از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

شکایت بر علیه سازمان های حقوق بشری:

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

شکایت بر علیه سازمان های حقوق بشری:

ریاست محترم سازمان ملل متحد!

 با سلام و احترام به اطلاع  میرساند که: اینجانب شکایتی بر علیه سازمان های حقوق بشری دارم، که نشان می دهد آن ها از بودجه عمومی ساز مان، و حق عضویت همه کشورها استفاده می کنند، ولی فقط  گزارش های دروغ می دهند، و بسیاری از گزارش هایی هم که باید بدهند، از دادن آن خود داری می کنند. خواهشمند است دستور فرمایید این شکایت، در دادگاه بین المللی لاهه مطرح گردد، و نامبردگان به اشد مجازات برای: دروغ گویی و پوشاندن حقایق، محکوم گردند با تشکر.

مواردی که نشان می دهد دروغ گویی کرده اند:

در مورد گزارش های حقوق بشری در ایران، همگی از ابتدا دروغ بوده است. زیرا که قانون اساسی ایران و قوانین موضوعه آن، بر اساس شرع مقدس اسلام است، و حقوق عمومی این آزادی را برای هرملت داده است، که براساس قوانین داخلی خود، که از مجاری قانونی تصویب شده اقدام نماید.

در قانون مجازات اسلامی که: به تایید مجلس و شورای نگهبان نیز رسیده، براساس ایات قران، کسانی که در زمین فساد کنند، مفسد فی الارض شناخته می شوند، و باید از بین بروند و اعدام شوند.. کسانی که اقدام به قتل یا سرقت مسلحانه، یا قاچاق مواد مخدر می کنند، از این نوع مجرمان هستند. لذا شرع مقدس اسلام نمی پذیرد، اینگونه افراد در روز زمین باشند، زیرا وجود آنان مانند میکرب است، و سریع سرایت کرده ودیگران را هم معتاد می کنند .

 یکی دیگر از احکام اسلام، این است که دست سارق را ببرند، زیرا دزد ممکن است از یک خانه، یا یک مغازه دزدی کرده باشد، ولی با شنیدن این خبر، همه مغازه دار ها و همه خانه دار ها، دچار ترس و ناامنی می شوند که: شاید فردا نوبت آن ها باشد، واین امر یک جرم و یا یزه فردی و ساده نیست، بلکه با امنیت عمومی سر و کار دارد، لذا باید دزد را دست برید تا در بین مردم،  این عادت از بین برود.

مواد مخدر نیز سالیانه باعث: از بین رفتن میلیون ها جوان، در سراسر جهان می شوند. و باعث این مرگ و میر ها، کسانی هستند که برای سود آوری و پرکردن جیب خود، با علم به مرگ آور بودن آن، اقدام می کنند لذا اینگونه افراد هم نباید، در بین مردم زنده بمانند. و همه این ها با طی مراحل قانونی اثبات جرم، و اهمیت آن اقدام می شود. لذا گزارش این امور به عنوان خلاف قانون بشر، تخلف محسوب می شود.

 میتوان گفت حمایت از جانیان و خیانتکاران هم هست! یعنی سازمان حقوق بشر، با انتشار گزارش های حمایتی، ثابت می کند که با آن ها همدست است، و یا حداقل دوست دارد که آن ها، زنده بمانند و به عملیات مجرمانه خود ادامه دهند! و این امر همان معاونت در جرم است، که گزارشگران حقوق بشر، باید به مجازات مقرر در آن برسند، و همگی اعدام شوند.

مواردی که نشان می دهد: آن ها کتمان حقایق کرده اند:

کشتار مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی، همه روزه اتفاق می افتد و سازمان های: حقوق بشری هیچ گزارشی منتشر نمی کنند، و این به معنی آن است که با اشغالگران، همکاری دارند و معاونت در جرم کشتار مردم فلسطین، اتهام آن ها است و باید به این اتهام، رسیدگی و آن ها را که در روز روشن، از جنایکاران حمایت می کنند با خود: جنایتکاران جنگی در پشت یک میز محاکمه کرد.

ساز مان های حامی جنایتکاران، که بنام حامی حقوق بشر! خود را معرفی کرده اند، در عربستان نیز کتمان حقایق می کنند، و با مزدوران آل سعود دست به یکی هستند. زیرا آل سعود از ابتدای حکومت، حداقل 5 بار مردم مکه و مدینه را قتل عام کرد، تا توانست بر ان ها حکومت کند! روش اسرائیل و عربستان، در اشغالگری همانند خود آمریکا، جنایت بار است یعنی افرادی از: سرزمین های دیگر آمدند و با: کشتار مردم بومی بر آن ها حاکمیت پیدا کردند.

 سازمان های حقوق بشر با آگاهی کامل به: ماهیت این سه رژیم از آنان پول گرفت، و حمایت کرد. لذا این سازمان ها به دلیل دریافت رشوه و: معاضدت در کشتار مردم عربستان ، فلسطین و بومیان آمریکا باید محاکمه و اعدام شوند.

投诉人权组织:

联合国的总统!

 怀着崇敬的问候通知:我对人权组织的投诉,这表明公共资金的组织,以及所有国家的参与权,但只有不实的报道,和许多该报告也得给,给你。请参阅国际法院法院认为,和个人的说明投诉的惩罚:撒谎和掩盖事实,都注定感谢。

这些节目是在说谎:

对伊朗的人权报告,已经躺在从此开始。对于伊朗的宪法和法律,是根据伊斯兰法和公共法的自由每个国家,根据其国内法,匈牙利立法实现。

刑法的批准议会和宪法监护委员会,根据古兰经,那些谁在地球上的恶作剧,腐败蔓延在地球上,而且必须被淘汰和执行。这些谁犯下谋杀或抢劫武装,或者贩毒,他们是犯了这个类型的。它不接受伊斯兰教,这样的人在地球上,因为它们的存在就像是细菌,并迅速蔓延到其他人也沉迷其中。

 另一位伊斯兰法,就是让小偷的手,因为小偷可能是从房屋或商店被抢劫,但得知消息后,所有的店主和家庭主妇所有的恐惧和不安全感也许明天就是他们,这是一种犯罪行为和个人奖和简单,但涉及公共安全,应该贼去的人,这种习惯就会被淘汰。

年度药物引起:数以百万计的世界各地的年轻人的损耗。而造成死亡,那些谁的利润,并填写他们的口袋,有这种行为的死知识,所以这些人不应该活着的人之一。而这与证据的正当程序,以及行动的重要性所有。因此,报告违背人的法律,是一种违规行为。

 我们可以说,这是不法分子和叛徒的支持!该人权组织,以支持报告,证明它是有同谋,或者至少想看看他们的生存和继续他们的犯罪活动!同样的教唆,其人权记者,必须达到规定的处罚,和所有死亡。

当显示:他们有隐瞒事实:

巴勒斯坦人在被占领土的大屠杀,她每天都是这样和组织:人权报告没有,这意味着职业,协作和教唆巴勒斯坦人民的屠杀,这是充电,它是要收费的,在光天化日之下,对待他们,从犯罪分子的战术支持:战争罪犯试图在同一个表。

组织支持罪犯人权的名字!向人们介绍自己,在沙特阿拉伯隐瞒事实,并与沙特的房子是雇佣兵。由于沙特以来,政府,麦加和麦地那的人,造成至少5次,直到他能统治他们!以色列和沙特阿拉伯,占领就像美国一样,是犯罪,其他土地的人来杀害土著人民对他们的主权。

 人权组织在充分了解的自己的钱,并支持三种政体的性质。因此,这些组织因为贿赂和:在沙特阿拉伯,巴勒斯坦和美洲原住民杀害援助受到审判和执行。


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی