از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

چرا نسل ایرانی باهوش تر است؟

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

رعایت اصول مذهبی در ایران، باعث شده تا نسل پاک و باهوشی در آن بوجود آید، که از هر آلایشی به دور باشد. مثلا ازدواج آسان و بموقع یکی از این فاکتور ها هست. زیرا در حالیکه در غرب به دنبال فروپاشی خانواده هستند، در ایران بنا به دستور مذهب شیعه و ائمه معصومین، دختر و پسر باید بعد از بلوغ ازدواج کنند، و هردو در موقع ازدواج باکره و تازه و طیب و طاهر باشند. از این دو موجود باکره و پاکیزه، مسلما طفل باهوش و پاک هم بدنیا می اید. اما در غرب زن یا دختر و یا مرد و پسر بجای اینکه: تازگی و دست نخوردگی را برای همدیگر به ارمغان بیاورند، آلودگی و دست چندمی و: خاطرات خوش با دیگران را به همدیگر هدیه می دهند!

 تغذیه انسان هم همین نقش را دارد: وقتی در اروپا گوشت سگ و خوک و خرچنگ و میمون را می خورند، یا در چین و تایلند سوسک سرخ می کنند، معلوم است که ژن های موجود دراین خوراکی ها، چه بلایی بر سر زن و شوهر و فرزندان او می آورد. برای همین است که اگر انگلستان یا آمریکا را مطالعه کنیم، آنها اکثرا به دنبال جذب ایرانیان به کشورهای خود، و ادامه نسل از سوی ایرانیان هستند. یعنی آغوش زنانشان را برای مردان ایرانی باز می کنند! تا بتوانند اصلاح نژاد انجام دهند. ولی فقط کسب نطفه یا بدست آوردن فرزند کافی نیست، باید در طول زندگی هم هماهنگ عمل کنند و: مانند یک ساز، همه آلات آن باید کوک شود، و کوک کردن یک مضراب آن کافی نیست . موزیسین ها می دانند اگر همه تار های گیتار، یا تار و یولون و امثال آن کوک شوند، و فقط یکی از آنها دقت نشود این ساز با این عظمت، یک ساز ناکوک است.

 لذا علاوه بر ازدواج و تغذیه ، میزان کار یا زمان استراحت و کار هم مهم است. دستور اسلام این است که هر شبانه روز را، به سه قسمت کنیم یک قسمت یعنی 8 ساعت کار کنیم 8 ساعت خواب و 8 ساعت هم تفریح. و اگر کسانی جای این سه قسمت را عوض کنند، رشد نامتعادلی به دست خواهند آورد. مثلا ثابت شده که سیاستمداران ، قهرمانان و نخبگان و امثال آنها معمولا، قادر به ایجاد ارتباطات مناسب نیستند. و حتی در زندگی زناشویی موفقیتی ندارند. زیرا همه انرژی خود فقط در راه علاقه خودصرف کرده اند، لذا انرژی برای یاد گیری مهارت های اجتماعی باقی نمی ماند.

 علاوه بر ساعات ذکر شده، نحوه خوابیدن و کار کردن هم مهم است. مثلا در میان روز فقط باید چند لحظه چرت زد. بیشترین وقت خواب در روز، ساعاتی قبل از ظهر است که به خواب قیلیوله معروف است. خواب اول شب از خواب های دیگر شب بهتر است، و خوابیدن در نزدیکی صبح کراهت دارد، و باعث کاهش روزی می شود. و این حرف به معنی آن است که اگر کسی، صبح زود بیدار شود و به دنبال کار برود، با انرژی زیادی به همه کار های خود می رسد، و میتواند نزدیک ظهر هم کمی می خوابد.

 اما اگر به جای بیدار شدن در ساعت 5یا 6صبح، ساعت ده از خواب بیدار شود دیگر به هیچ کاری نمی رسد، و چون عجله دارد و وقت کم می آورد کار هایی را هم که انجام می دهد، بی کیفیت و کم ارزش و با دقت ناکافی است.

 ارتباطات اجتماعی یا صله رحم هم لازم است، و انسان ها باید در ساعات تفریح خود به دیدار یکدیگر بروند . زیرا دیدار همدیگر روحیه انسان را باز سازی می کند، و انرژی جدیدی به او تزریق می کند. برای همین است که گفته شده: صله رحم عمر را دراز می کند. زیرا شخص در مواجهه با دیگران، کمتر غصه می خورد و غصه های خود را هم با دیگران به اشتراک می گذارد! با درد دل کردن سبک تر می شود و: همین شادابی باعث تنظیم گردش خون شده، و از سکته های قلبی جلوگیری می کند. در حالیکه شخص در تنهایی و انزوا به روح و جسم خود فشار وارد می کند، و زمینه های سکته قلبی او فراهم می شود.

دوست داشتن پدر و مادر و نگهداری از آنان، احترام به آنان مایه تامین اجتماعی شخص است. یعنی به این وسیله آینده خود را هم تضمین می کند و: به فرزندان خود می آموزد که اگر او هم پیر شد، همینطور از او نگهداری شود.

 نگاه کردن و حرف زدن هم اهمیت دارد. نگاه به نامحرم فلب انسان را دچار محرومیت می کند، ولی اگر به قرآن نگاه کند یا: به سبزه ها خیره شود نور چشم او زیاد می شود. خواندن قرآن او را از آلزایمر محافظت می کند، یا آن را به تاخیر می اندازد.

在伊朗宗教的原​​则,导致一代清洁和智能化发生,很容易被远离一切。例如,其中一个因素是很容易的婚姻和及时的。因为虽然在西方正在寻找有家庭破裂,而犯错的伊玛目在伊朗,什叶派宗教命令,男性和女性青春期后应该结婚,而当他们结婚的新鲜和纯净的处女地。现有的处女和干净的两个,当然孩子天生聪明,干净。但在西方,妇女或女孩,或男子和男孩,而不是:新鲜感和完整性汇集,污染及秒针:快乐的回忆与他人互相赠送礼物!

 人类营养也起着同样的作用:在欧洲和猪的时候,蟹和猴子吃狗肉,或红色甲虫是在中国和泰国,事实证明,基因这些食物,发生了什么事的情侣并带来了他的孩子。这就是为什么,如果英国或美国学习,他们往往设法吸引伊朗人自己的国家,并持续一代伊朗人。伊朗男子是开放给他们的妻子的怀抱!育种这样做。但种子业务,或获取孩子是不够的,我们必须配合默契的生活:像仪,所有的机器应该是做饭,煮了拨片是不够的。音乐家知道如果所有在吉他的琴弦,或经纱和缝合Yvlvn之类,其中只有一个是没有这种规模的仪器精度,仪器是格格不入的。

 因此,除了婚姻和喂养,工作或时间量来休息和工作是非常重要的。伊斯兰教每天订单,这意味着工作8小时分为三个部分,一部分8小时的睡眠,8小时休闲时间。如果这三种组分中的任何改变,增益不平衡增长。例如,事实证明,政治家,运动员和精英,所以他们通常都不能建立适当的沟通。甚至在婚姻不能成功。对于自己所有的能量只是在利益Khvdsrf有,所以有精力去学习社交技巧。

 除了规定的小时,如何工作和睡眠也很重要。例如,在未来的日子短短的几分钟他的午睡。大部分时间都在白天睡觉,中午前小时被称为睡眠Qylyvlh。其他睡眠更好的睡眠的第一个晚上,睡在上午的憎恶,并减少了一天。这意味着,如果有人清晨起床去上班,用了大量的精力对他的所有工作,并能多睡一会,中午前后。

 但是,如果,而不是在早上5或6起床,十点醒来,无所不及,它是在赶时间,然后他可以工作,他们这样做,劣质和低价值并仔细是不够的。

 社会交往需要或熊和人类应该去在他们的闲暇时间来互相访问。满足对方,因为恢复人的精神,并注入新的活力了她。这就是为什么说以他的长寿命。因为人的其他不那么憔悴和他们的悲痛与他人分享的脸!用打火机心脏,同样的事情新鲜感调节血液循环,并有助于预防心脏发作。当一个孤独推你的身体和灵魂,他的心脏发作和领域提供。

慈爱的父母和他们的维护,他们对一个人的社会保障资金的尊重。

 展望和说话是很重要的。看着路人FLB不足的人,但如果你看看古兰经或草地上她的眼睛光盯着增大。读古兰经会保护他的阿尔茨海默氏症或推迟它。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی