از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

آینده روشن برای دکتر ظریف!

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

با توجه به تحصیلات و سوابق و: تجربیات دکتر ظریف و همچنین، تعاملات اخیر ایشان با سران کشورهای مهم جهان، تنها گزینه ای که برای شغل آینده ایشان باقی می ماند: این است که رئیس سازمان ملل متحد شود. البته برخی ها گمانه زنی هایی برای: کاندیداتوری در ریاست جمهوری آینده، برای ایشان دارند ولی بر اساس میل باطنی ایشان به مسائل جهانی، این گمانه زنی صحیح نمی تواند باشد.

حتی خود ایشان یکبار به مطایبه فرمودند: جناب آقای دکتر علی جنتی همه فن حریف هستند، و در هر وزارتخانه ای می رفتند، سابقه کاری و تجربه درخشان در آن داشتند. فرماندار بودن ، سفیر بودن ایشان و حتی تحصیلات حوزوی و: سابقه مبارزاتی ایشان در قبل از انقلاب اسلامی، و داشتن پدری فاضل و دانشمند، همه از حسن های ایشان است! ولی بنده فقط روابط بین الملل خوانده ام، و تجربه هم فقط در زمینه مسائل بین المللی است.

  ایشان در رابطه با سیستم ها و روش های: عملکردی سازمان های بین المللی هم، نظریه روشنی دارد که براساس بینش ظلم ستیزی در اسلام بنا شده، و هیچ نوع رابطه ظالمانه را در روابط بین المللی نمی پذیرد. و این امر برخلاف رویه معمول تمام روسا و: دبیران کل سازمان ملل در این هفتاد سال بوده است . زیرا روند معمول حق وتو در سازمان ملل، لایه اصلی برای ایجاد ظلم است. یعنی همه 219کشور جهان به اندازه یک کشور مثل آمریکا رای ندارند، و یک رای! بزرگتر از همه رای ها می باشد.

لایه دوم ظلم کردن در سازمان ملل، وجود اعضا دائمی و محدود و مشخص یعنی شش کشور می باشد، که نشان می دهد سازمان ملل نخواسته و یا نمی خواهد: از رای مساوی برای همه کشورها استفاده کند. زیرا اصل اول دموکراسی رای مساوی برای: همه اعضا رای دهنده است. و الا استبداد گذشته براساس همین حق وتو ها بود، آن موقع بجای حق وتو می گفتند فرمان پادشاه! ولی تغییر لغت بدون تغییر ماهیت، نمی تواند مفید فایده باشد. یعنی همانطور که یک سلطان ظالم می گفت: فرمان من از همه فرمان ها و: دستور العمل ها بالاتر است، اکنون نیز اعضای شورای امنیت چنین کاری می کنند.

   در سازمان ملل تفکیک قوا که اصل دوم دموکراسی است، رعایت نمی شود یعنی شورای امنیت، نه کاری به مجمع عمومی سازمان ملل دارد، و نه به ناظرین آن! خودش هم قاضی است و هم مجری و هم قانون گذار. و لذا می بینیم در دوران تبلیغ دموکراسی، اصلی ترین سازمان جهانی فاسد بوده و: ضد دموکراسی عمل می کند.

    تنها کسی می تواند این نظم را به هم بزند، که اعتقاد به دموکراسی و رای مساوی و تفکیک قوا داشته باشد. و این کسی نیست جز انکه از خدا بترسد و: از دیگران ترسی نداشته باشد. نه تنها ترس نداشته باشد حتی باید طمع هم نداشته باشد. زیرا بزرگترین شرکت های سود آور،  در دوران حاکمیت سازمان ملل، قاچاقچیان مواد مخدر و فروشندگان سلاح های کشتار جمعی، تاجر زنان و دختران و سپس بازرگانانی هستند که اعضای بدن انسان را، از خون انسان تا کلیه و قلب و چشم قاچاق می کنند.

 وهمه اینها زیر نظر سازمان ملل، و درکنار فعالیت بظاهر نیکوکارانه یونیسف انجام می شد! یونیسف مانند تمام سازمان های زیر مجموعه سازمان ملل، تبدیل به عروسک های خیمه شب بازی شده بودند! سازمان جهانی مبارزه با مواد مخدر را، کسانی اداره می کردند که سود های سرشاری از: قاچاق مواد مخدر سهم آنها بودهاست. در یونسکو فقط جاهای تاریخی و قیمتی شناسایی می شد، و آمار آن به گروههای مثل داعش و طالبان داده می شد، تا آنجا را تخریب و به غارت ببرند. این امر حتی از روز اول تاسیس سازمان ملل، وجود داشت که در ان زمان بیشتر گروههای صهیونیست و: آل سعود این کار را می کردند.

ظاهرا هدف ان ها تاریخ سازی برای خودشان بود، و برای اینکار به یونسکو ماموریت می دادند تا: آثار تاریخی را شناسایی و روش انتقال آن را بررسی کند، و بعد ناگهان کتیبه داریوش و کورش سر از آمریکا، و یا موزه های اروپا در می آورد. یعنی اگر با مذاکره و فریب می توانستند آن را، مثلا به امانت می گرفتند! واگر نمی شد آنها را با چمدان های سیاسی یا: هواپیماهای نظامی قاچاق می کردند.

رای گیری هم در سازمان ملل، از همان ابتدا براساس گروه فشار بود. بطوریکه ایران و دکتر قاسم غنی ، مهمترین عامل ایجاد سازمان ملل بود، شعر سعدی را بر تارک آن نوشت و: برای دلار آمریکا کلمه توکلت علی الله را حک کرد. ولی در طول این هفتاد سال، یکبار نگذاشتند که از سهم و موقعیت خود برای: ریاست سازمان استفاده کند و یا حتی: عضو ناظر شورای امنیت شود.


ینده روشن برای دکتر ظریف

光明的未来医生穆罕默德·贾瓦德扎里夫!
在教育方面的记录:医生的经验和优雅也,他最近与世界主要领导人,这仍然是他未来的职业生涯的唯一选择合作:联合国的头。一些炒作:在未来的总统候选人,但他们根据自己的倾向全球性问题,这种猜测可能是不正确的。
即使是幽默,他曾经说过:医生先生阿里Jannati多才多艺,去在每一个部,工作经验和经历的辉煌吧。省长,他们的大使,甚至学者和伊斯兰革命之前,他们的活动的历史,和父亲,学者和科学家,他们所有的信仰都是!但我刚才读国际关系和经验,在国际事务中。
  
他们相关的系统和方法:功能性的国际组织,这是基于伊斯兰教的洞察力压迫,不接受任何形式的不公正国际关系的明确原则。与此形成鲜明对比的是通常的全体董事和联合国秘书长在七十年。作为联合国常用的否决权,原始图层创建压迫。这意味着,所有219个国家,如美国一个国家的大小不投票,以及投票!大于所有的选票都。
压迫联合国的第二层,常任理事国和六个国家是有限的,具体的,这表明联合国不愿意或不会是平等的投票所有国家。因为民主的首要原则,平等的投票权:议员投票表决。否则,否决权是基于过去的暴政,那不是一票否决,说王!但这个词变化不改变,可以是有益的。即作为一个暴君会说我的所有命令和配方的命令上面,现在也安理会成员这样做。
   
民主的第二个原则是联合国三权分立,违反了安理会,大会不能正常工作,而不是监视它!她是一名法官和行政和立法。因此,我们在促进民主,主要国际组织腐败和反民主的行为。
    
唯一一个谁可以打破这种秩序,这种信念在民主和三权分立,并享有平等的投票权。而且,没有人,除了上帝和害怕别人的,不要害怕。不但不害怕,甚至不应该太贪婪。因为最赚钱的公司联合国细则,贩毒和大规模杀伤性武器销售的时期,商人商人是妇女和女童,与人体的话成员,人的血液对肾脏,心脏和眼睛走私。
 
而这一切都是在联合国的主持下,并与联合国儿童基金会慈善工作显然做了!联合国儿童基金会像在联合国各组织已经成为本场比赛的傀儡!世界组织禁毒,谁跑贩毒的巨额利润是他们的贡献。教科文组织是唯一的历史古迹和宝石鉴定,并打它像塔利班伊斯兰国集团被赋予,只要破坏和抢劫他们。联合国成立以来,甚至从第一天开始,但在当时更与犹太复国主义组:沙特人在做什么。
明显是为了使自己的历史,这样做在联合国教科文组织的使命是:识别和转让的方法来验证它的古迹和大流士和居鲁士的铭文。然后美国的头,欧洲在5月博物馆带上。这意味着,如果谈判和欺骗被允许,例如,借了!如果不是与政治包袱:军用飞机被拐卖。
投票在联合国,从一开始是基于压力团体。由于伊朗和卡西姆丰富的医生,在联合国的事业,加冕诗人萨迪写道:美元美神的名,他的话被雕刻依赖。但是,在这七十岁,没有时间分享你的位置:该组织的主席或理事会甚至一员。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی