از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

همه شما دعوت هستید

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

فردا در روز خدا، همه به خیابان ها بیایید و: این عرصه شهری و روستایی را، از انحصار ماشین و اسارت خودروها نجات دهید! زیرا نزدیک دو قرن است که ماشینیزم، برجهان حکم فرمایی می کند و انسان، قربانی صنعت و کارخانه شده است. و این دستگاههای دست ساخت بشری، به قدری قوی و قدرتمند شده اند که: انسان را در اسارات خود گرفتند و: دیگر نفس راحتی برای او باقی نگذاشتند. طبیعت بیجان را تخریب کردند و: اسکلت های اهنی در آن ساختند، آب های زلال را نوشیدند و فاضلاب های سمی به بشر تحویل دادند، هوای کوهستان و دشت را بلعیدند  و: سرب و کربن کشنده بجای آن از خود دفع کردند!

    شاید اولین اعتراض نمادین انسان به این اسارت، توسط کمدین معروف در فیلم مشهور خود: بنام عصر جدید است که ماشین کارخانه ها، چنان باسرعت می چرخد که: حتی کارگر هم لای آن گیر کند، آن را به محصول تبدیل می کند! واین نه افسانه است و نه مخصوص زمان ما. در زمان برده داری هم چنین بوده است! اهمیت ابزار انقدر بوده که حتی اگر، کارگران کم کار می کردند یا خسته می شدند، در لابلای آن ابزار دفن می شدند. دیوار چین و اهرام ثلاثه گویای این رنج تاریخی است، که دکتر شریعتی بخوبی ان را در کتاب: <آری این چنین بود برادر> توضیح می دهد.

  اما قرن نوزدهم و بیستم از آن جهت برجسته است که: برای این برتری ابزار نسبت به انسان، تئوری ساخت و مکتب ارائه نمود، و ان را کاملا شرعی و قانونی و پاستوریزه خواند!  اصالت ابزار و ابزار گرایی کار را به جایی رسانده بود که: تاریخ را کلا تحویل گرفته بود، براساس این نظریه هرگاه ابزار دست انسان، تغییر می کرد تاریخ نیز دچار تحول می شد! برده داری برای زمانی بود که، انسان از انسان دیگری بعنوان ابزار استفاده می کرد. با کشف اینکه میتوان از انسان دیگری، بعنوان ابزار استفاده کرد، دوران کمون اولیه به دوران برده داری تبدیل شد! و  همینکه خیش و گاو آهن اختراع شد، دوران کشاورزی  و فئودالیزم آغاز شد و: با اختراع ماشین بخار دوران صنعتی، یا سرمایه داری بوجود امد!

 اما اعتراض اصلی به این نظرات را، اسلام و پیامبران داشتند، براساس نظرات اسلامی، ابزار وسیله است نه هدف. بنابراین هرجا بعنوان هدف برگزیده شده، انسان به خطا رفته است. چه زمانی که به علت علاقه به ابزار چوبی، از انها بت درست می کردند و می پرستیدند، و چه اکنون که تکنولوژی ساخته، و خود را در برابر ان قربانی می کنند. تکنوکرات ها در زمان ما، همان بت پرستان دیروز هستند، زیرا که تمام هستی ما را از هوا و آب، خاک و آتش در اختیار تکنولوژی قرار می دهند، تا آن ها را نابود کند.

  برای همین، امام خمینی در 22 بهمن فرمود که: این روز، روز رهایی از طاغوت و شیطان است .و ان را یوم الله، یعنی روز خدا نامگذاری کرد. زیرا درچنین روزی، جنود رحمانی برعلیه جنود شیطانی به پیروزی رسیدند. روزی بود که خون بر شمشیر و: مشت بر سندان و گل بر گلوله پیروز شد. زیرا ابزار گرایان تا آن موقع می گفتند: با امریکا و مزدور داخلی او شاه نمی شود مبارزه کرد، چون انها تا دندان مسلح هستند و: مبارزه با انها مانند مشت بر سندان کوفتن است، که فقط مشت به درد می اید و یا می گفتند: جلوی گلوله ها رفتن خطا است! اما مکتب امام خمینی، مکتب ابزار گرایان و بت پرستان تکنوکرات را، شکست داد و روزی تاریخی را برای جهانیان به یادگار گذاشت.

امروز وظیفه همه مردم دنیا، یعنی همه 7 میلیارد نفر در شهر و روستا ، دور و نزدیک سیاه و سفید، زرد پوست و سرخپوست است تا برعلیه: ابزار و تکنولوژی و حاکمیت: یقه سفید ها و تکنوکرات ها قیام کنند! این قیام شما ثابت خواهد کرد که: گلوله،  تانک و ناو و تفنگدار همه به تاریخ پیوسته اند، و مردان و زنانی به دنیا امده اند که: همچون فولاد در مقابل همه انها می ایستند.   البته در قصه های سامورایی ها یا: بودایی ها هم همین ها هست، آن ها با اینکه شاید دین غیر توحیدی باشند، ولی با تهذیب نفس و ریاضت خود، به جایی می رسند که تیغ شمشیر و: صفحه میخ و شیشه بریده، بر بدن انها موثر نیست. ولی فرق انها این است که فقط در لحظاتی چند، با مقدمه  و موخره این کار را می کنند. اما دین اسلام و ایمان قرانی از مردم، برای همیشه در مقابل: ابزار سلطه محافظت می کند.

You're all invited

你所有被邀请
明天是上帝的日子,让我们都走上街头,城市和农村地区,垄断的汽车和汽车囚禁保存!近两个世纪Mashynyzm,并在世界各地已经统治了人类工业和工厂的牺牲品。和人类发展的设备,因此强而有力的人在他们被掳其他救济他。静物破坏:铁建结构在里面,喝了清澈的水和人粪尿变成有毒,空气和吞噬漫山遍野:铅和致命的碳,而不是排斥!
    
也许第一个人在他著名的电影拍摄一个象征性的抗议,由喜剧演员:新时代的汽车制造厂,旋转如此之快,甚至工人粘在一起通过它的名字,它使得产品!这不是童话,而不是为我们的时间。奴隶制在当时也!工具的重要性,因此,即使工人工作少跌累了,在一片工具被埋。中国的长城,并告诉历史的痛苦,医生Shariati以及书中的金字塔:<是的,这是弟弟“说。
  
但它是显著的十九世纪和二十世纪:人类仪器的优势,学校提出了一个理论,这是完全合法的巴氏杀菌阅读!面向独创性文书它必须某处已收到共日期,根据该理论,当一个人的手工具,改变日期也被改变!奴隶制是当被用作工具另一个人的人的时候。随着另一个人的发现可以,作为一种工具,奴隶制的时代成为了第一个直辖市!并尽快犁犁的发明农业和封建时代的开始:在工业时代的蒸汽机的发明,或者资本主义来了!
 
但主要的反对这些想法,伊斯兰教和先知了,按照伊斯兰教的观点,是一种工具,而不是目的。那么,被选定为目标的人是错误的。什么兴趣,当由于木制工具,他们崇拜的偶像是真实的,什么是由该技术,和自我牺牲反对。技术官僚在我们这个时代,异教徒昨天,因为我们没有任何的空气和水,土和火的是一天的技术,消灭他们。
  
出于这个原因,霍梅尼2月22日表示,日神,从罪恶和魔鬼。解放的一天,它,上帝的日子命名。因为这样的日子,主机拉赫马尼战胜邪恶的主机。那是血余剑与拳头放在铁砧上了一天攻入制胜一球。与刀具有关的,及时的,因为它说,国王是不是与美国和他的雇佣兵国内打,因为他们是武装到了牙齿:他们争取像上砧,这是拳头粉碎只是拳头伤害你或者说:子弹出问题!但霍梅尼上学,放学工具拜偶像志同道合的技术官僚,失败和遗迹是世界上一个历史性的日子。
今天,世界上所有的人的责任,所有7个十亿人在城市和农村地区,远及近黑色,黄色和红色的皮肤对抗:工具,技术和治理:白领和技术官僚起来!起义将证明你:子弹,坦克,军舰和海军陆战队过去的一切,以及男女出生,他们都站在像对钢。当然,武士或故事:佛教是相同的信息,这虽然它可以是非一神教,但具有自净化和自禁欲,到达那里的刀片和屏幕切钉子和玻璃,身体它们不是有效的。但不同的是,在短短的几分钟,引进和后记做到这一点。但伊斯兰教和从人古兰经,并为所有对面的信念:统治的工具保护。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی