از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

چرا بازار سهام اعراب سقوط می کند؟

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدتی است که بازار بورس اوراق بهادار: قطر  و امارات حال خوشی ندارند و به تبع از: بازار بورس عربستان در حال سقوط هستند. البته دلیل عمده آن رقابت با اقتصاد ایران بوده، که اکنون در واپسین نفس های خود میدان را واگذار می کنند. زیرا تحریم ایران باعث رونق بازار دبی و جده شده بود. یعنی ایران از آمریکا یا کشورهایی اروپایی و: حتی آسیایی اجازه خرید کالا نداشت، ولی میتوانست از این کشورها جنس وارد کند! حتی اگر این کالاها همان کالاهای تحریم شده بود. و این امر سود کلانی را به: اعراب حاشیه جنوبی خلیح فارس می رساند.

  هرچند که امروزه ثابت شده تحریم ایران، کار همین ها بود تا به آن سود های کلان برسند. ولی در گذشته بسیاری از ایرانیان فکر می کردند این: یک امر تصادفی است و اعراب قصد سرکیسه کردن ایرانیان را ندارند. بسیاری هم این را یک بخشش یا مساعدت: همسایه های جنوبی عنوان می کردند و می گفتند: باز خوب است در شرایط سخت تحریم، بازار این شبه جزیره بر روی ایرانیان باز است! از آن بالاتر خیلی ها آن را مقدس هم میدانستند، مخصوصا کسانی که به مکه و مدینه می رفتند، به قصد قربت! به بازار های ابوسفیان و معاویه این شهر ها هم سر می زدند، و تا جاییکه می توانستند کالا خریداری می کردند، و سه برابر تعرفه گمرک هم درخواست معافیت داشتند، و به امید قبولی زیارت خانه خدا، آن ها را به افراد فامیل خود هدیه می دادند، و یا وجه ناقابلی هم بعنوان هدیه می گرفتند.

 در میان بیماران هم تبلیغات وسیعی شده بود که: هرنوع داروی مجاز یا غیر مجاز مخصوصا: داروهای تقویت قوای جنسی ! را از جده تهیه نمایند، زیرا هم بعنوان قضای الهی محسوب می شود! و هم اینکه تحریم ها به انجا راه ندارد.

اما امروزه معلوم شده، گنده لات دنیا یعنی آمریکا، بدون مجوز قلدری مثل آل سعود، حتی آب هم نمی خورده است. و همیشه برای دلار های نفتی ان مانند سگ دربان، زوزه می کشیدو عو عو می کرده است.

خوشبختانه سیاست امام خمینی ره ، طوری طراحی شده بود که هیچوقت ایرانیان، خود را با این افراد مقایسه نکنند، و آل سعود را در حد یک سوسک هم ندانند! بلکه امام خمینی دشمن اصلی را آمریکا معرفی کرد، تا ایران قد بکشد و خود را هم قد و بالاتر از: گنده لات ها قرار دهد.  و این است که حالا نتیجه شیرین: این سیاست را می بینیم. وقتی گنده لات را زمین زدیم دیگر بابا شمل و: عنتر بازان هم حساب کار خود را می کنند.

  برای همین است که از دستگیری تفنگداران آمریکایی، بیش از همه ال سعود نگران است! زیرا می بیند دیگر حنایش رنگی ندارد، و گردن کلفت دیگری ندارد که به سوی ایران کیش کند.

بدبختی دشمنان این است که با بی اعتنایی: ایران و امریکا روبه رو می شوند. و دلار های نفتی آنان، دیگر نفس نمی کشد و: اینهمه دلارهای پرداخت شده هم به فراموشی دچار می شود. الان اعراب متوجه می شوند که هرچه دلار به آمریکا داده اند، باد هوا شده ولی ایران هرچه داده، در حال پس گرفتن است.  فقط یک پرونده ایران که در حال مختومه شدن است، 107میلیارد دلار می ارزد، یعنی بعد از مختومه شدن آمریکا این مبلغ را به ایران پرداخت می کند!

اگر دارایی های بلوکه شده ایران، برگشت شود حتی بدون محاسبه سود این سی ونه سال، چنان مبلغی می شود که هیچ آل سعودی، به پای ان نمی رسد. از هنگامی که ایرانی ها این را فهمیده اند، دیگر در کشورهای شورای خلیج فارس سرمایه گذاری نمی کنند، و تمام پروژه های آن ها تعطیل شده! و شهر مرجان و پیشروی در دریا و: ساخت شهر های داخل دریا همه از بین رفته است. حالا هم بازار های پولی و مالی آن ها در حال از بین رفتن است.  و همه اینها آه دختران مسلمان و ایرانی است که: به بهانه های مختلف در خلیج فارس جنوبی، گرفتار شیوخ می شدند.


Ərəb birja niyə düşür?

为什么阿拉伯股市下跌呢?
而股市:卡塔尔和阿联酋并不好,因此沙特股市正在下降。但是,这主要是由于随着经济,这是现在在其最后一口气竞争离开现场。对于伊朗的制裁提振市场是迪拜和吉达。伊朗比美国或欧洲,甚至亚洲购买的商品存在,但无法从这些国家取得了自营!即使这些商品都是同样的货被抵制。这是一个巨大的好处阿拉伯人带来了波斯湾的南部边缘。
  
它已被证明对伊朗的制裁,这是工作,是巨大的利润。但在过去的许多伊朗人认为这是个巧合,阿拉伯人和伊朗人不会开刀。许多人认为这是一个礼物或帮助:像他们说的南部邻国,是强加给朝鲜半岛,伊朗市场上是开放的苛刻条件再好!许多上述的它被认为是神圣的,尤其是那些谁去麦加和麦地那,寻求神的快感!阿布·苏夫扬和穆阿维耶市场也创下了城,在某种程度上,该产品可以购买,并且三次免关税,他们希望通过宗教礼仪,礼物给他们的亲属人,或者是两者的礼物,以此渺小。
 
该患者也有广泛宣传的任何授权或未经授权的药物,尤其是药物性能量!从吉达提供,因为它是作为神圣的!而且,制裁不存在。
但现在事实证明,Big Lots的世界上美国,无证欺凌像沙特,甚至没有水,是吃。而一向对石油美元,如礼宾狗,嚎叫,不得不因素因素。
幸运的是,霍梅尼的政策,伊朗的目的是做什么,不要与人比较,和沙特的房子也知道作为一个蟑螂!但是,美国的主要霍梅尼,伊朗的敌人,拉你的高度,其大手以上的高度。而铅甜蜜:这个政策,我们看到的。当我们走下阿里巴巴和Big Lots的:庞戈球员来算他们的工作。
  
这就是为什么美国的海军陆战队员抓获,大多数人沙特关注!由于他凤仙花色的认为没有其他的,也没有人欺负到伊朗的基什。
苦难被忽略,伊朗和美国都面临着敌人。而他们的石油美元,已经没有了呼吸和:这么多的美元已经支付给遗忘。阿拉伯人现在认识到,美国有美元,但数据的空气,就是抓。只用一种情况是伊朗,它是封闭的,是价值$ 107十亿,即仅次于美国的倒闭支付这笔款项伊朗!
如果伊朗冻结资产,即使没有39年利润的商品,以至于任何沙特人,而不是用它。由于伊朗人明白这一点,其他波斯湾国家不投资委员会和所有项目都关闭!市珊瑚和海平面:建造一座城海都消失了。现在的货币和金融市场正在减少。和所有穆斯林女孩和伊朗:南方借口波斯湾酋长被抓获。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی