از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

دولت در تبعید حکومت واحد جهانی.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

همانطور که برای رهایی فلسطین اشغالی، دولت در تبعید تشکیل شده است، برای حکومت واحد جهانی نیز دولت در تبعید وجود دارد. برخی ها، مرکز آن را جزایر برمودا می دانند، که دور از دسترس همه واقع شده است، وهرکسی به انجا نزدیک شده دیگر برنگشته است. اما این دولت در تبعید که برای حکومت واحد جهانی است، نمی تواند دور از دسترس مردم باشد. مگر اینکه دارای سفینه هایی سریعتر از برق، با محفظه هایی  آنتی رفلکتور باشد و: همه نورها را از خود عبور دهد تا به: این وسیله آنها بتوانند به همه جای جهان، سر بزنند و از اوضاع و احوال خبردار شوند. زیرا در بی خبری نمی توان برای جهان برنامه ریزی کرد.

   البته دشمنان ما همه چیز را یا برعکس، و یا غیرواقعی نشان می دهند تا حرف های خود را به اثبات برسانند، و مردم باور کنند که راه نجات فقط در دست آن هست، تا مطیع خواسته های انان شوند. مثلا دولت در تبعید را فقط برای حذف بشار اسد قبول دارند! نه برای حذف رژیم جعلی و صهیونیستی اسرائیل. آنها شورای ملی مقاومت که مجموعه ضد انقلاب ایران هستند را، به رسمیت میشناسند و بعنوان دولت در تبعید قبول می کنند، ولی شورای ملی مقاومت فلسطین، مانند حماس را که با رای مستقیم مردم روی کار آمده اند قبول نمی کنند. واین همان سیاست دوگانه است که دیپلمات های ایرانی، همیشه به آن اشاره می کنند.

 در واقع سیاست دوگانه، شکل مودبانه مزخرف گویی یا دروغگویی است. زیرا کسی که بر علیه حرف خودش حرف می زند یا کم حافظه است و: حرف های قبلی را فراموش کرده، و یا دروغگوی بی شرفی است و: برایش مهم نیست که مردم او را دروغگو بدانند. وقتی سازمان ملل یک کشور را به رسمیت شناخت، مخالفان او نمی توانند ادعایی داشته باشند. زیرا مردم سوریه با رای خود، بشار اسد را به ریاست جمهوری برگزیدند. آنهایی هم که رای مخالف دادند، باید تابع اکثریت باشند. ولی اعضای شورای امنیت همان ساز مان ملل، به دنبال یک دولت درتبعید هستند! تا بشار اسد را سرنگون کنند. یعنی دموکراسی و رای گیری و عضویت در سازمان ملل، از نظر انها بی معنی است.  آنها نه تنها دولت در تبعید برای سوریه را حمایت می کنند، بلکه برای تجزیه آن هم نقشه کشیدند، تا مانند عراق به سه کشور تقسیم نمایند!

   اما واقعیت این است که جهان، مدیری دارد که ان را اداره می کند. زیرا اگر اداره جهان به دست این احمق ها بود، تا بحال سوریه تجزیه شده بود و: عراق هم سه کشور می شد. ایران هم که هفتاد و دوملت دارد به: هفتاد و دو کشور تقسیم می شد. یا اینکه اگر یک دقیقه عصبانی می شدند، با بمب اتم حساب ایران را می رسیدند. اما چطور تا حالا نتوانستند این خواسته ای که هر روز تکرار می کنند را، به نتیجه برسانند برای این است که: مدیریت اصلی در جای دیگری است، و آن دست امام زمان عج می باشدبنابر روایات امام زمان عج نه تنها زمان را در اختیار دارد بلکه مکان هم مسخر اوست.  یعنی به اذن خداوند میتواند در همه زمان ها و: مکان ها که لازم باشد حضور یابد. شهر نجف یکی از انهاست که روایت از امام صادق: که فرمودند منزل ایشان در اطراف مسجد سهله است. بسیاری از اوقات گفته اند در: مکه و مدینه و منی است. مشهور است روز جمعه از مکه ظهور می کند، پشت به دیوار خانه کعبه سخنرانی می کند، و رهنمود هایش را بیان می دارد   شاید به همین جهت است که مردم ایران، روز های جمعه را به انتظار ظهور می گذرانند، و غروب جمعه بدون حضور ایشان غم انگیز می شود. تا جاییکه آن شاعر ترک زبان ایرانی می خواند: این جمعه هم آمد و رفت و از یوسف زهرا خبری نشد. مخصوصا امروز که روز طبیعت یا سیزده بدر هم، با روز حمعه مصادف شده، مردم با اینکه باران می امد به صحرا و دشت رفتند، تا شاید اثری از ان مولی خود پیدا کنند، و غروب جمعه باز غمگین تر از قبل، به خانه های خود برگشتند تا به امید انتظاری دیگر بمانند.  این انتظار ها برای این است که: دولت در تبعید ایشان روزی به جهان عرضه شود، و دنیا به تبعیت انها سعادتمند شوند. سال ها است که ایشان هم منتظر یاری مردم هستند. اما با وجود داعش و آل سعود و امثال آن، ظهور ایشان مشکل است. زیرا آل سعود و وهابیت با اینکه، ادعا می کنند امام زمان عح دروغ است، ولی اطراف خانه کعبه را کاملا امنیتی کرده، و حتی مسلح کرده اند! تک تیرانداز هایی در هتل های مقابل وجود دارند که: ماموریت دارند با ظهور ایشان، بلافاصله تیراندازی کنند!

Government in exile World Government.

流亡政府世界政府。

至于巴勒斯坦解放,流亡政府成立,流亡政府那里世界政府。有些人,百慕大首府知道,这是无法进入所有,任何接近对方没有回来。但政府在流放的世界政府,也不能离人。除非你有一个飞船余电快,具有防反射和容器:所有的光​​穿过到达:这意味着他们可以在世界各地,他们的头上都知道这个情况。因为无知不能编程世界。

   当然,凡事我们的敌人,反之亦然,还是假的表演来证明自己的话,相信拯救只有在自己手中,所以顺从他们。例如,仅仅删除巴沙尔·阿萨德的流亡政府同意!不去除以色列的犹太复国主义的假政权。伊朗抵抗运动全国委员会是一组反革命,承认并接受一个政府在流放,国民议会巴勒斯坦抵抗运动,哈马斯不接受,他们已经通过直接普选上台。这是伊朗外交官的双重政策,总是引用它。

 事实上,双重标准政策,如果说谎是一个有礼貌的废话。对于任何人谁讲对他自己的话或更少的内存和:忘记过去的信中,或骗子和荣誉:它是非常重要的人都知道他是个骗子。当联合国承认的状态,他不能要求他们的对手。因为叙利亚人民用投票,当选为巴沙尔·阿萨德总统。这些谁投了反对票,有多数。但安全理事会的成员,正在寻找一个流亡政府!推翻巴沙尔·阿萨德。民主和投票和成员的联合国,在他们看来,完全是无稽之谈。他们不仅支持流亡政府叙利亚,但它也计划来划分,伊拉克分成三个国家!

   但现实是,世界,一个经理谁将会处理它。这是愚蠢的,因为如果办公环境中,但仍然叙利亚零散和伊份的三个国家。伊朗,以提供阿巴斯到七:72个国家被划分。或者,如果你是发怒一分钟后,与伊朗的核武器进行了审议。同时也受到他的位置。阿拉可在需要在场所有的时间和地点。纳杰夫是那些谁伊玛目萨迪克,他说,他的房子是围绕清真寺Sahleh叙述之一。很多时候说:麦加和麦地那和精液。他很伤心。至于伊朗语土耳其诗人曰:本周五来了又走,从约瑟夫·扎赫拉是不是新闻。今天,特别是在自然或Bedar已,HMH恰逢那天,下着雨人去沙漠和平原,希望能找到它的痕迹莫莉,开放的星期五晚上比以前更难过,房子希望回到留别人的期望。它正在等待流亡政府一天会被释放到世界,世界会很乐意遵守。多年来,他们也在等待帮助的人。但是,尽管伊希斯和沙特王室之类,其外观是困难的。由于沙特王室和瓦哈比虽然声称伊玛目H是骗人的,但安全围绕天房完美,甚至武装!酒店是在自己的外表,立即开枪狙击任务面前!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی