از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تعمیق رادیکالیزم در آمریکا.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

با اجرای برجام، رادیکالیزم در آمریکا تعمیق خواهد شد و: مردم نفس راحت تری خواهند کشید ، اعتراض آن ها بیشتر شنیده می شود. در واقع حکومت لیبرال فاشیستی امروز آمریکا، همان شرایط زمان گورباچف را دارد که: به فروپاشی نزدیک است و با اجرای برجام، مردم فرصت خواهند داشت با: ایران آشنایی بیشتری پیدا کنند. و هیمنه آمریکا بار دیگر در برابر جهانیان فرو خواهد ریخت. البته یکبار در سال 1358 با گروگانگیری لانه جاسوسی این کار انجام شد، ولی آل سعود و صهیونیست ها، زیر دامن او را گرفتند، و با کمک های مالی و خرید های: کلان تسلیحاتی نگذاشتند تا سقوط کند.

   حتی آن ها با ایجاد جنگ تحمیلی، خواستند هیمنه او را باز گردانند. مزدوران آن ها هم  در داخل ایران هم، گروهی هستند که نمی خواهند قبول کنند که: ابرقدرتی آمریکا به تاریخ پیوسته است. ویا حداقل اینطور تبلیغ می کنند. اما این بار در حادثه دستگیری تفنگداران آن ها در خلیج فارس، دیگر آل سعود و یا صهیونیست ها، خودشان به اندازه کافی گرفتاری داشتند، که نتوانند کاری بکنند. دیدیم که جان کری بلافاصله بعد از این حادثه، به گفته عجیب خود روی آورد که: آل سعود را حمایت می کند. وی گفت که ارتباط آمریکا با عربستان بسیار قوی و محکم است! این اظهارات نشان می دهد که امریکا هنوز: به آن دلار های نفتی 1980آل سعود امید دارند. تا بتواند این شکست نظامی را جبران کند. ولی این بار هرچه از آل سعود حمایت کند، میداند که دیگر خرید های کلان در راه نیست.

     اوباما در نطق خود گفته است که: در مدت 7سال ریاست خود، هیچ اقدامی برای اقتصاد آمریکا نتوانسته بکند! و این نشان می دهد که برای  اجرای برجام هم، هیچ کاری برای ایران نخواهد کرد. از اینرو همزبانی مردم آمریکا با مردم ایران بیشتر خواهد شد. زیرا مردم آمریکا در اثر تسلط رسانه ای ، تصور می کنند که ایران با آن ها دشمن است. اما بدهی دولت آمریکا به رسانه ها وقتی پرداخت نشود، معلوم است که رسانه ها دیگر نقش بزک کردن دولت را به عهده نخواهند گرفت. شاید همین انتخابات ریاست جمهوری، راهی باشد تا مردم را بیشتر در جریان دروغ های کاندیداها قرار دهد.

   آمریکا دارای افزایش بدهی روزانه، به میزان 2تا3میلیارد دلار در روز است که: اکنون به 19هزار میلیارد دلار رسیده، و تا چندی دیگر اوبا ما با 20هزار میلیارد دلار بدهی دولت را تحویل خواهد داد، و اجرای برجام به این بدهی افزوده خواهد شد. و در اثر ناتوانی در پرداخت بدهی ها به: فروپاشی دچار خواهد شد. زیرا این رقم بدهی یعنی هر آمریکایی هزار دلار بدهکار است، و هر روز هم با ادامه این دولت ها افزایش می یابد. اما اگر فروپاشی صورت گیرد، میتواند دولت آینده برخی تعهدات را نپذیرد و: یا اینکه به خاطر تغییر رفتار با ایران، از بدهی او صرف نظر شود.

  اگر دولت لیبرال فاشیست آمریکا تاکنون دوام آورده، بخاطر نوکری عربستان است، تا از دلار های نفتی ان استفاده کند. ولی اکنون عربستان نیز کمبود بودجه دارد، و نمی تواند کمکی به آمریکا داشته باشد. با این حال آل سعود، برای حفظ ظاهر به تمام کاندیداها قول داده که: اگر بر علیه ایران موضع بگیرند ،به آن ها کمک مالی خواهد کرد، تا در تبلیغات انتخاباتی پیروز شوند. ولی وقتی فشار ایران برای دریافت طلب خود بیشتر شود، کمک های مالی عربستان هم از بین خواهد رفت، و آن ها دوباره به سوی ایرانیان برخواهند گشت.

بطور کلی در دولت و هیات حاکمه آمریکا، لابی صهیونیستی بیشترین نفوذ را داشت. و بعد از انقلاب اسلامی، اسرائیل کوشش کرد با جذب کادیداها و هزینه کردن برای آن ها، این لابی را تقویت کند ولی با شکست: کاندیداهای مورد حمایت خود، مخصوصا در دوران بوش و اوباما، اکنون امیدی به پیروزی مورد نظر خود ندارد. ولی با کناره گیری اسرائیل، عربستان به دنبال نقش افرینی، در این انتخابات است. اما عربستان به دو دلیل نمی تواند: این کار را انجام دهد اول اینکه: تاکنون چهره تروریستی ان آشکار نبوده، ولی اکنون همه میدانند که او ایجاد کننده داعش است.اما دلیل دوم اینکه  ایران بعنوان رقیب نفتی او، در حال وارد شدن به بازار نفت است.

 تعمیق رادیکالیزم در آمریکا

深化激进在美国。
Brjam运行,将深化激进主义在美国:人要带呼吸更轻松,更呼吁已经听到了。自由党政府的法西斯美国,情况戈尔巴乔夫是接近崩溃,Brjam的实施,人们将有机会下:了解更多关于他们的国家。美国和声望在世界面前将再次崩溃。当然,一旦这样做是1358年的人质间谍窝,但沙特和以色列,都是她的裙下,并与捐赠和购买的:巨大的武器并没有下降。他们甚至发动战争,希望恢复他的威望。他们在伊朗境内代理商,一家人谁也不愿承认,美国的超级大国的历史。或者至少他们做广告。但是这一次,他们被逮捕的海军陆战队在波斯湾的情况下,沙特和犹太复国主义,他们有足够的问题,他们也无能为力。我们已经看到,克里立即事件发生后,根据他的故事去,众议院沙特的保护。他表示,与沙特很强的关系是美国!这些报表显示,美国仍:1980年,沙特希望石油美元。为了弥补在军事上的失败。但是这一次,沙特众议院的支持知道,购物不是宏。奥巴马在讲话中表示:在7年的总统任期,美国的经济没有任何关系!这说明Brjam一起运行,将无助于伊朗。因此,人们交流思想与伊朗人民将是美国。因为美国人民主宰媒体认为,伊朗是敌人。但是,当事实证明,其它媒体认为政府的作用将不会被伪装美国的政府债券不支付给媒体。也许这些总统选举,一个方法,把更多的人在候选人所在。美国有债务的增加,每天在现在一天2〜3十亿美元到19万亿美元的速度,以及其他一些与奥巴马20万亿美元的债务,政府将提供和实施Brjam到这笔债务将增加。而无法偿还欠款:谁将会崩溃。由于美国国债的数字欠下数千美元,而政府继续增加的每一天。但是,如果出现塌陷,下届政府不能接受一些义务和:因为行为的改变与伊朗或者,无论债务的他。如果自由党政府已存活法西斯美国,沙特阿拉伯的仆人,利用美元的石油。但现在沙特阿拉伯的资金不足,并不能帮助美国。然而沙特,摆谱给所有的应聘者承诺,如果他们对伊朗的态度,他们将捐赠给活动将获胜。但是,当推伊朗对沙特的财政援助,更多的需求将会丢失,他们将再次回到伊朗。
一般情况下,政府和美国最有影响力的犹太复国主义游说统治精英。和伊斯兰革命后,以色列试图吸引Kadyda,并为他们支付,但未能加强大堂考生对自己的支持,特别是在布什和奥巴马,现在希望能赢得不希望的。但是,通过撤回以色列,沙特阿拉伯寻求角色扮演,在这次选举。但沙特阿拉伯不能,原因有二:其一,这样做:还没有看到恐怖的脸,但现在大家都知道,他创造了伊朗的伊斯兰国家为对手,但第二个原因,他的油,正在进入市场。油。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی