ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

منشا شایعات چند وجهی.

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

     شایعات به خبرهای بدون منبع می گویند و: هدف آن بالاترین استفاده با کمترین هزینه است. لذا هر جا خبری منتشر شد که منبع مشخصی نداشت و: کسی مسئولیت ان را قبول نکرد، این شایعه است و باید دنبال منشا ان گشت و پیدا کرد، و ان را از بین برد .اکثر این شایعات تک منظوره یا تک بعدی هستند، مثلا می خواهند ثابت کنند فلان حادثه، ارزشی نداشته و یا دروغ بوده است. ولی برخی از ان ها چند منظوره است یعنی: در وجوه مختلف موضوع کار کرده، و بدون توجه به متضاد بودن آن ها با یکدیگر، ان را مطرح می نمایند: مثلا مدتی ما می شنیدیم که می گفتند: مصدق در باری و از بازماندگان مصدق السلطنه بود. و اصلا پذیرفتن نخست وزیری از سوی او، یعنی تایید سلطنت حساب می شد!

اما بعد شنیدیم که عده ای او را امریکایی میدانستند، و مسئول انحراف مبارزه مردم با انگلیس بود، بالاخره عده ای هم می گفتند: او توده ای و انگلیسی بود و.. خلاصه همه جوره می گفتند، تا هرکس به هر دلیلی که فکر می کرد با او دشمن شود. در مورد امام خمینی هم همینطور بود، ابتدا شاه در کتاب ماموریت برای وطنم، ایشان را هندی خواند بعدا ارتجاع سیاه نامید، و بالاخره در مقاله معروف بنام احمد رشیدی مطلق، همه اینها را یکجا نثار امام خمینی کرد. و هنوز هم معلوم نیست این احمد رشیدی مطلق، خود شاه بود یا یکی از وزرا و یا از اهالی ساواک!

    شاید از روزی که بنده به موسسه اطلاعات رفتم، و با مجلات مختلف ان در سال های دهه 40و پنجاه همکاری کردم، همیشه با این شایعه ها روبرو بودم. بسیاری از ان ها را می شناختم واهمیت نمی دادم، ولی این شایعات چند وجهی مرا بسیار آزار می داد. زیرا می دیدم با شناخت کامل از نهضت مردم، همه چیز را به هر طریقی که میتوانست زیر سوال می برد. مثلا گروگانگیری دانشجویان را ابتدا به توده ای ها، بعدا به چریک های فدایی خلق نسبت می دادند. حتی گاهی آن را بدون اراده و خواست دانشجویان، یا یک حرکت احساسی و اشتباه و حتی: خواسته آمریکا می دانستند. اصل انقلاب و 22بهمن را هم زیر سوال می بردند . گاهی می گفتند انقلاب اسلامی خواسته کارتر بود! فضای سیاسی ایران را باز کرد تا این انقلاب اتفاق بیافتد! برای کسانی که هوادار آمریکایی ها بودند، می گفتند این انقلاب مال توده ای ها بود! وبرای هواداران توده ای می گفتند انقلاب اسلامی، یک حرکت اپورتونیستی یعنی بالاترین: فحش به مائو حساب می شد.

     هرجور حساب می کردم که این شایعات چند وجهی، از کجا است و با چه هدفی پخش می شود، آن را پیدا نمی کردم، زیرا به حساب خودم می گفتم: اگر بگویند انقلاب ایران آمریکایی است، غرب زده ها خوشحال می شوند، و اگر بگویند انقلاب ایران کمونیستی بود، توده ای ها خوشحال می شوند ولی اینکه همه را به هم می دوزند، چه کسی خوشحال و چه کسی ناراحت خواهد شد؟ تا اینکه در قضیه  تفنگداران امریکایی این مسئله روشن شد! همه اینها زیر سر آل سعود بود. الان در حالیکه اکثر خبرگزاری های غربی، عکس این سربازان را پخش می کردند، و با تعجب از ان یاد می کردند و یا: نقل قول فرماندهان سپاه ایران را پخش می کردند، رسانه های عربی وابسته به آل سعود همه چیز گفتند!

حتی یکی از این رسانه ها گفته که: گروگانگیری اخیر با هماهنگی اوباما بوده است، زیرا اوباما شیعه است و می خواهد ایران را برعلیه اعراب بشوراند. http://www.farsnews.com/13941025000861

از اینجا معلوم می شود: ما در آستین خود مار پرورش می دادیم، و تمام شایعات چند منظوره و: چند بعدی از سوی آل سعود که، دوست خود حساب می کردیم بود. و این، تئوری ما را در ایرانی بودن و یهودی بودن آل سعود اثبات می کند. زیرا براساس تحقیقات انجام شده، آل سعود از یهودیان تبریز بودند که: بوسیله شیخ صفی از تبریز رانده شدند، و هنوز هم در تبریز، یهودی یا بگفته خودشان جهود وجود ندارد. مرداک یا مرداخ نامی از این افراد، به بصره فرار می کند و در انجا با تغییر ظاهری دین خود به اسلام، به کویت رفته و لشکری فراهم می کند، و بعد با محمد بن عبدالوهاب و پیروان او، دست بیکی شده به مکه حمله می کنند. بالاخره مکه را باهدف نابودی تمام آثار: شیعه و شیخ صفی تصرف می نمایند.


منشا شایعات چند وجهی

传闻多面源。
     
新闻和谣言没有源说:这是最高到最低的成本。所以每当有消息称,一个特定的源和别人不承担责任,这是传闻回头看,发现它的起源,它毁或一维的单用途大多数这些传言是,例如,要证明这样的事件,不重视还是假的。但是,他们中的一些是多功能,即:工作的各个方面,并没有考虑到其与对方发生冲突,所以建议:比如,当我们听到他们说:在一次认证,剩下的认证是摄政王。而他是否接受总理的统治被认为是确认!
但后来我们听说,美国人民认识他,和偏差与英国人民的战斗后,一些人说他是巨大的和英语。总之,一切对被说给任何人,你认为什么原因他是敌人。霍梅尼也是第一个任务是在他的家乡之王,他唱印地文黑色反应后述,最后是著名的论文名为艾哈迈德·拉希迪,绝对的,一下子给了霍梅尼。而且还不知道绝对艾哈迈德·拉希迪,是国王本人或部长或SAVAK之一!
    
也许当我去信息研究所和杂志在40年代末和工作五十天,我总是碰到这样的谣言。他们中许多人不知道的重要性,但这些传闻困扰我的是多方面的。只见它在充分了解运动的人,一切都破坏了任何他可能。例如,学生的第一次大规模绑架,后来归于游击队Fadaee。有时,没有学生,或混乱的感觉,甚至意志:美国想知道。 2月22日的革命也被质疑。卡特说,伊斯兰革命有时问!政治空间开辟了这场革命发生!对于那些谁是亲美的,说革命是质量你的!而对于大规模的支持者说,伊斯兰革命,机会主义者将最高:发誓毛泽东的账户。
     
我不论如何解释,这些传言是多方面的,从哪里和什么目的播放,它不是,因为帐户告诉自己:如果他们说的美国革命,西有快乐,如果他们共产主义革命,人民群众是高兴,但所有一起迎面而来,谁是幸福的,谁都会不高兴?直到它变得清晰在美国海军陆战队的情况下!所有这一切都是在阿尔 - 萨乌德。现在,虽然大多数西方新闻机构,广播的士兵形象,并惊讶地学习或引用散布伊朗革命卫队指挥官,涉及到人,沙特阿拉伯媒体说的一切!
甚至有媒体的人说,最近人质与奥巴马的协调,因为奥巴马希望伊朗的什叶派和煽动对阿拉伯人。
从这里,它是:我们开发的蛇在她的袖子,和所有的传言多功能,多维度比沙特的家,他的朋友已经被考虑。而这一点,我们在伊朗和沙特的理论证明犹太。因为根据研究,沙特是大不里士的犹太人被大不里士的谢赫·萨菲驱动的,并且仍然在大不里士,犹太人还是非犹太人根据自己的。逃离巴士拉,其中化妆品改变自己的信仰伊斯兰教的人默多克或Mrdakh名,和科威特军队提供,后来穆罕默德·本·阿卜杜勒瓦哈比和他的追随者,其后手攻击麦加有。最后麦加旨在摧毁的什叶派和谢赫·萨菲他们身上的所有痕迹。


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی