ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

انسان سرزمینی، رویکرد قرن 21

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

    در قرون گذشته که: عکس العملی نسبت به قرون وسطی بود، و ان را قرون معاصر یا قرون جدید نامگذاری کرده بودند، وطن و ملیت نیز تعریف مادی و: محدود کننده به خود گرفته بود. انسان ها علیرغم شعار های اومانیستی، در زندان های تعریف شده بازداشت شده بودند. مردم غزه با وجود جمعیت زیاد، در یک سرزمین کوچک محاصره و محبوس شده بودند. و یهویان جهان را در سرزمینی کمی بزرگتر، به اسارت گرفته و از انان بیگاری در جهت: ایجاد ارض موعود می گرفتند، و نام آن را رژیم اسرائیل گذاشته بودند. مردم امریکا نیز که از سوی طبیعت مورد قهر بودند، و دسترسی به انسوی آب ها برایشان یک ارزو بود، در زندان کمی بزرگتر اسیر بودند!

  همه مردم دنیا در زندان های خودشان بودند، و از ارتش و نیروهای پلیس برای جلوگیری از: فرار انها استفاده می شد. در شوروی سابق علنا گفته می شد که: دیوار اهنین وجود دارد و: این دیوار آهنین چیزی نبود جز ارتش سرخ، و یا در ایتالیا بریگارد سرخ، و چین و تایوان و غیره. همه در اسارات انسان ها و: محدود کردن آنها نقش داشتند. سازمان ملل هم نه تنها با این زندان ساختن ها، مخالف نبود بلکه هر روز با تصویب یک کشور جدید، این زندان ها را کوچکتر و تنگ تر می کرد. بطوریکه 60کشور اولیه سازمان ملل، به بیش از 200کشور در این دوران رسید.

  در ایران این زندانی بودن، وحشتناکتر بود: مرم کردستان ایران، بستگانی در انسوی مرز با کردستان عراق داشتند، ولی اجازه عبور از مرز و دیدار با آنها را نداشتند، و یا در خوزستان مردم اهواز  با مردم بصره و: دیکر شهرها مراودات تاریخی داشتند، ولی در آن موقع می بایست به استقبال گلوله می رفتند، تا به استقبال بستگان خود!

    در آذربایجان، انسوی ارس  با: این سوی ارس چنان امیخته بود که، هر شهری یک هم نام خود را در دو سو داشت! اما هرکس می خواست از رود ارس عبور کند، مانند صمد بهرنگی ها در ان غرق می شد، و اگر نجات پیدا می کرد، تیر غیب به سراغش می امد. تعدادی حتی معتقد بودند که ارس، به معنی آراسو می باشد: یعنی رودخانه ای که باعث جدایی شده است. در سیستان و بلوچستان و در هرات و ترکمنستان، همه تفنگ های جدایی کننده از: نزدیک شدن خویشاوندان به هم جلوگیری می کرد.

 این گلوله های زندانبانان فقط فیزیکی نبود، بلکه  تبدیل به مکتب شده بود و: برای هر قبیله یک ایسم ساخته بودند! پان ترکیسم و پان عربیسم و پان امریکن و.. همه ساخته پرداخته ذهن های مشوشی بود که: وحدت جهانی را نمی خواستند، و برای خویشاوندی بشر، ارزشی قائل نبودند. اما انقلاب اسلامی خط بطلان بر تمام این ایسم ها گذاشت، و براساس آموزه های قران فرمود که: همه انسان ها باهم برادرند.

  براساس آیات قرآنی، اختلاف در لهجه و گفتار و رنگ پوست و امثال آن، فقط برای باز شناسی همدیگر است، تا حقی پایمال نشود و مشابهت، انقدر نباشد که به این بهانه، مطالبات یک فرد به دیگری پرداخت شود، و انسان ها مورد ظلم واقع شوند، هرکس می باید مجازات خود را داشته باشد. و لذا پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همه قومیت ها یکی شدند و دشمنی ها را کنار گذاشتند، هرچند که برای این کار در ابتدا، بهای سنگینی پرداخت نمودند، و ضد انقلاب از ان استفاده ها برد.  وارثان سیاه قرن نوزده و بیستم مانند آل سعود، می خواستند در قرن 21 هم راه خود را ادامه دهند، لذا جنگ های فراوانی بر امت اسلامی تحمیل کردند. اما امروزه جنگ جهانی، فقط در سوریه خلاصه شده و: انهم در حال پایان یافتن است. و می بینیم که کرد و سنی و شیعه و: علوی در کنار یکدیگر با آل سعود و: مزدورانش مبارزه می کنند.

  با هر پیروزی ارتش سوریه بر علیه داعش، یک رج از بافته های تئوری جدید قرن بیست و یکم، بنام "انسان سرزمینی" بیشتر بافته و تکمیل می شود. و این جنگ فرسایشی باعث ازبین رفتن: انرژی ال سعود وجنایتکاران دیگر می شود. مردم امریکا واروپا و آسیا و افریقا، همگی فرصت خواهند یافت تا: نفس تازه کنند و دیوارهای فرضی: زندان خود را بشکنند و به: دنیای یکدیگر سلام کنند.

男人的土地,接近21世纪在过去几个世纪:中世纪的反应,它被命名为当今时代还是新世纪,祖国与民族定义和材料:限制器拍摄。尽管人类以人为本的口号,被关押在监狱中定义。加沙在一个小国,人口众多的人包围和被困。和犹太人在一个稍大的领土世界,捕捉他们劳动创造的乐土,他们呼吁以色列。美国也有愤怒的人本性,并获得它们在水面上是一个愿望,在监狱大一点被抓获!出生于自己制造的监狱中所有的人,以及军队和警察部队,以防止他们曾经是逃跑。在以前的苏联公开表示,有一个铁壁和铁幕只不过是红军或红色旅在意大利,以及中国大陆和台湾等更多。所有圈养和人类:限制他们的参与。联合国不仅与监狱的建设,但每天不反对通过了新的国家,监狱较小和更严格。作为首批60个国家,联合国,到达全球200多个国家在这一时期。在伊朗被监禁,是可怕的:伊朗库尔德斯坦的人,不得不跨越与伊拉克库尔德斯坦边境的亲戚,但不允许越过边界,并满足他们,或阿瓦士的胡齐斯坦省和巴士拉人的人:另一个具有历史意义的城市打过交道但你必须欢迎子弹去,迎接他们的亲人!在阿塞拜疆,拉恩索Aras的:它是由Aras的混合,使每个城市有一只手在两个他的名字!但每个人都希望过阿拉斯河,像萨马德Behrangi下沉的,如果他活了下来,水星是未知的他。有些人甚至认为,阿拉斯,Rasv的意思是:已经造成了分离的河流。在俾路支省和赫拉特和土库曼斯坦的所有枪支分离:被阻止近亲。卫兵的子弹不只是身体,而且还转化为学校,为每个部落犯了一个主义!泛突厥主义和泛阿拉伯主义和泛美和不安的头脑中的所有创作是,他们不想让世界的统一,并为人类大家庭,并没有重视。但伊斯兰革命把谎言所有这些主义,并根据古兰经的教导说,所有的人都是兄弟在一起。根据古兰经经文,在口音和讲话色的差异等,只是为了确认对方,被践踏的权利和相似,因此不能以此为借口,要求付款给他人,被压迫的人,每个人都应该有自己的句子。因此,伊斯兰革命后,所有种族都之一,抛开敌对行动,但是,起初,他们付出了沉重的代价,而反革命了它的优势。十九世纪和二十世纪的黑色继承人如·沙特,谁想要继续在21世纪的方式强加给伊斯兰国家那么多的战争。但今天大战,只是简单地在叙利亚:即使是在年底。而且我们看到,逊尼派和什叶派:阿拉维与沙特王室在一起:雇佣兵是战斗。与对伊希斯的每一个胜利叙利亚军队,在二十一世纪的新理论编织行,被称为“人地”编织大部分完成。而这场战争的消耗,造成能源的损耗·沙特其他罪犯。美国和欧洲,亚洲,非洲,人民将有机会:新鲜的气息和虚墙:越狱和对方打招呼的世界。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی