ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

اشغال آرام دو جزیره از مصر

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

السیسی، دو جزیره مصر را به آل سعود بخشید! و مردم مصر فقط نظاره گر هستند. در حالیکه کمی آنطرفتر مردم یمن، برای باز پس گیری سرزمین خود از دست آل سعود، یک سال تمام است که زیر بمباران مقاومت می کنند. و پیشروی هم می کنند. و این تفاوت دو ملت است که یکی هدفمند و معتقد به ولایت فقیه نیست، ولی دیگری آن را قبول دارد. مردم مصر گرچه از دشمنان اهل بیت نیستند، ولی نمی خواهند از دوستان آن هم باشند. این در حالی است که حضرت علی ع برای مردم مصر، مالک اشتر را در نظر گرفته بود.

  بطور کلی میتوان گفت: برای اشغال یک کشور دیگر، چند راه وجود دارد! یکی جنگ و خونریزی و دیگری خرید زمین، یا جزیره ها و سومی هم دریافت هدیه است! همانطور که می بینید السیسی، بقدری در مقابل آل سعود رام و سر سپرده است، که راه سوم را برگزیده و کشورش را، بدون زحمت دیگران هدیه می دهد. و مردم هم هیچ کاری نمی کنند.

روش دوم را معمولا چین به کار می گیرد، که مثلا در قبال بدهی های یونان، دو جزیره از آنان را خریده است! البته قبلا اسرائیل هم چنین می کرد. زیرا بسیاری از زمین هایی که: الان اسرائیل تخریب می کند و شهرک سازی می کند، خریداری شده قبل از جنگ دوم جهانی است! در آن زمان که مردم فلسطین، ادعا می کردند در کار پر سودی وارد شدند، و آن فروش املاک به: بالاترین قیمت به یهودی ها است. ووقتی یهودیها همه زمین ها را خریدند، طبیعی بود که آنها را بیرون بریزند!

 در حال حاضر هم برخی از کشورهای همسایه، وحتی عده ای از ایرانیان وطن فروش، این کار را می کنند . بسیاری از آنها ادعا می کنند املاک راکد است، و خرید و فروش آن رونقی ندارد! و راه حل را در فروش این املاک به تبعه اسرائیل یا وهابی ها میدانند. زیرا فکر می کنند تنها کسانی که پول خوبی می دهند، یا اسرائیلی هستند یا آل سعود! یکی از خلبانان ایرانی ادعا می کرد که: از این راه به ثروت عظیمی دست یافته است. وی گفته برای اینکه مسئولان ایرانی متوجه نشوند، چند نفر روستایی را شناسایی کرده، مرغوب ترین زمین ها و املاک تهران را، در ظاهر بنام آنان خریداری می کند، ولی در واقع تحویل اعضا داعش و آل سعود می دهد. دولت ایران نیز سوتی داده است زمانی که مناطق آزاد را مشخص می کرد و زمین آنها را به مالکیت خارجی ها در می اورد باید الان جوابگو باشد که چرا قطری ها و دیگر اعراب ادعای مالکیت جزایر ایرانی را دارند. دلیل آنهم که دولت نمی تواند در مقابل آل سعود محکم بایستد همین است زیرا اگر موضوع آشکار شود معلوم می شود بهترین و مرغوبترین املاک اعم از زمین و مراتغ و کارخانه از طریق تجار دبی برای آل سعود خریداری شده است. و بسیاری از این اختلاس ها نتیجه وطن فروشی است.

  در حالیکه در تاریخ سابقه ندارد که: ایران و ایرانی به کشور خود خیانت کرده باشد، یا زمین های دیگران را غصب کند. کشور گشایی ایرانیان، اغلب در جهت رفع ظلم و محرومیت از: مردمی بوده که از حملات وایکینگ ها و بربرها در امان نبودند. به همین جهت اغلب غیر از ایران، کشور دیگری در دنیا وجود نداشت. به همین علت ایران فعلی هم، با اینکه کوچک شده، قلب تپنده جهان است و همه چشم ها به سوی آن است. در این میان فقط یک موضوع عوض شده: و آن اینکه بربرهای جنگ طلب، انگلو ساکسون های آدم خوار و وایکینگ های غارتگر، طرفدار صلح و آزادی شده اند، و شعار صدور دموکراسی می دهند، و می خواهند دموکراسی مورد نظر خود را، به مهد تمدن جهان یعنی خاورمیانه صادر نمایند.  طی یک قرن از سال های 1915تا کنون، فقط با کشتار ایرانی ها و تقلیل جمعیت آنان، توانسته اند به نیات پلید خود برسند. از هنگامی که علم به دست اروپایی ها افتاد، مانند شمشیری که به دست نا اهلان داده باشند، فقط نتیجه آن کشتار وسیع ایرانی ها بوده است. از آن زمان که کخ یا پاستور، ویروس و میکروب ها کشف کردند، تا امروز که پولو تونیم را بدست آورده اند. با کشف میکروب ها، بیوتروریسم به راه انداختند، و با کشف پلوتونیوم هم، ویرانگری را دامن زدند. در بیوتروریسم اروپایی، در آغاز قرن بیستم، بیش از نیمی از جمعیت ایران، بر اثر بیماری حصبه و وبا، که سابقه ای نداشت از بین رفتند. و راه برای نفوذ انگلیس در ایران و: تجزیه و اشغال مناطقی از آن باز شد. و ایران بزرگ زمان شاه عباس صفوی و آغامحمد خان قاجار، به ایران کوچک فعلی کاهش یافت و: باز هم می خواهند آن را تجزیه کنند.

اشغال آرام دو جزیره از مصر

来自埃及的岛屿和平占领
思思,埃及·沙特给这个岛!埃及人正在观看。在一点点消磨也门人民,开垦从人沙特,他们的家园了整整一年的轰炸下抵挡。两者都完成。而且,这两个国家的目的,因此那之间的区别是最高领袖,但他接受它。埃及人,但是,不阿尔人朝Bayt的敌人,但不希望自己的朋友互相认识。尽管这是一个事实,即伊玛目阿里的埃及人民,马利克进行了审议。
  
一般可以说,以占据另一个国家,有几种方法!一战和购买土地或岛屿和第三收到的礼物!正如你所看到思思,所以沙特ROM和存款,这是第三条道路,并选择了他的国家,没有给出麻烦别人。而人们无所事事。
第二种方法通常适用于中国,例如,希腊的债务,岛上买了他们!当然,这是以色列前。由于大多数,现在是摧毁以色列和定居点,二战之前购买的土地!当时巴勒斯坦人权利有利可图及时赶到,和它出售给最高价为犹太人。而当犹太人购买了所有的土地,这是自然的,他们来了!
 
现在的一些邻国,甚至一些伊朗人的爱国,做到这一点。他们中许多人声称,房地产不景气,且没有销售热潮!而解决以色列公民或瓦哈比认为出售物业。因为他们认为只有那些谁有钱,还是以色列人还是沙特人!伊朗声称方式的飞行员之一,取得了巨大的财富。他说,伊朗官员认识到,一些村民辨认,德黑兰最令人向往的土地和财产,在他们的名义购买,但实际交付的ISIS和Al-沙特。其中许多腐败是背叛的结果。
  
虽然没有对伊朗的历史和伊朗出卖,或强占他人土地。伊朗领土,往往是为了压迫和来自野蛮人海盗袭击安全的人被剥夺。所以往往伊朗,有世界上没有其他国家。出于这个原因,目前伊朗,尽管小,是世界跳动的心脏,并朝它所有的目光。只有一件事发生了变化:即野蛮人的战争,盎格鲁 - 撒克逊和食人的掠夺性,有利于和平,自由,民主当天的口号海盗,他们希望民主自己,文明世界的摇篮,中东问题。在1915年至今,只有伊朗世纪被杀害他们减少人口,已经能够实现他们的险恶用心。当科学从欧洲过来,像没有Ahlan剑,不仅造成了杀害伊朗一直广阔。由于科赫或巴斯德发现的病毒和细菌,我们可以取得今天的马球。与微生物的发现,生物恐怖主义推出,并与钚的发现,引起了毁灭性的。欧洲生物恐怖主义,在二十世纪之初,超过伊朗的人口,伤寒和霍乱病的一半,有一个历史上消失。而对于伊朗英国的影响力和分析它开了,沦陷区。和伊朗国王期间,我阿巴斯和阿加阿迦·穆罕默德汗,小电流伊朗再次下跌要打破它。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی