از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تاثیر معادلات: خطی و غیر خطی،

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

 در مبارزه با امپریالیزم و: استکبار جهانی.

بسیاری از اشخاص در روند توسعه اجتماعی، به معادلات خطی معتقدند و: برخی دیگر نامعادلات غیر خطی را موثر می دانند. و البته راه صحیح آن معادلات غیرخطی است، که حاکم بر پیشرفت و توسعه و حتی قدرت سیاسی می باشد. اما این نگرش ها چه تاثیری بر مبارزه  یا روند تکمیلی آن دارد؟ این بحثی است که اینجانب در سال های 1354 در دانشگاه تهران، مطرح کردم و سه شب هم در سخنرانی های مهم خود در مسجد الهادی، در شب های قدر سال 1356 آن را برای اولین بار بر: روی تخته سیاه داخل مسجد، برای حداقل هزار دانشجوی انقلابی توضیح دادم.

 اینکه عده ای می گویند آمریکا، بالاخره کدخدا است و نمی شود همیشه با او مبارزه کرد، و باید با آن کنار آمد، این یک مفهوم خطی است. البته نه به معنی خط سیاسی که: این روز ها معمول شده، بلکه به معنی آماری و پژوهشی با مفهومی که: در درس تحقیق در عملیات بحث می شود. از نظر اینها رشد انسان یا تمدن غرب، یک رشد خطی است یعنی با یک شیبی از: مبدا شروع می شود و با همان ضریب، برای همیشه رو به بالا حرکت می کند. لذا فکر می کنند که آمریکا برای همیشه، کدخدا است و کدخدایی او هر روز قوی تر می شود، و افول یا سقوط در ان راه ندارد.

اولین بار این نظریه در کتاب تاریخ ادیان: دکتر شریعتی ترسیم و بررسی شد. از نظر فلسفه تاریخی غرب ، تمدن غرب در انتهای سی وشش تمدن تاریخی قرار دارد، و با رشدی مستقیم تا انتها ادامه می یابد:

اما نظریه افول یا سقوط، حرف دیگری دارد. یکی از حالات آن معادله درجه دو است، که بعدا به لایف سایکل معروف شد.  در این نظریه هذلولی هر تمدنی یک رشد دارد، و یک سقوط. و این رشد و سقوط قرینه یکدیگر هستند، یعنی هرچه رشد یک تمدن در زمان کمتری اتفاق افتاده باشد، سقوط آن نیز زودتر خواهد بود. از نظر فلسفی این نظریه براساس اصل :( کمال کل شی اول زواله)،  اوج کمال هرچیزی ابتدای افول و زوال آن می باشد، بناشده است. مانند عمر بشر که تا 40 سالگی قوی و پر زور می شود، ولی از این میانگین که گذشت، پیری او آغاز می شود و آنقدر ضعیف می شود که: دوباره مانند کودکی به کمک عصا و یا: چهار دست و پا راه می رود!

    معادلات غیرخطی وسیع تر از این هم می شود، گاهی ممکن است زیگزاگی یا چند درجه ای باشد. یا حتی بصورت نامعادله در آید. اما این حالات استثنا است، و در کلیت تاریخ و فلسفه تاریخ نمی گنجد. لذا کسانی که در مبارزه با آمریکا، همانطور که اشاره شد، بند را به آب می دهند و باصطلاح کم می اورند، و بریده می شوند. نظریه خطی را قبول دارند، و هیچ نوع نزول یا سقوطی را، برای امپریالیسم و استکبار تصور هم نمی کنند.

ولی واقعیت آن است که عمر امپریالیسم، با ظهور انقلاب اسلامی به نیمه رسید. و اوج آن شکسته شد و شعار امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آن را تایید کرد و مهر وامضا نمود. و از آن تاریخ سیر نزولی استکبار و قدرت: امپریالیزم آغاز شد. اگر شروع آن را پیروزی در جنگ دوم جهانی بدانیم، تقریبا عمر تمدن غرب یا آمریکا 80سال می شود، که چهل سال آن در قبل از انقلاب اسلامی گذشت، و چهل سال آن بعد از انقلاب اسلامی بوده، و اکنون آمریکا درسن قاعدگی یا بازنشستگی است. و میرود که به حافظه تاریخ سپرده شود. دلایل این افول بدهی هزارمیلیارد دلاری و: کسر بودجه دوهزار میلیارد دلاری آن است. آمریکا در اوج قدرت خود میتوانست به کمک: قدرت خود دلار منتشر کند و بدون پشتوانه آن را خرج کند، و کشورهای دیگر نیز کاری به پشتوانه آن نداشتند، همینکه قدرت آمریکا در انفجار بمب های اتمی را، می دیدند دلار های او را هم قبول می کردند.

ولی حالا ترس مردم از بمب اتم فرو ریخته، و با اینکه تمام نقاط جهان بوسیله بمب اتمی مین گذاری شده، ولی کسی ترسی از آن ندارد. لذا مبارزه با دلار های او هم شروع شده است. فقط کسانی که هنوز معادلات خطی را قبول دارند، به قدرت دلار هم یقین دارند! والا کسانی که از دایره ترس بیرون امدند، به دنبال جایگزینی دلار می باشند. و همین حادثه برای پایگاه های نظامی امریکا اتفاق می افتد.


تاثیر معادلات: خطی و غیر خطی،

方程的影响:线性和非线性的,反对帝国主义,反对的斗争:全球的嚣张气焰。
许多人在社会发展的过程中,线性方程组的和其他一些非线性的不平等是显著。当然正确的方式非线性方程,支配的发展乃至政治权力。但是,这种态度会影响到战斗或完成它的过程?这是一场辩论,我有一个一年1354年在德黑兰大学,有人提出三夜在他的·哈迪清真寺在夜间重要讲话,所以1356年的第一次:在清真寺内的黑板上,至少有一千革命性的学生解释说。有人说,美国,经过村长并不总是与他打仗,来到它来说,这是一个线性的概念。这并不意味着政治路线:常见的这些天,但统计方法和研究理念,将在运筹学的课程中讨论。人类发展或西方,一个线性增长,即与原点的梯度的这些术语始于系数相同,始终向上移动。我们认为,美国永远和他的村长村长变强的每一天,而不是那样的下降或回落。
这是第一次在宗教理论史医生Shariati跟踪和调查。西方的历史哲学,西方是在36的历史文明的终结,并直接增长到年底继续说:
但下降或下降,另一封信理论。其中一个条件是,二次方程式,即后来被称为生命周期。文明的双曲线增长的理论,并下降。和消长是对称的,即一个文明的生长发生在更短的时间,越早它将跌倒。这一理论的衰亡的开始的哲学基础是完美的一切的巅峰版本。如人的生命,具有很强的壮汉40岁,但在过去的平均水平,老龄化和太虚弱了,他又开始像一个孩子,拄着拐杖的帮助或:四号位走!非线性方程组是比这个更宽,有时也可能是之字形或几度。甚至只是不平等来。但是,这种情况是特殊的,历史的全部历史和哲学是没有的。因此,那些谁打美国,如上所述,带子入水,从而减少他们,和切。线性理论同意,任何下跌或坍塌,帝国主义和傲慢想象他们不会。
但现实是,生活中的帝国主义​​,与伊斯兰革命的到来达到了一半。它被打破了,高度和标语美国不会有错,就确认并盖章签字。而就傲慢和力量的下降趋势:帝国主义开始了。如果一开始就赢得了第二次世界大战就知道了,对西方和美国,80岁的生命,伊斯兰革命前40年过去了,伊斯兰革命40年后,现在美国在经期或退休年龄并给出了历史的史册。这种情况的原因下降万亿美元的债务:赤字是2000十亿美元。美国在其权力的高度可以帮助:放权和菲亚特美元之花,和其他国家不支持的话,当美国的原子弹的威力,美元看见他接受当中。
但怕原子弹的下降,尽管世界上所有的原子弹开采的,但谁也不怕了。于是,他开始与美元一拼。只有那些谁接受线性方程组,美元的实力肯定!否则,那些谁出来恐惧的圈子,都在寻找替代美元。这一事件发生在美国的军事基地。



  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی