از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ایران هراسی اقتصادی !

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

بعد از برجام، که برای رفع ایران هراسی بود، دشمنان ما شکل آن را عوض کردند و اکنون، ایران هراسی در شکل اقتصادی آن در حال پیگیری است. به این معنی با اینکه تمام تحریم ها برداشته شده، و کشورهای اروپایی در حال آمد و شد هستند، ولی هیچ کار مقیدی انجام نمی گیرد و: بانکها از اجرای ساده ترین آنها یعنی انجام سویفت خود داری می کنند. گفته می شود این موضوع نتیجه ترس از عقوبتی است: که امریکا برای تحریم شکنان اعمال می کند. به همین دلیل ما آن را ایران هراسی اقتصادی می نامیم.

     قبلا دشمنان برجام را بانکها معرفی کردیم، ولی کسی قبول نکرد. باز هم می گوییم این ساده اندیشی است که: اسرائیل یا آمریکا و حتی آل سعود را دشمن اصلی برجام بدانیم، زیرا آنها در قد و اندازه ای نیستند که بخواهند: برای ما مشکلی ایجاد کنند. همه میدانند که یک سلسله مراتب منحوسی شکل گرفته است: و آن اینکه اسرائیل نیازمند کمک مالی و حمایتی آمریکا است، آمریکا که هزارمیلیارد دلار بدهی دارد، او هم چشمش به دلار های نفتی عربستان است. عربستان هم با کاهش قیمت نفت، چشمش به بانکهای ایرانی است! تا از هر حاجی ایرانی هزار دلار به عنوان: هزینه سفر به حج تمتع بگیرد، و به دامن آنها بریزد تا بتوانند به: داعش و طالبان کمک کنند که: شیعیان را در جهان نابود کند.

 لذا نباید به مردم آدرس اشتباه داد که مثلا: کنگره امریکا باعث می شود تا سویفت کار نکند، یا مطالبات ایران را پس ندهند. آمریکا اگر پول داشته باشد، مگر دیوانه است که بدهی خود را ندهد؟ اما با هزار میلیارد دلار بدهی، چگونه میتواند اجازه استفاده از دلار ها را به ایران بدهد؟ اگر اجازه هم بدهد، دلاری در کار نیست که جایگزین شود. بلکه این خود بانک های ایرانی هستند که: با رباخواری تحت نام بانکداری اسلامی، حتی داد مراجع را در آورده اند. تا جاییکه یکی از مراجع جرات نمود و فرمود: حقوق کارکنان بانک هم حرام است. البته بعدا فشار بانکها باعث شد: حرف خود را تعدیل نماید، ولی واقعیت با این اهرم های فشار از بین نمی رود. همه میدانند که اگر سویفت راه بیافتد، تمام بانکهایی ایرانی باید به زباله دان تاریخ بروند! زیرا در ایران وام ها با 30درصد و بالاتر توسط بانکها به نزول داده می شوند، در حالیکه همه بانکهای خارجی وام بدون بهره می دهند. بانکهای ایرانی آنها را کافر می دانند ولی حقیقت مسئله این است که: مرکز بانکداری اسلامی نه درایران، بلکه در آلمان است و با کمی اغماض، میتوان گفت مالزی کمی به بانکداری اسلامی نزدیک تر است.

   اما بانکهای ایران حتی پول های مردم خود ایران را هم، به زور از جیب هایشان بیرون می کشند. خر کردن مردم، برای پس انداز نمودن و فرو کردن 30درصد نزول، به وام گیرندگان اساس تعامل بانکها را در: خرید و فروش و معنی کردن این لغت تشکیل می دهد! البته آنها آن را به زبان انگلیسی و علمی و: در فضای کسب و کار و بازرگانی: در رقابت آزاد نامگذاری می کنند! پولینگ و پوشینگ، همان خر کردن و فرو کردن است! یعنی با تبلیغات مردم را به بانکها می کشانند، و در بانکها جیب آنها را خالی می کنند و: تازه مشتری تشکر هم می کند! زیرا در ایران هیچ فرد یا موسسه ای نیست که: آینده خود و درآمد هایش را در قالب: خرید و فروش اقساطی  به بانکها نفروخته باشد، به همین دلیل هیچ کس قادر به اعتراض نمی باشد.

      بنابر این برای رفع دغدغه مراجع عظام، در مورد عملکرد بانکها باید فکری کرد، به نظر می رسد اگر بانکها همگی تعطیل شوند، و مردم خودشان کارهایشان را انجام دهند، تنها راه پاک شدن خیانت آنها به ملت ایران، و جوامع بین المللی است. کاری که امام خمینی ره با دانشگاهها انجام داد: و با تعطیلی انها در دوران انقلاب فرهنگی، ثابت نمود که باید روزی فرهنگ از نقطه صفر آغاز شود، تا مفید باشد والا رسوبات مانده از فرهنگ دیگران، بالاخره به تهاجم فرهنگی تبدیل شده، و جامعه را از بین می برد. البته در مورد بانکها این کار سخت تر بود، یعنی مردم در دوران انقلاب، بانکها را آتش می زدند، ولی خر کردن مردم و فرو کردن به آنها، تمام این خاطرات را هم پاک کرد. تصور کنید اگر بانکها تعطیل شود حداقل یک میلیون نفر می توانند در: ساختمان های ان ساکن شوند و: مشکل مسکن شان حل شود و همه مردم هم، از قسط دادن راحت می شوند. و در واقع اژدهایی که دهان باز کرده و: در امد آنها را می بلعید از بین می رود.

إیران هی القلب النابض للعالم

伊朗担心经济!
Brjam后,伊朗是怕挡住我们的敌人,以改变其形状而现在,伊朗恐惧症在该国的经济正在通电。这意味着,所有制裁解除,欧洲国家正进进出出,但不采取任何抵押劳动和银行从执行最简单的方式斯威夫特将执行避免。据说,这是因为害怕惩罚的:认为美国实施制裁断路器。这就是为什么我们把它叫做经济Iranphobia。此前,该行推出Brjam敌人,但我们并没有承认任何人。同样,我们说这个想法很简单:以色列或美国,甚至沙特Brjam众议院的主要敌人知道,因为他们不是在身材和他们渴望为我们制造麻烦的大小。大家都知道,有避邪的层次结构:以色列需要捐赠和支持美国,美洲,在债务万亿美元,他还认为,沙特的石油是美元。沙特阿拉伯,从而降低石油价格,他看到伊朗银行!任何伊朗哈吉千元为前往朝觐捕捞成本,并抛出了他们的裙子能:ISIS和塔利班的什叶派毁灭世界。因此,人们不应该给了错误的地址,例如:美国国会让雨燕的工作,或在伊朗要求他们。美国如果你有钱,你疯了是你的债务不?但随着万亿美元的债务,怎么可能允许美元给伊朗?如果允许,他也不会做,以取代美元。但他们的伊朗银行有:根据伊斯兰银行高利贷,甚至当局不得不这样做。至于当局不敢说银行的员工被禁止。压力则导致银行:调整其词,但现实并不与此杠杆去。大家都知道,斯威夫特发生,所有伊朗银行必须到历史的垃圾堆!由于30%以上的下降,银行贷款都是,而所有外资银行的无息贷款。伊朗银行认为他们异教徒,但事实是,伊斯兰银行业中心,而不是伊朗,而且在德国,除了少数例外,我们可以说,马来西亚是一个有点接近伊斯兰银行业务。但伊朗银行甚至金钱由伊朗自己的人,强行拔出他们的口袋。驴人,为30%的储蓄和向下的水槽,借款银行从事这个单词,购销和意义!当然,他们这样做是在英语和科学在商业和商业空间在自由竞争的名字! Pvvlyng和Pvvshyng,驴上下到了!这意味着,广告人正在推动银行,银行与他们的口袋空:由于这两种新的客户!他们的未来和他们的购买和销售分期付款的形式收入卖给银行,为什么没有人能够抗议:因为任何个人或机构不得。因此,极大地满足了当局的关注对银行的表现应该是知识分子,似乎如果所有的银行都关门,人们会做他们的工作,他们是民族叛徒唯一手段,以及国际社会。它破坏。当然,这是对银行更难,在革命的人,银行点燃,而是一头驴和人员对他们来说,所有这些记忆被删除。试想一下,如果至少100万银行假日可楼有人居住:和所有的人解决他们的住房问题,安装方便。和龙的嘴打开,进来了吞噬他们消失。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی