از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

قرن جدید آغاز می شود!

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

  امروز با راهپیمایی با شکوه مردم ایران در: سراسر کشور و خارج از ان و: سخنان مهم رئیس جمهوری در این جمع، قرن جدید و رویکرد نوین برای :مردم جهان آغاز می شود. گرچه 16سال است که قرن جدید و هزاره نوین آغاز شده، ولی در این 15 سال جهان در حال: دور ریختن خاطرات خود از: جنایات و جنگها و کشتار های وسیع، در دو قرن گذشته بود و: مانند جانوران زنده در حال پوست انداختن بود. ولی امروز به شکر خدا همه چیز، با موفقیت تمام شد و مردم دنیا با رویکرد جدیدی از ایران، و تعامل متقابل جهانی روبرو خواهند بود.

  در حالیکه در دوقرن گذشته، با مدیریت امپریالیزم و صهیونیزم و ارتجاع عرب، نه تنها بشر احوال خوشی نداست، بلکه طبیعت نیز رو به ویرانی گذاشته بود. آلودگی های زیست محیطی هم مانند: آلودگی های انسانی، وجدان تاریخ را خدشه دار کرده بود. تعدای سرمایه دار و زر اندوز و ثروت پرست، دنیا را به چالش کشیده بودند. در تعریف انها همه جهان باید: فدای تعداد اندکی که خود را برگزیده انسان ها می دانستند، شود.

 نفت و ذخایر فسیلی تجدید ناپذیر، با قساوت  و وحشی گری از دل زمین بیرون کشیده شده، به ارزانترین قسمت فروخته می شد. تا نسل های اینده به گدایی بیافتند . معادن مس و فولاد  و طلا  و اورانیوم، با کشتار وسیع معدن کاران و با خشونت تمام، بشر را فدای ثروتمند شدن و زیباتر شدن: تعداد اندکی از خود راضی که: زندگی اشرافی داشته ودارای کاخ ها و: قصر های فراوانی بودند می شدند.

 جنگل ها و مراتع همگی به: تیغ و تبر و اره برقی سپرده شدند، و به بیابان های لم یزرع تبدیل گردیدند، تا عده ای از تجارت چوب و محصولات جنگلی، برای خود ثروت های باد آورده کسب کنند، و یا بر روی زمین های حاصلخیز کشاورزی، برج ها و ویلاها ساختند تا عده ای مهندس عمران! یا معمار های ساخت و ساز، برای شمردن پول های خود از : پهنای دفاتر حسابداری و حسابرسی هم عبور کنند، و به این بهانه، بیلان درستی ندهند تا در سایه: فرار مالیاتی و بیمه و: کارگران ازبین رفته در حوادث  کار و : سوانح ساختمانی، به زنبارگی و می خوارگی خود برسند.

   روستا ها تخریب و به ویرانه تبدیل شدند، تا هجوم به شهرها بازار مصرف بزرگی: برای محصولات کارخانجات سرمایه داران ایجاد کند، و بشر فقط با میزان مصرف کالاهای: سرمایه داران ارزیابی شود. و بالاخره انسانها را به جان هم انداختند، تا سلاح های ساخت کار خانه سازی انان، دچار افت قیمت و یا کاهش فروش نشود! و انها به سودهای نجومی خود برسند. و این است که قرن نوزده و بیست، یک زمین سوخته به وسعت همه: کره خاکی تحویل قرن بیست و یکم داد.

  اما ایران اسلامی تصمیم گرفت که: این جهان را بسازد. انقلاب اسلامی ایران اخلاق و انسانیت را دوباره احیا کرد، و همه جهان را به عدالت و نوعدوستی فراخواند. سیاست های زیست محیطی را برمبنای: توسعه پایدار و حفظ حقوق آیندگان پایه ریزی نمود. و همانطور که دیدیم در اولین گام: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، صادرات نفت خود را از 6میلیون بشکه در روز، به 2میلیون تقلیل داد تا برای آیندگان هم باقی بماند.

  در بدترین شرایط جنگی در دوران دفاع مقدس، 8میلیون آواره از کشورهای همسایه را در خود جای داد، بطوریکه اکنون بیشتر مسئولین این کشورها از: همان مهمانان مهاجر می باشند. در بدترین شرایط تحریم، از کمک به مظلومان جهان، برای احقاق حق خودشان، بدون چشم داشت به منابع یا درامد های انها، انجام وظیفه نمود و اکنون، در دوران پس از برجام، می رود تا اقتصاد به هم ریخته: اروپا و امریکا را نیز سازماندهی کند .  گرچه دولت های امریکا و اروپا، خودشان دشمنی کردند و با حمایت از امپریالیزم و صهیونیسم و ارتجاع عرب، مانند آل سعود بدترین تحریم ها را برعلیه ایران اعمال کردند، بطوریکه آل سعود هزینه تمام لشکر کشی ها: بر علیه ایران و اعزام تروریست ها را می پرداخت. ولی مرام جمهوری اسلامی، مرام حضرت علی است که: قاتل خود را هم شکنجه نمی دهد. و حمهوری اسلامی مایل نیست که: تقاص ستمکاری دولت های امریکا و اروپا را، مردم خوب و فهیم انجا پس بدهند.


yeni əsr başlayır!

新世纪开始了!今天,雄伟的涨势伊朗人民在国内和国外的是:总统在集会上,几个世纪以来新的和创新的办法演讲:世界开始。虽然16年新世纪和新千年的开始,但在15年的世界:扔掉你的记忆罪,战争和杀戮广阔,在过去的两个世纪,就像活的动物蜕皮是但是今天,感谢上帝的一切与伊朗人民的新方法成功地结束,交互面对这个世界。而在过去的两个世纪,帝国主义和犹太复国主义和阿拉伯反应管理,人事不仅为她高兴,同时也对破坏的性质。环境污染,如:人类感染,历史意识是玷污。许多资本主义财富和财富和崇拜者的派头,受到挑战的世界。他们定义世界必须牺牲谁知道他们所选择的人少,可以。石油和不可再生的化石燃料,以抽出地球的残暴和野蛮,最便宜的部分被出售。使后人再乞讨。铜,钢,黄金和铀矿进行大规模杀戮和暴力的,富丽人的牺牲:几个踌躇满志的生活有一个组合宫和宫曾经是伟大的。森林和草地都:刀,斧头,电锯沉积,并变成荒芜的沙漠,有一些木材等林产品的贸易,对于意外获得财富,还是在陆地上肥沃,塔楼和别墅建了一些土木工程师!建筑或建筑,数自己的钱:跨会计和审计办公室的宽度,并为由,没有正确的阴影平衡:偷税漏税和保险的工人和在事故中损失:意外建设,不忠和他们的乳房。村庄被摧毁,废墟,赶往城市的巨大的消费市场资本主义的工厂制造产品,产品只用于人类消费:投资者评估。最后,人们开始互相战斗,工作建设自己的武器,还是在销售价格的下降不落!他们到达他们的天文数字的利润。这是十九世纪和二十世纪,所有的焦土区:地球交付二十一世纪。但是,伊朗伊斯兰决定,建立了这个世界。伊朗伊斯兰革命复兴道德和人性,世界上所有的正义和利他主义叫。在环保政策的基础:可持续发展和权利的保护奠定了后世。正如我们在第一步中看到:伊斯兰革命后,从每天600万桶,其石油出口减少200万留存后世。在一个神圣的战争最激烈的战斗,来自邻国的800万难民是在它的地方,所以说现在这些国家的当局:客人是移民。在最坏的情况制裁,以帮助世界被压迫人民,为了正义为了自己,没有资源或为己任的收入和现在,在Brjam过后,那张经济是一个烂摊子:欧美以及组织。尽管美国和欧洲政府的支持帝国主义和犹太复国主义和他们的敌意和阿拉伯国家的反应,如Al-沙特实行对伊朗的制裁最严重的,因为沙特的众议院竞选费用:根据伊朗和恐怖分子发送付款。但是伊斯兰共和国的意识形态,伊玛目阿里Maram是他的杀手锏不是折磨。和IRI不喜欢:他们的好和智能后,在美国和欧洲豪强支付政府,那里的人。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی