از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

نقطه ضعف اقتصاد ایران کجاست؟

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

براساس آمار های موجود، ایران از لحاظ بسیاری از منابع اقتصادی، دارای مزیت های نسبی و: برتری های بی رقیب است. نفت و گاز ایران و معادن آن بسیار زیاد، و دارای ارزش فراوانی است، مخصوصا نیروی انسانی تحصیلکرده و: باهوش آن در سطح جهان حرف اول را می زند، موقعیت ژئو پلیتیک آن هم، بسیار موقعیت مناسبی است. اما چرا اقتصاد ایران رشد منفی نشان می دهد؟ و تورم در ان بسیار بالا است؟ صادرات آن در ردیف 51از 229کشور است.

شاید  مهمترین مسئله این است که: اصلا اقتصاد ایران مشکلی ندارد. بلکه این بحران سازان و: متحصصین بحران سازی هستند که: چنین سیاه نمایی و تبلیغات منفی می کنند. دلیل آن این است که اقتصاد ایران هم، مانند جنگ تحمیلی آن، چهل سال است یک تنه به مبارزه: با جهان رفته و پیروز هم هست. اگر اقتصاد ایران قوی و کار امد نبود، جنگ تحمیلی هم پیروزی نداشت. تحریم هم باعث فروپاشی نظام ایران می شد. لذا باید گفت: اولین نکته این است که به حرف آن ها گوش ندهیم.

برای روشن تر شدن موضوع، ما باید اقتصاد روشنفکری یا دولتی را، از اقتصاد مردمی و اسلامی جدا کنیم. اقتصاد دولت در ایام جنگ، زیر صفر بود و نخست وزیر وقت، بارها به همین دلیل استعفا داد! و این امر تا کنون هم ادامه دارد، یعنی هر دولتی روی کار می آید، می گوید خزانه خالی را تحویل گرفته، یا یک مخروبه ای به نام ایران را! به او تحویل داده اند.

 هیچگاه نشده در این چهل سال، دولتی آمده و بگوید خزانه پر است! و همیشه هم این سوال مطرح بوده: اگر خزانه خالی است چرا پس اینهمه جوش می زنند، حق و ناحق می کنند و تبلیغات وسیع به راه می اندازند که: صاحب دولتی شوند که خزانه اش خالی، شهر هایش ویران و اقتصادش نابود شده است؟ یا حرفهایشان دروغ است یا عملکرد شان صادقانه نیست. اما شق سومی هم وجود دارد که: اقتصاد ایرانی اسلامی را نمی فهمند!

     زیرا که اقتصاد ایرانی اسلامی، یک اقتصاد منحصر به فرد است، و قابل قیاس با هیچکدام از اقتصاد ها نیست، و اصلا نمی خواهد مثل آن ها هم باشد. زیرا اگر مثل آن ها بود، یک روزه شیرازه را می کشیدند، و کشور را نابود می کردند. مانند همین موشک ها یا پادگان های: عمق 500متری که شبیه هیچکدام از: پادگان ها نیست! زیرا اگر شبیه بود، و یا از قدرتی کمک گرفته شده بود، اطلاع آن ها، همیشه مانند شمشیر داموکلس بود که: بر گردن ما آویزان می شد، و جلوی پیشرفت را می گرفت.

   اگر در سازمان اطلاعاتی دوران انقلاب اسلامی مطالعه کنیم،می بنیم  که این سازمان اطلاعاتی، شبیه هیچکدام نیست و همه را هم دور می زند! و آن ها را بی خبر می گذارد. والا انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید. اگر از الگوی کا گ ب استفاده می کرد، اسرائیلی ها آن را فوت آب بودند، و اگر از الگوی موساد استفاده می کرد، روسها پدافند آن را می دانستند، و اگر از انتلیجنت سرویس یا سیا الگو می گرفت، زودتر از این افشا می شد و نابود می گشت.

لذا می بینیم که نوار های امام خمینی، به سرعت برق و باد در همه خانه ها توزیع می شد، و در هر راهپیمایی میلیونها نفر حاضر می شدند! در حالیکه غرب و شرق، برای این کار میلیارد ها دلار خرج می کردند، و عاقبت هم یک تظاهرات فرمایشی از آب در می امد. اقتصاد ایران هم قوی است و هم متعادل، فقط چشمان کور، باید خودشان را علاج کنند تا: این واقعیت را درک کنند.   نفت ایران طوری است که: اگر نفت همه کشورها تمام شود، تازه آغاز می شود! گاز ایران منابع بی انتهایی است که: با اینکه همسایگان از آن دزدی می کنند، ولی اضافه می شود که: کم نمی شود. اینهمه می گویند شهریه ها گران است، و مردم را نا امید می کنند، ولی هرسال بیش از سال های قبل، فارغ التحصیل و متخصص داریم!

    با ندادن مجوز و: سخت گیریهای دولتی، تولید را به بن بست می کشند! ولی می بینیم که همه چیز در ایران تولید می شود، و حتی مارک خارجی می خورد، که از دست این گیر بازار ها خلاص شود. 

哪里是经济的弱点是什么?

据统计,伊朗有很多的经济资源,具有的优势:卓越是无与伦比的。石油和天然气和采矿是非常高的,而且有很大的价值,尤其是受过教育的人力资源:在其巧妙的文字是第一位的,其地缘政治位置,是很好的定位。但是为什么经济呈现负增长?而通胀过高?它的出口在229个国家的51排。

也许最重要的是,经济是一点问题都没有。但这场危机制造商:专业的危机是这样的诽谤和宣传工作。其原因在于经济,因为在战争中,四十一年就与世界打赢了。如果经济不强,被工作,并没有赢得战争的胜利。该故障是抵制伊朗政权。因此,必须指出:第一件事情就是不听他们的。

为了澄清这个问题,我们有智力或经济状况,人民的经济,而不是分开。经济在战争期间的状态,低于零和总理已经辞职出于这个原因!而这个一直在持续,即​​是上台的任何政府,表示,财政部是两手空空,或称为伊朗的毁灭!他递给。并非在这四十年,都来告诉公众国库满!而一直是问题出现了:如果国库是空的,因为这样他们都熬,对与错,并推出了大规模的宣传活动,一个政府,他的国库空虚,破坏它的城市,其经济被破坏?他们的表现不诚信或专业或假。但有第三种选择:伊斯兰伊朗经济不明白!伊斯兰伊朗的经济,经济是唯一的,不能与任何经济体,而且也不会像他们一样。因为如果有人喜欢,有一天,我还以为头带,和国家被摧毁。如导弹或营房:深度为500米,这是类似于任何军营没有的!因为,如果你喜欢,或者是助力,告知他们,总是像达摩克利斯之剑是挂在我们的脖子,和进展。如果我们研究伊斯兰革命的情报,Vtryf的情报机构,以及任何及所有旁路!他们知道这一点。否则,伊斯兰革命的胜利是没有。如果使用了克格勃的模式,以色列人英尺的水,如果使用摩萨德的模式,俄罗斯国防知道,如果CIA模型是Antlyjnt或服务,前面所公开而被摧毁。

因此,我们看到了霍梅尼的胶带,风速和功率分布在所有的家庭,数以百万计的人已经在前进!虽然西方和东方,数十亿美元的花费,最后一个阶段的抗议来自水。伊朗的经济强劲和平衡的,只是瞎了双眼,把自己治愈的事实清楚。伊朗的石油,使所有国家,如果油用完了,仅仅是个开始!伊朗的天然气资源是无穷的:尽管它的邻居偷,但补充说,不减速。但是,说学费是昂贵的,让人感到失望,但每年比前几年多了,我们有专门的研究生!许可证的缺乏:政府裁员,生产僵局杀!但我们看到,一切都产自伊朗,甚至是国外品牌在那里,这是摆脱消费市场。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی