ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

این بار دبیر کل جدید سازمان ملل باید از ایران باشد

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

      بعد از دو دوره ۵ ساله به عنوان دبیر کل سازمان ملل متحد، بان کی مون ۸ ماه دیگر با این دفتر خداحافظی خواهد کرد. و از حالا، تحرکات دیپلماتیک برای انتخاب دبیرکل جدید آغاز شده. فعلا هشت نفر برای ریاست سازمان ملل رقابت می کنند و: برای اولین بار از نامزدها خواسته شده با: حضور در رسانه ها، و نهادهای مختلف برای خود تبلیغ کنند. پیشنهاد می شود از ایران هم، در بین کاندیداها باشند، و بهترین فرد برای این کار: دکتر محمد جواد ظریف است. و ایران با با استفاده از رای بالای: گروه نم و کشورهای غیر متعهد، همه تلاش خود را بکند تا در سازمان ملل، رای لازم را هم کسب کند . چرا که در گذشته های دور، فقط ایران تعیین کننده روابط بین الملل بوده و: از ابتدای تاریخ مرکز تمدن جهان، و دارای حکومت های بزرگ و سر زمین وسیع می باشد. البته در برخی نقاط مانند: آتن یا یونان باستان و روم یا ایتالیای قدیم، حکومت هایی بودند ولی، مانند آذرخش فقط چندی می درخشیدند، و با غارت تخت جمشید ایران، نام خود را درتاریخ ثبت می کردند، ولی می رفتند و به تاریخ می پیوستند.

    در چین یا ژاپن هم سلسله حکومت هایی بوجود آمدند، ولی آنها هم بالاخره با غارت و کشتار ایرانیان، به رهبری چنگیز خان مغول چند روزی: بر اریکه قدرت چرخیدند ولی مانند: ابر بهاری زود رفتند و فقط نامی از آنها باقی ماند. حتی در مصر باستان یا فلسطین و فنیقیه ، تمدن هایی بروز کرد ولی اغلب از نظر: روابط بین الملل تابع کوروش و داریوش از پادشاهان ایران بودند تا اینکه در زمان صفویه و بعد از جنگ های صلیبی، حکومت عثمانی شکل گرفت و سعی داشت: قدرت را تقسیم کند. با توجه به اینکه صفویه شیعه بودند، آنها خود را اهل سنت خواندند، و بر تجزیه قلمرو اصرار کردند.       اما در هر صورت باز هم، ایران قدرت برتر بود و روابط بین المللی در اصفهان تعریف می شد، و نیازی به سازمان ملل نبود   با پیدایش نفت و ثروتمند شدن آل سعود در: قرون اخیر تعریف جدیدی از قدرت، بر اساس تئوری یهودیان شکل گرفت: یهودیان قومی سرگشته و کوچک در: بین دو قوم بزرگ اسلامی و مسیحی بودند. و برای حفظ موجودیت خود ناچار بودند تا: مسلمان و مسیحیان را به جان هم بیاندازند و: در این میان آسوده زندگی کنند. آل سعود که از یهودیان تازه مسلمان شده بودند، ابتدا بر علیه ترکان عثمانی شوریدند: مکه و مدینه را از آنان گرفته و دامنه حکومت خود را، در تمام قلمرو عثمانی بصورت فامیلی گسترش دادند. و برای این امر از مسیحیان، یعنی بازماندگان جنگ های صلیبی کمک گرفتند. و تقریبا همه فتوحات عثمانی را، بین خود و اروپاییان تقسیم کردند.

    آنها قدرت مقابله با ایران را نداشتند، ناچار از همان روش مبارزه با ترکان عثمانی استفاده کرده، و اروپائیان و در راس آن انگلیس را در مقابل ایران قرار دادند. به عنوان اولین گام سفیر انگلیس را مسلمان کردند، و مانند خود به آئین مسیحی، با پوشش اسلامی باقی ماندند. یعنی لیبرالیزم غربی با صهیونیزم شرقی، دست به یکی شدند تا همه ممالک اسلامی را نابود کنند. آنها از تخریب بقیع آغاز کردند و تا جنگ صدام علیه ایران ادامه دادند. اما قدرت انقلاب اسلامی و رهبری های آن، آنها را متوقف کرد. یکی از تاکتیک های آنان، ایجاد اتحادیه از زیر مجموعه های خود، یا گروهک سازی بود. آنها یک کشور اسلامی را به 57 کشور تقسیم، و بعد سازمان واحدی برای آنها درست کردند! یا کشور بزرگ و تاریخی واحد ایرانی را،به  200کشور کوچک تجزیه کردند، و بعد سازمان ملل را ایجاد کردند! که آنها را متحد کند.

 همه اینها با هدف تضعیف و از بین بردن: قدرت بزرگ حکومتگران ایرانی بود. و الان می بینیم که از: شورای همکاری خلیج فارس گرفته تا: رهبران آمریکا و انگلیس همگی نوکران: بی جیره و مواجب آل سعود هستند، و برای تامین امنیت و بقای ان کوشش می کنند. آنها به رزمایش ایرانی ایراد می گیرند و: از داشتن موشک و سلاح ایران انتقاد می کنند، تا ایران آنها را کنار بگذارد و به سادگی: به دست آل سعود از بین برود   اما ایران زنده است و ایرانیان نمی گذارند: تاریخ پر افتخار حکومت یکتاپرست 15 هزارساله شان، به این سادگی ملعبه دست چند مزدور تشنه قدرت شود. یکی از راههای آن نفوذ در راس هرم: قدرت تشکیلاتی است که آنها سعی دارند بر: علیه ایران به کار بگیرند. لذا مسئولیت تاریخی برای دکتر ظریف است تا: با ثبت نام و انتخاب به عنوان دبیر کل بعدی، حق تاریخی ایرانیان را باز پس بگیرد.

而从现在开始,外交行动开始选择新的秘书长。目前,八人争夺联合国主席,并首次考生被要求在出现在媒体上,其各机构推广。据来自伊朗的建议,是候选人中,和这个职位的最佳人选:医生穆罕默德·贾瓦德·优雅。伊朗利用高收视率:不结盟运动和不结盟国家,所有的努力,在联合国这样做,也获得足够的选票。因为在遥远的过去,只有伊朗和决定性的国际关系:世界文明史的开端,而政府是伟大的,广袤的土地。当然,在一些地方,如雅典和古希腊,罗马和意大利传统上,政府,然而,直到最近才洁如闪电,并抢劫波斯波利斯在伊朗,他的名字载入史册,也去历史加盟。一系列在中国或日本创建的,但他们终于抢劫和杀害波斯人,蒙古人,成吉思汗率领几天政府:打开电源,但如春的云来的特别早,住只是他们的名字。即使在古埃及或巴勒斯坦和腓尼基,但大多数是出现了文明:国际关系和前十字军东征后萨法维时期发挥作用的国王居鲁士和波斯大流士,奥斯曼政府成立,并试图电源分享。由于萨法​​维什叶派,逊尼派,他们打电话给她,并坚持域分解。:犹太族裔的小伊斯兰教和基督教之间的混淆是两个伟大的人民。并保持它的存在必须:穆斯林和基督徒对每个投和生活在和平其间。谁是新转换的犹太人第一次反抗奥斯曼土耳其人沙特:麦加和麦地那和自己政府的范围,奥斯曼帝国扩展为一个家庭。而对于这个基督徒,十字军东征幸存者的帮助。而几乎所有的奥斯曼帝国征服,他们和欧洲人之间的分歧。他们没有对付伊朗的力量,他用战斗奥斯曼土耳其人同样的方法,和欧洲人在英国对伊朗的头。作为第一步,英国驻伊斯兰教,就像他的基督教信仰,呆在一起的伊斯兰服装。在犹太复国主义的亚洲西方自由主义,一个人要消灭所有伊斯兰国家。他们摧毁了霸气开始,一直持续到他对伊朗的战争。但伊斯兰革命及其领导的力量,他们停了下来。他们的一个战术,创造你的工会,或组织的子集。他们是一个伊斯兰国家被分为57个国家,以及他们的组织是正确的!大和历史伊朗单位,200个国家的小破,以及联合国创建!它们团结在一起。所有这一切都旨在削弱和摧毁伊朗的伟大统治者的权力。而现在我们看到,波斯湾合作理事会,以美国和英国的领导人都是仆人:沙特王室没有口粮和津贴,并确保企图的生存。他们被送到伊朗的战争游戏和批评伊朗的导弹和武器,要伊朗放弃他们,简直就是:沙特和伊朗走不走,但伊朗还活着:骄傲的历史一神教政府15000人,这只是少数高耗电佣兵的受害者。渗透到金字塔的方法之一:组织力量是,他们正试图:对伊朗采取。如此微妙是医生的历史责任:注册和选定为下一任秘书长,收回伊朗的历史权利。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی