسان را در پی دارد. همین سلول ها یا مواد تولید شده، وقتی کارشان تمام می شود، باید از بدن دفع شوند و اگر، از بدن خارج نشوند بیماری ایجاد می کنند! مانند اینکه کسی حبس بول بگیرد، و یا یبوست داشته باشد.

بنابر این اگر در ایران، صنعتی ورشکست می شود، اغلب صنعتی قدیمی است و: ماشین آلات آن بیش از صد سال عمر کرده اند. مانند پالایشگاه های قدیمی نفت یا تاسیسات نساجی و سالامبور. و این تفاوت می کند با کشوری که در آن کارخانه خودرو سازی یا تولید برق اتمی تغطیل شود. بنابر این با یک استدلال قوی می توان گفت: اگر صنایع کهنه و از دور خارج شده ورشکست شوند، یعنی کشور در حال پیشرفت است. غصه خوردن برای بیکاری آنها، مانند گریه کردن برای یک مرده است .

اما اگر کارخانجات جدید آن ورشکست شوند، یعنی آن کشور رو به ورشکستگی است. مثلا امروز جان کری اعلام کرد: اصلا ما کاری به شرکت ها نداریم، آنها خودشان نمی خواهند با ایران تعامل کنند! و این اعتراف صریح به ورشکستگی پنهانی است که: برای غرب به شکل مزمن در آمده است. معنی این حرف آن است که شرکت های امریکایی و اروپایی، با شرایط بعد از برجام نمی توانند با ایران معامله کنند، و یا نمی خواهند که معامله کنند، چون آنها را ورشکسته تر می کند. زیرا شرایط پس از برجام ایران آن است که: ایران بازار مصرف کالاهای خارجی نشود، و اگر شرکتی هم می خواهد به ایران کالایی بفروشد، باید انتقال تکنولوژی بدهد، تا ایران هم بتواند آن را بسازد. و این یعنی مرگ کمپانی های آمریکایی و اروپایی، چون قبلا همه آنها از این رانت استفاده می کردند. 

الإفلاس العالمی

全球破产

政治孤立,经济崩溃是最后一道工序。因此,让我们来看看为什么美国和其他国家的子公司,实行Brjam不会觉得没有义务,无论是因为他们花时间在协议逛街?或者说是错误的,每走一步,以防止执行Brjam,一步步接近崩溃吗?知道谁是错的,是必要的。因为每个人都知道自己的风格和未来,他们希望为自己。但不同的是,该统计样本:如何当选或样品。在伊朗和世界上所有国家,大多数小型和大型企业都在破产,但如果所有的人是一类或一种?并可以嵌入在他们所有的同样的法律,或者被用来解释呢?

一切都将穿着宽松合身的衣服。但是,随着智力或逻辑告诉我们:这是站不住脚的论点,我们必须要加强自己的理论:更多的样本,我们选择,例如,当我们看到前总统塔拉巴尼,伊拉克或从未总裁穿宽松的衣服,或只是地方的旅行习惯它,这个理论使我们的一个挑战。他特别知道阿拉伯国家联盟轮值主席的!

也许,如果样本数量的增加,其他取得的成果,并达到消灭了所有的基本理论问题。在植物在世界的情况下是相同的。有些植物的必须淘汰,他们一直阻止一个国家​​的工业化。家庭烹饪炉具或传统的月饼像肥皂!因此,失业它的损失,因为破产不是普遍的,但由于脱皮行业:新经济。也就是说,如蛇,鱼,其增长,把皮肤,因为他们的疾病或死亡,但其他皮肤分离的,失去了其有效性,如果他留在蛇的身体他们面临的挑战。

在人体内有数十亿产生既是一个物质和细胞进入食物链工厂。不管你是或无血清酶,在工厂一级和生产无论是谁的胰腺不能在我们的身体产生!与人体的生产,生长和长寿的旋转速度是参与。生产同样的细胞或物质,当他们完成他们的工作,必须从体外。如果身体没有病!公牛的好像有人在监狱里,或有便秘。

所以,如果伊朗破产的行业,最有一百多岁的老工业和机器。如旧炼油厂,纺织,皮革或设施。这与所在国家的汽车工厂或核能发电是Tghtyl变化。因此,一个强大的说法,可以说,如果旧的和过时的行业失败,该国正在进行中。失业为其悲痛,哭一样的死了。

但是,如果新的工厂失败,该国正面临破产。例如,约翰·克里今天宣布,该公司不,我们不这样做,他们不希望从事与伊朗有!而破产暗自承认,对于西方的形式是慢性的。这意味着的是,美国和欧洲的公司,Brjam后条件不能对付伊朗,或者不想来处理,因为这会使他们破产。因为它是后Brjam伊朗:伊朗的消费市场对外国商品也没有了,如果一个公司想出售商品,伊朗,应提供技术转移到伊朗可能做到这一点。与美国和欧洲公司的死亡,因为他们已经使用所有这些租金。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی