از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

دشمنان آل سعود، هر روز بیشتر و بیشترمی شوند.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر


و آل سعود مجبور است برای:  لشکر کشی به همه آنها خود را آماده کند! سال ها بود که آل سعود در پشت اعراب، خود را مخفی کرده بود و به بهانه اینکه ایران، عرب نیست همه کشورها را بر علیه ایران بسیج کرده بود. بذل و بخشش های دلار های کثیف نفتی او، زبان زد همه گروه های جنگ طلب و مزدور بود. اما با اولین لشکر کشی به کشور عربی بحرین، همه این تبلیغات رنگ باخت و دنیا دید که: آل سعود برعلیه اعراب هم شمشیر خود را تیز می کند. دیری نپایید که به یمن حمله کرد، این بار بیش از پیش دچار سر گیجه شد و: هواداران خود را سردرگم نمود. و اکنون نقشه حمله به سوریه را دارد، کشوری که خود، داعیه رهبری عرب را داشت و: بشار اسد و عبدالناصر با هم به: رهبری جهان عرب افتخار می کردند.

  روزی که صد میلیون عرب به رهبری این دو، شیر های نفت خود را به سمت اسرائیل بستند، و در مقابل حملات اسرائیل و پیشروی: بزرگترین ارتش خاورمیانه ایستادند، چند سالی بیشتر نمی گذرد و هنوز، هیچکس ان را فراموش نکرده است! آل سعود با اینکه در این کار، درنگ کرد ولی برای مخفی نگهداشتن چهره یهودی خود، انگشت نشانه را به سمت پادشاه ایران رفت، و تمام مردم ایران را مورد خطاب خود قرار داد. انموقع گفت که: الایرانیین اخ الیهود! ایرانی ها برادر یهود هستند، و باید با ایران هم مبارزه کرد!

  انتظار میرفت با وقوع انقلاب اسلامی، که شیر های نفت خود را به اسرائیل بست، از همه بیشتر آل سعود خوشحال شود و: حرف گذشته خود را پس بگیرد، اما اینطور نشد بلکه از ان موقع،با کمال تعجب  دید که : مبارزه با اسرائیل وارد فاز واقعی شده است. و ایران واقعا خواستار نابودی اسرائیل است. لذا وحشت زده  سنگر خود را عوض کرد، و به دفاع از اسرائیل پرداخت. کمک های مالی خود به فلسطینیان را، مشروط به قبول سازش از سوی آنان کرد، و در میان خط مقاومت، به سوی خط سازش یعنی محمود عباس گرایش پیدا کرد، گفته می شد که محمود عباس، ایرانی الاصل و بهایی مذهب است! و او ماموریت ایجاد انشعاب فلسطینی ها را برای سازش بر عهده داشت.

  هرچه زمان می گذشت معلوم می شد که: شعار مبارزه با اسرائیل برای آل سعود، فقط یک تاکتیک مانع تراشی بود. یعنی آل سعود که خود از موسسین اسرائیل بود، می خواست به این وسیله پرچم  مبارزه ظاهری با اسرائیل را، به دوش بکشد تا خشم دیگران را کنترل نماید. و به همین جهت در لحظات حساس، در شورای امنیت یا در سازمان های حامی اسرائیل، از تحریم یا مبارزه مستقیم با اسرائیل جلوگیری می کرد. و همانطور که تاریخ شاهد است، ارتش عربستان تا بحال، یک گلوله هم به سوی اسرائیل شلیک نکرده، اصلا آنموقع  از ارتش آل سعود، هیچ خبری در این زمینه نبود.

  ولی همینکه قرار به حمله به مسلمانان و شیعیان شد، ناگهان آل سعود دارای بالاترین تجهیزات نظامی، و قوی ترین ارتش منطقه  شد. هم اکنون  مدت 5سال است که نیروی زمینی عربستان، کشور بحرین را اشغال کرده، و مانع سقوط حکومت ضد مردمی آن می شود .  در یمن هم یکسال است که بطور مرتب، خانه و مزارع مردم بمباران می شوند، و مردم بی دفاع یمن حتی قادر نیستند: این هواپیماها را بر سر جای خود بنشانند. اکنون نیز آل سعود مزدوران حود را، آماده باش داده تا برای تمرینات لازم، جهت جمله به سوریه ادامه دهند.

 ولی همه دنیا می دانند که تنها ارتش چند ملیتی، ارتش عربستان است! و این یعنی  بی آرمانی ارتش، و بالاترین جوک قرن بیستم است. زیرا ارتش ماهیت ملی دارد، و هیچکس غیر از ملت آن کشور، نباید در ارتش استخدام شود! ولی ارتش ال سعود، مرکب از هندوها و بودائی ها و: پاکستانی ها و حتی امریکا و اروپایی های: مزدور چون بلاک واتر است. واین ثابت می کند که تجزیه کشورها و: ایجاد ارتش برای انان، توطئه آل سعود بوده که خود، از این جهت واکسینه است . یعنی برای آل سعود حس وطن پرستی، یا فداکاری برای مرزهای وطن، و حفظ حدود و ثغور و خاک کشور، اصلا ارزش ندارد. ارزش مورد توجه آل سعود فقط: از بین بردن شیعیان  در جهان است و: هرکس در این موضوع متفق باشد، در ارتش آل سعود عضو می شود، و حقوق و دستمزد های کلان می گیرد. اما همه میدانند که ارتشی که یکدست نباشد ، مانند قوطی باروتی است که: بر اثر یک ضربه منفجر خواهد شد، بنابر این لشکر کشی  آل سعود به سوریه، میتواند این لحظه انفجار را نزدیک تر کند، و آل سعود را سریعتر به جهنم بفرستد.


دخالت نظامی عربستان و ترکیه در سوریه

沙特的敌人,有越来越多的每一天。
与沙特王室被强制:准备运动,所有的!几年来,阿拉伯人背后的沙特人,曾伊朗,对伊朗不是阿拉伯国家已全部出动的借口下隐藏自己。油脏美元赠品给她,他的舌头是所有好战和佣兵。但与第一次竞选,阿拉伯国家巴林,所有这些广告的消退,世界看到,沙特王室锐化你对阿拉伯人剑。很快就到也门,这个时候比头晕和支持者曾经遭受更多的混淆。而现在计划攻打叙利亚,声称是阿拉伯国家的领导:·阿卜杜勒·纳赛尔,阿萨德和阿拉伯世界的领导地位感到自豪。该2亿阿拉伯人的领导,出油阀关闭对以色列和对以色列的袭击,并提前一天:陆军站在中东,不去了几年多了,然而,没有人忘了!沙特虽然在工作,但犹豫了一下把自己的犹太脸,指痕赴伊朗国王和伊朗人民的地址。然后说,伊朗是犹太人兄弟,必须与伊朗进行战斗!据预计伊斯兰革命,出油阀关闭,以色列,最高兴和沙特王室:把你的最后一封信,但事与愿违,但其后,令人吃惊看到针对以色列的这场斗争位于阶段。伊朗真正想要的是毁灭以色列。吓得改变了他的大本营,和以色列薪酬辩护。巴勒斯坦的财政援助队伍就在他们的部分可以接受的妥协,而阻力线,该行倾向于妥协,阿巴斯说,阿巴斯,伊朗出生和巴哈伊教!而他的使命是分裂巴勒斯坦人妥协。随着时间的推移,人们清楚地看到以色列对抗沙特王室,只是一个战术的障碍。本·沙特,谁是以色列的创始人之一,希望这给以色列显然,负担控制愤怒斗争的一面旗帜。所以,就目前而言,安理会或亲以色列组织,制裁或与以色列直接打预防。而作为历史见证,沙特军队到目前为止,没有一个子弹射向以色列,在沙特王室的时间军队,在这方面的消息。但只要穆斯林和什叶派的攻击,顿时沙特具有最高的军事装备,以及该地区最强大的军队。现在5年,陆军沙特阿拉伯,巴林占领,防止对人民政权倒台。也门也是在这一年中定期房屋和农场轰炸的人,人们甚至无法保卫也门:飞机在他们的地方。现在,沙特的房子更大的雇佣兵,准备培养必要的数据,包括在叙利亚继续。但全世界都知道,唯一的多国部队,陆军沙特阿拉伯!这意味着没有任何军事理想,而最高的笑话二十世纪。由于国家军队的性质,也没有人比其他国家的人,应该在军队招募!但是·沙特军队,由印度教徒和佛教徒和:巴基斯坦人,甚至美国和欧洲:雇佣兵是黑水。这证明了国家的分裂和创造自己的沙特的情节,在这种方式接种的军队。这对沙特的家爱国主义或牺牲为祖国的边界,保持边界和领土,它没有价值。据沙特值只有:什叶派在世界消除每个人都在这一点上同意,军队是沙特王室的成员,以及高的薪水。但并不是每个人都知道的军装,如火药,将爆炸作为打击的结果罐,所以运动叙利亚阿尔 - 萨乌德,可能更接近爆炸的时刻,沙特更快的地狱。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی